با آژانس تبلیغاتی رسا، رساتر دیده شوید

کد خبر: 1049837

11

امروزه اینستاگرام به محبوب ترین شبکه‌ اجتماعی در جهان تبدیل شده است. کشور ما نیز از این قائده مستثنی نبوده و در حال حاضر اینستاگرام پر مخاطب ترین شبکه ‌اجتماعی بین ایرانیان است و تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام تا پایان سال 2019 حدود 35 میلیون نفر محسابه شده است.

این حجم گسترده از حضور جامعه در اینستاگرام، برای کسب و کار ها فرصت ویژه ای فراهم کرده تا بتوانند براحتی با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنند.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام، به قسمتی جدانشدنی از حضور کسب و کارها در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. به صورتی که این سازمان ها انتظار دارند از طریق تبلیغات، خود را در معرض دید مخاطبین هدفشان قرار داده و اهدافی چون: معرفی به بازار، تثبیت در بازار، برندینگ، جذب مخاطب جدید و... را دنبال کنند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به صورت کاملا کاربردی انواع تبلیغات در اینستاگرام به همراه میانگین هزینه آن را برای شما شرح دهیم.

 

انواع تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات از طریق اینفلوئنسرهای اینستاگرام: این روش، گران ترین روش تبلیغ در اینستاگرام بوده و میبایست هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. اما معمولا کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ نتایج رضایت بخش و قابل قبولی برای در پی داشته و همین موضوع میتواند دلیل قانع کننده ای برای هزینه نسبتا بالای (البته در ازای بازدهی خوب آن) باشد. بنا به خواسته شما که ممکن است محتوای تبلیغاتی شما از طریق پست یا استوری منتشر گردد،

به صورت حدودی میانگین هزینه هر استوری اینفلوئنسر عددی بین 800 هزار الی 6 میلیون تومان میباشد و برای پست به صورت میانگین، 2 میلیون الی 12 میلیون تومان تخمین زده میشود.

 

تبلیغ از طریق دیگر پیج های اینستاگرامی: این روش تبلیغات، هزینه بسیار کمتری نسبت به تبلیغ از طریق بلاگر یا اینفلوئنسر ها داشته و مواردی چون کیفیت محتوای آن پیج، تعداد دنبال کنندگان و تعداد لایک/کامنت، نقش تعیین کننده ای در هزینه تبلیغات آن پیج را دارد.

به صورت میانگین نیز برای هر تبلیغ به صورت استوری از 80 هزار تا 900 هزار تومان و برای پست از 250 هزار تا 1,200,000 تومان میباشد.

12

آژانس تبلیغاتی رسا

شروع فعالیت آژانس تبلیغاتی رسا به اردیبهشت ماه سال 1395 برمیگردد. درست زمانی که نمودار ثبت نام و حضور کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی، به سرعت در حال افزایش بود و همچنین تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، به موضوع داغ و مهمی برای کسب و کار ها تبدیل شده بود.

آژانس تبلیغاتی رسا با استفاده از تیمی جوان، خلاق و خستگی ناپذیر توانست در زمان کوتاهی بسترهای گوناگون تبلیغات در شبکه های اجتماعی را فراهم کرده تا بتواند نیاز تبلیغاتی کسب و کارها را در این حوزه، پوشش دهد.

حضور پر قدرت در همان ابتدای شروع فعالیت، سبب شد تا بتواند بیش از 150 میلیون بازدید از تبلیغات در فضای دیجیتال را رقم بزند. این مجموعه توانسته اطمینان بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده و تبدیل به مجری انحصاری تبلیغات آن ها شود.

آژانس تبلیغاتی رسا تا کنون بیش از 8,000 کمپین تبلیغاتی دیجیتال را طراحی و اجرا نموده و کمک به دیده شدن برندهایی چون فلایتیو، بانک تجارت، بانک ملی، اُکالا، بیمیتو، شیپور، ابزارمالت و... نموده است.

خدمات آژانس تبلیغاتی رسا

برنامه ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی در تمام شبکه های اجتماعی پرطرفدار. نظیر:

  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • لینکدین
  • توییتر
  • پیام رسان های داخلی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • اسپانسرینگ VOD
  • تولید محتوا

 

مزیت های همکاری با آژانس تبلیغاتی رسا:

 

تبلیغات هدفمند

مهم ترین موضوعی که رسا در شروع همکاری به شما متعهد می‌شود، این است که برنامه ریزی و اجرای تبلیغات شما به صورت کاملا هدفمند باشد.

به بیان ساده تر، تبلیغات شما را درست اشخاصی خواهند دید که مخاطبین هدف شما باشند. برنامه ریزی و اجرای هدفمند تبلیغات، نیازمند ارائه رسانه و ناشرین مطابق با مخاطبین هدف کسب و کار ها میباشد. به عنوان مثال وقتی مخاطبین هدف کسب و کار و کار ما قشر هنرمند جامعه میباشد، تبلیغات ما باید تنها توسط رسانه های هنری انتشار یابد!

موضوعی که رسا به خوبی از پس آن برآمده و توانسته با توسعه پیوسته رسانه و ناشرینش، 30 دسته بندی متفاوت برای مخاطبین هدف کسب و کار ها فراهم کند.

 

پوشش 85 درصدی از رسانه های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

محال است در تمامی شبکه های اجتماعی پتانسیل تبلیغاتی وجود داشته باشد و رسا سراغ آن نرفته باشد. همچنین غیر ممکن است شما رسانه یا اینفلوئنسر خاصی در نظر داشته باشید و آژانس تبلیغاتی رسا با آن همکاری نداشته باشد!

همکاری با برترین و پر بازدید ترین کانال های تلگرامی، صفحات و اینفلوئنسر های اینستاگرامی جهت انتشار تبلیغات هدفمند، جزو مزیت های همیشگی و جدانشدنی آژانس تبلیغاتی رسا از همان ابتدا، تا به همین امروز میباشد.

به صورتی که در حال حاضر تعداد ناشرینی که آژانس تبلیغاتی رسا برای انتشار کمپین هایش با آن ها همکاری میکند، بالغ بر 1,200 کانال تلگرام، صفحه و اینفلوئنسر اینستاگرامی میباشد.

 

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان

از دیگر مزیت های فوق العاده آژانس تبلیغاتی رسا، ارائه خدمات مشاوره ای آن هم به صورت رایگان، جهت برنامه ریزی و اجرای کمیپن تبلیغاتی شماست.

فرقی نمیکند در کدام مرحله از فرآیند بازاریابی خود هستید، در هر لحظه میتوانید روی کمک آژانس تبلیغات رسا برای برندینگ و تدوین استراتژی برند خود، تولید محتوا، طراحی پوستر تبلیغاتی، برنامه ریزی و اجرای کمپین تلگرام، اینستاگرام، توییتر و همچنین اینفلوئنسر مارکتینگ حساب ویژه ای باز کنید.

از دیگر مزیت های همکاری با آژانس تبلیغاتی رسا، که البته جزو فرهنگ سازمانی این شرکت می‌باشد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استقرار یک نماینده برای هر مشتری، کمال گرایی در سرویس ارائه شده به مشتری، به کارگیری نیروهای کارآزموده، یادگیرنده و خلاق، راز داری اطلاعات و اسرار مالی و شخصی مشتریان، ایجاد ارتباط صمیمی و نزدیک با مشتریان در هر شرایط و همچنین رسیدگی به مشکلات مشتریان در سریع ترین زمان و ارائه گزارش.

برای ارتباط با آژانس تبلیغاتی رسا کافیست به وبسایت آن ها رجوع کرده، به اینستاگرام یا تلگرام آن ها پیام دهید و یا با شماره 91070019 - 021 تماس حاصل نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها