دانلود و تماشای قسمت دهم 10 سریال قورباغه

کد خبر: 1051337

جدیدترین اپیزود سریال قورباغه با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت دهم قورباغه به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت 10 قورباغه، قسمت هفتم ملکه گدایان، قسمت چهارم خوب بد جلف و همین طور قسمت چهارم سریال سیاوش نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را از سایت کول دانلود، دریافت کنید.

1

 

سریال قورباغه که پس از یک شروع توفانی به اوج مخاطبین خود رسیده بود همینک با پخش نهمین قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن هواداران بیشتر؛ توانسته که جایگاه خود را در این هفته ها تثبیت کرده باشد. در این هفته شاهد انتشار قسمت 10 قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است هر دوشنبه از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت دهم 10 سریال قورباغه بر روی لینک زیر:

قسمت دهم سریال قورباغه

و به منظور دانلود سایر قسمت های قورباغه اینجا کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

 

در قسمت پیشین سریال قورباغه چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت نهم قورباغه با سکانس هایی در ویلایی نوری آغاز می شود. در جایی که نوری همچنان از شک و تردید به رامین لبریز است و مدام در حال ابراز این شک و تردید به اوست. رامین ولی به ابراز این نکته می پردازد که سروش به دنبال انگشت قطع شده شمس آبادی است تا به راز جادویی آن پی ببرد و احیانا نوری را دور بزند. دیالوگ های این دو سراسر به همین موضوع صرف می شود که رامین اظهار می کند که فردی که دشمن او یعنی نوری است، سروش است و نه خودش. در ادامه، رامین برای انجام کاری به منزل خواهرش می رود که در بین راه، دامادشان را می بیند که این بار نیز در پی گرفتن پول دستی از او است. رامین در راه بازگشت به ویلا، شاهد این است که فرانک در نزدیکی ویلا به سر می رود و سعی دارد که وارد شود. وی با توجه به رد آزمایش های گذشته نوری، و با توجه به دوستان آزمایشگاهی که داشته بود خود را جایگزین یکی از پرستارهایی که وی را چکاب ماهانه می کرد، جا می زند تا وارد ویلا شود. وی حتی با مطالعه سایز آزمایش های پیشین وی به یک نکته ای پی می برد که او مشکوک به نوعی بیماری سرطان ارثی است که در گذشته مادرش نیز به آن مبتلا بوده است. گرچه فرانک تا این جا به خوبی نقش خود را بازی کرده است ولی در سکانی بعدی، نوری متوجه رابطه فرانک و رامین می شود. وی به این نکته پی می برد که این دو از پیش همدیگر را می شناخته اند، در نهایت ولی رامین اعتراف می کند که فرانک نامزد وی بوده است. ادامه داستان به این قضیه می پردازد که نقش سروش در تشکیلات نوری چیست؟ نوری که از یک طرف به واسطه صحبت های رامین و از سمت دیگر به دلیل واکنش ها و در واقع اقدامات اخیر سروش، له او شک کرده بوده، برای برطرف کردن این ترید سعی در تست کردن وی می کند. وقتی که سروش آباد را موقتا از بیمارستان به ویلا می آورد (برا برداشتن کتاب هایش و همین طور خداحافظی از ویلا، چرا که به دلیل حادثه سقوط از پشت بام و مقصر دانستن نوری در این ماجرا دیگر حاضر بع بازگشت به آنجا نیست) در راه برگشت که برای جواب آزمایش ها به بیمارستان می رفت، رامین یک انگشت دیگر را به طور عمد در صندوق ماشین می اندازد. در همین هنگام و درست در زمانی که سروش در بیمارستان است، نوری که به همراه رامین مخفیانه و پشت سر سروش به آن‌ محل آمده بوده و با فاصله وی را زیر نظر داشته زنگ می زند و از او می خواهد که صندوق ماشین را وارسی کند تا شاید کلید گم شده رامین که موقع حمل کتاب ها به ماشین، ممکن بود آنجا افتاده باشد، را پیدا کند. نقشه نوری می گیرد و سروش به انگشت می رسد، انگشتی که البته قلابی بوده و حاوی مواد مخصوص نبوده است. او این کار را کرد تا بفهمد که آیا سروش با پیدا کردن انگشت واقعا قصد دور زدنش را داشته است یا خیر. پس از این ها، نوری رامین را به خانه سروش می فرستد تا بیشتر از کارها و احیانا نیاتی که وی در سر دارد، با خبر شود ولی غافل از این که رامین حتی قصد دور زدن نوری را دارد. وی در صحبت هایش با سروش، این طور القا می کند که می تواند با زدن انگشت قلابی به نوری و از آن سو جلب کردن اعتماد او و از سویی دیگر با وقت تلف کردن، جای استامپ را پیدا کرده و سپس با مالش آن به نوری، کنترل ذهن او را به دست آورده و سپس گاوصندوق وی را خالی کنند و آن گاه هر یک به تقسیم‌ سهمشان از آن ثروت ها و احیانا مواد مخصوص بپردازد. آیا رامین واقعا قصد اتحاد و نزدیکی با سروش در جهت خیانت به نوری را دارد یا این نقش بازی کردن هم جزیی از برنامه های هماهنگ شده او یا نوری بوده است در جهت تست کردن سروش؟

 

2

ملکه گدایان از آن دسته از سریال هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت 7 هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت هفتم سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.

 

جهت دانلود قسمت 7 هفتم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 دریافت لینک: دانلود سریال ملکه گدایان

 

در قسمت پیشین ملکه گدایان چه خبر بود؟

در قسمت ششم دیدیم که افرا که به تازگی فهمیده بود به کودکان کار تحت نظرش مواد برای فروش داده اند تا بچه هایش آن را رد و بدل کرده و به دست مشتری برسانند. در همین جریانات که وی در حال سرکشی از گالری است تا بتواند بفهمد که چه کسی پشت این داستان بوده است، مشخص می شود که پارسا یک آشپزخونه ساخت شیشه نیز دارد که به وسیله افرادی این مواد را آن جا ساخته و سپس به شکل خرد به وسیله افرادی که دارد آن ها را توزیع می کند. تصاویر قسمت ششم ملکه گدایان عکس های قسمت ششم ملکه گدایان در سکانس پایانی قسمت 6 ملکه گدایان شاهد مواجه دوباره افرا با پدرش شبیر هستیم. افرا مجبور می شود با یک نوزاد به تکدی گری بپردازد چیزی که دستور ملکه است. در واقع افرا هم برای این موضوع و هم برای فهمیدن شخصیت اصلی ملکه به دیدار شبیر آمده است تا او را به البرز معرفی کند تا داستان پرس از علامت سوال البرز نیز حل شود. به نظر می رسد اصلا ملکه ای وجود ندارد و این بچه ها را از همان کودکی با اسم ملکه ترسانده اند. عکس قسمت ششم ملکه گدایان دانلود قسمت ششم ملکه گدایان این که چه خط و ربطی بین این همه شخصیت های گنگ و مبهم داستان که یکی یکی در حال مواجهه با هم هستند وجود دارد، را کسی نمی نداند. و بسیاری پرسش های دیگر. برای پاسخ به پرسش های این چنینی باید به ادامه داستان در قسمت هفتم ملکه گدایان نشست.

3

در حالی که سه هفته از پخش سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو – Khub Bad Jelf می گذرد و بنابر آخرین گزارش های سایت کول دانلود CoolDl.Net تا این جا با استقبال شدید مخاطبین روبرو شده است؛ همینک به قسمت چهارم خود رسیده است. سریال کمدی و طنز خوب بد جلف به نویسندگی: مهراب قاسم خانی ، تهیه کنندگی: محسن چگینی و کارگردانی مشترک: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی و با بازی آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی هر هفته در سایت کول دانلود در قالب 15 قسمت پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 4 چهارم و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال به این لینک مراجعه کنید:

دانلود سریال خوب بد جلف

در قسمت قبلی خوب بد جلف رادیواکتیو چه اتفاقاتی رخ داد؟

در قسمت سوم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو دیدیم که سروکله امیرمهدی ژوله از راه می رسد. او و افرادش که 3 روز قبل از زندان آزاد شده است، در ایجاد یک ایست بازرسی ساختگی، جلو آن ها را گرفته و با آن ها درگیر می شود. ولی این پایان ماجرا نیست. در همین لحظات است که فرید و افرادش نیز از گرد راه می رسند ولی با ون خالی از محموله و در حالی که افراد چچنی دستگیر شده در پشت ون هستند، روبرو می شود. به این ترتیب محموله کیک زرد به دست افراد دیگری می افتد و داستان درگیر اتفاقات دیگری می افتد. فرید ولی اشتباهی که می کند است که آن افراد را به ماشین نمی گذارد و با خود نمی برد تا شاید بتواند از طریق آن ها ردی از محموله یا پژمان یا سام به دست بیاورد. سوالی که مطرح می شود این است که تیم امیرمهدی ژوله چگونه وارد داستان شده اند؟ چه کسی به آن ها درباره موقعیت ون مذکور و محموله و آدرس آن به وی اطلاعات داده بوده است و اساسا نقش وی در این داستان چیست؟ در ادامه این قسمت و بخش های پایانی همچنان در مواجهه با سردرگمی پژمان و سام هستیم که در جنگل های سهند هستیم. این دو هیچ راه رهایی نمی توانند پیدا کنند و به این ترتیب با خستگی مفرط و گرسنگی و تشنگی که دارند به یک گوشه افتاده و به خواب می روند. احتمال فرا رسدن شب و به وجود آمدن خطراتی که در تاریکی هوا وجود دارد، آن ها را تهدید می کند که باید ادامه اتفاقات این سریال را در قسمت چهارم خوب بد جلف بنشینیم و ببینیم که چه رویدادهای دیگر در این میان رخ خواهد داد. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سریال کامنت کنید!

4

و اما سریال سیاوش نیز که از 10 بهمن قسمت اول آن در سایت کول دانلود پخش شد همینک به بخش چهارم خود رسیده است. سیاوش – Siavash به نویسندگی: پویا سعیدی، تهیه کننده: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده و با بازی امیر جعفری , ترلان پروانه , رضا کیانیان , مجید صالحی , میلاد کی مرام در 18 قسمت تولید شده است.

جهت دانلود قسمت 4 چهارم سریال سیاوش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت لینک: دانلود سریال سیاوش

 

در قسمت قبلی سیاوش چه خبر بود؟

در اپیزود سوم سیاوش دیدیم که سیاوش که به شمال به جستجوی مارال رفته است به یک سردخانه می رسد که می گویند جسد مارال آن جاست! آیا واقعا مارال مرده است؟ یا فرد یا افرادی سعی در دست به سر کردن و فریب سیاوش دارد؟ و اساسا مارال کیست؟ این ها پرسش هایی ست که ذهن مخاطب را در جریان این سکانس ها درگیر خود می کند. تا این که در سکانس پایانی سریال، بالاخره نشان داده می شود که مارال در یک کلبه چوبی در حنگلی دورافتاده که به وسیله یک زن (احتمالا همان ترلان پروانه) و چندین مرد محافظت می شود. در حالی که با وجود تعدد نفرات نگهبان کلبه، سیاوش و دوستش موفق به رسیدن محل زندانی شدن مارال می شوند ولی کار بسیار سختی برای مجات وی در پیش دارند که برای دیدن باقی ماجرا باید به تماشای ادامه این داستان در قسمت چهارم سیاوش بنشینیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ شما فکر می کنید که حقیقت داستان چیست؟ لطفا دیدگاه های خود را کامنت کنید!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها