انواع ادکلن اسپلندور

کد خبر: 1053425

اگر به دنبال انتخاب یک ادکلن خوشبو با قیمت مناسب و ماندگاری بالا می‌گردید ما ادکلن اسپلندور را که در رایحه‌های مختلف و برای خانم‌ها و آقایان تولید شده است به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ادکلن در چند رایحه مختلف به نام‌های اسپلندور مشکی، اسپلندور اوشن-آبی، اسپلندور پینک، اسپلندور اُرکید، اسپلندور اوربان و اسپلندور پرپل و ادکلن اسپلندور وردور در بازار موجود است که می‎‌توانید متناسب با سلیقه خود این ادکلن‌ها را انتخاب نمایید. ما در ادامه بیشتر به معرفی این برند و رایحه‌های موجود آن خواهیم پرداخت.

JJxMvTtlkOL4

درباره برند ادکلن اسپلندور

ادکلن اسپلندور برای اولین بار توسط برند سوئیسی سریس  Seris  در سال 2012 و در یک کمپانی که در امارات متحده عربی راه‌اندازی شد، اقدام به تولید این برند ادکلن در رایحه‌های مختلف کرد. اگر به شیشه‌های این ادکلن نگاه کنید خواهید دید که روی آن Made In UAE درج شده است. این کمپانی ادکلن‌های مختلفی را برای بانوان و آقایان تولید کرده که می‌تواند سلیقه‌های بی‌شماری را شامل شود. در ادامه ما به معرفی چند نمونه از ادکلن‌های این برند خواهیم پرداخت.

ادکلن اسپلندور مشکی مردانهSplendor Black

ادکلن اسپلندور بلک یکی از ادکلن‌های پرطرفدار این برند است و از رایحه بسیار خوبی برخوردار می‌باشد و می‌تواند مورد نظر آقایان خاص و مشکل پسند واقع شود. اگر شما طرفدار رایحه‌های خنک هستید ادکلن اسپلندور مشکی همان است که دنبالش هستید. این ادکلن با رایحه خنک و شیرینی که دارد می‌تواند مورد نظر شما واقع شود. رایحه اسانس این عطر از ترکیب گل‌های مختلفی مانند گل فریجا، گل موگه یا گل برف و همچنین گل مگنولیا و مرکباتی همچون لیمو ترش و ترنج و .. به دست آمده است و این ترکیب یک رایحه استثنایی را به وجود آورده است. به دلیل آن که این ادکلن در دسته ادوپرفیوم‌ها قرار می‌گیرد، اسانسی که در آن به کار رفته است از غلظت 15 تا 20 درصد برخوردار است. به این ترتیب هنگامی که شما صبح ادکلن اسپلندور را روی بدن خود اسپری کنید تا شب این بو روی بدن شما خواهد ماند. این ادکلن بیشتر برای استفاده در روزهای سرد سال تولید شده و اگر شما به دنبال خرید ادکلنی هستید که ماندگاری و خط بوی بالایی داشته باشد، ادکلن مردانه سریس پرفیوم اسپلندور مشکی یک انتخاب عالی است.

ادکلن اسپلندور اوشن-آبی Splendor Ocean

این محصول نیز یکی از ادکلن‌های تولید شده برند سریس است که از رایحه بسیار خوش و ماندگاری برخوردار است. اگر در فکر خرید یک ادکلن خنک با ماندگاری بوی بالا برای روزهای گرم سال و بخصوص فصل تابستان هستید ادکلن اسپلندور اوشن آبی می‌تواند خواسته شما را برآورده نماید. این رایحه از برند سریس هم برای آقایان و هم بانوان ارائه شده است.

با استشمام ادکلن اسپلندور آبی می‌توانید بوی گل‌هایی همچون اسطخدوس، یاسمن و یاس بنفش و مرکباتی مانند ترنج و همچنین چوب صندل و .. را از آن احساس نمایید. این عطر از قیمت مناسب و البته ماندگاری بالایی نیز برخوردار است و بهتر است برای خرید ادکلن‌های اصل اسپلندور، از مرکزی معتبر اقدام به خرید آن نمایید.

ادکلن اسپلندور صورتیPINK

LOaxPGYbu00e

از دیگر ادکلن‌های اسپلندور که توسط برند سریس به بازار عرضه شده است می‌توان به ادکلن اسپلندور صورتی اشاره کرد. این ادکلن زنانه بوده و رایحه‌ای خنک و شیرین دارد. هنگامی که این عطر را استشمام می‌کنید، بوی گل‌های مختلفی همچون رز، مگنولیا و زنبق و میوه‌هایی مانند آناناس، انگور سیاه، توت فرنگی و همچنین وانیل و مشک را از آن احساس خواهید کرد. برای خانم‌هایی که به خاص بودن و شیک پوشی اهمیت می‌دهند، این ادکلن بسیار مناسب خواهد بود. ادکلن اسپلندور صورتی نیز مانند ادوپرفیوم است و غلظت اسانس به کار رفته در آن بین 15 تا 20 درصد است. هنگامی که شما این عطر را روی پوست بدن خود اسپری می‌کنید تا چند ساعت ماندگاری داشته و نیاز به تجدید دوباره آن نخواهید داشت. بانوان می‌توانند با خرید این ادکلن از آن برای 4 فصل سال استفاده نمایند. این ادکلن برای خانم‌هایی که می‌خواهند همیشه عطر خاصی را به اطراف پخش کنند و به گونه‌ای آن بوی خوش امضای وجودی آن‌ها باشد بسیار مناسب است. شیشه ادکلن اسپلندور به صورت ساده طراحی شده و وجود خطوط عمودی قرمز رنگ بر زیبایی آن افزوده است. 

ما در این مطلب سعی کردیم یک نمونه ادکلن مردانه اسپلندور و یک نمونه ادکن اسپلندور مردانه و زنانه و همچنین یک ادکلن زنانه را از برند سریس به شما معرفی کنیم. برند سریس ادکلن اسپلندور را در رایحه‌های مختلف و با رنگ‌های سبز، نارنجی و نقره‌ای و .. تولید کرده است که می‌توانید متناسب با سلیقه خود و بویی که می‌پسندید اقدام به خرید آن نمایید. برای اینکه بتوانید ادکلن اصلی خریداری نمایید، بهتر است حتما خرید عطر و ادکلن را از مراکز معتبر فروش عطر انجام دهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها