نایلون حبابدار ضربه گیر

کد خبر: 1056045

قابل استفاده در مصارف بسته بندی و ضد ضربه کردن

نایلون حبابدار باران پلاست, نایلون حبابدار ضربه گیر با قابلیت تولید بصورت چاپدار، ساده و زمینه رنگی. نایلون حباب دار را میتوان بصورت رول، کیسه (کاور) و شیت (ورق های برش خورده) به همراه چاپ لوگو تولید کرد.

نایلون حبابدار چاپدار

باران پلاست با استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه های جاپ اقدام به تولید نایلون حباب دار نموده است ، به این صورت که طرح طرح مورده نظر روی نایلونی به نام نایلون لمینت چاپ خورده و این نایلون لمینت در زمان تولید نایلون حباب دار با حرارت روی نایلون حباب دار چسبیده می شود .

1

انواع نایلون حبابدار

انواع نایلون حبابدار تولید و عرضه میشود که از مهمترین آنها میتوان به نایلون دو لایه حباب درشت، نایلون سه لایه حباب درشت و نایلون سه حباب ریز را نام برد.

کنایلون دو لایه حباب درشت از انواع نایلون حبابدار است که از قطر و همچنین حباب های درشت تری برخوردار میباشد و میتواند از محصول به خوبی محافظت نماید.

 نایلون سه لایه حبابدار از ضریب ایمنی بالاتری نسبت به نوع دو لایه حبابدار برخوردار است زیرا یک لایه بیشتر دارد.

نایلون سه لایه حباب ریز هم از ضریب ایمنی بالایی در حد و اندازه سه لایه حباب درشت برخوردار است با این تفاوت که از این نوع نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات به مراتب کوچکتر استفاده میشود.

موارد استفاده نایلون حبابدار

انواع نایلون برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات تولید شده در یک کارخانه و یا حتی یک کارگاه تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از پرکاربرد ترین آنها نایلون حبابدار است.

نایلون حبابدار از لحاظ شکل ظاهری و همچنین ساختار تفاوت زیادی با سایر نایلون ها دارد و ضریب ایمنی محصول را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد. نایلون حبابدار از جمله نایلون های شفاف و البته ضربه گیر است که برای بسته بندی محصولات آسیب پذیر و شکستنی مورد استفاده قرار میگیرد.

2

 نایلون حبابدار میتواند ضربه های وارد شده به محصول را تا حد زیادی دفع نموده و در نتیجه از شکستگی، خش دار شدن و همچنین فرو رفتگی آنها جلوگیری کند. حباب هایی که بر روی نایلون حبابدار به کار رفته اند ابعاد مختلفی دارند و میتوانند ابعادی کوچک و یا بزرگ داشته باشند.

 از نایلون حبابدار با حباب های کوچک برای بسته بندی محصولات کوچک و از نایلون با حباب های درشت برای بسته بندی محصولات به مراتب بزرگتر استفاده میشود.

نایلون شیرینگ

نایلون شرینگ محصولی میباشد که به حرارت بسیار حساس بوده و در دمای خاصی تولید می گردد .

با امکان چاپ بر روی نایلون های شیرینگ

نایلون شیرینگ جهت بسته بندی طیف گسترده ای از محصولات ، در صنایع بسته بندی شناخته می شود و با توجه به تولید روزانه ۲۰ تن از این محصول، حجم قابل ملاحظه ای از تولیدات را شامل می شود.

از آنجایی که نایلون شرینگ خاصیت شکل پذیری زیادی را دارد در طول تولید باید طرز تولید و نوع دستگاه باید بر گرفته از شمایل محصول نهایی باشد .

در طول آزمایش در محیط آزمایشگاهی به وضوح قابل مشاهده است که هر چه فشردگی و تورم در شرینگ افزایش پیدا میکند به همان میزان طول شرینگ نیز کاهش می یابد .

هنگامی که نسبت ضربه به هد خروجی از 1/1 به 3/1 افزایش پیدا میکند یک افزایش ناچیز بر سطح افقی قابل مشاهده است .

3

علاوه بر آن سرعت پیچش قلاب نیز بر روی شرینگ کردن تاثیر مستقیم دارد .

همانطور که از مراحل یاد شده مشخص است مراحل تولید باید کاملا بر اساس اطلاعات مشتری برنامه ریزی شود .

نایلون شرینگ در سایز های متفاوت تولید می شود که از 6 سانتیمتر شروع و به 90 سانتیمتر با ضخامت های بین 30 تا 400 میکرون ختم می گردد .

مصرف کنندگان باید به طول ، عرض و وزن محصول خود توجه کنند تا متناسب با محصول آنها شرینگ در ابعاد و مشخصات خاصی عرضه گردد .

نایلون استرچ پالت بند

بسته بندی محصولات به صورت پالت یا مجزا

نوعی از نایلون است که دارای ظرافت کششی ، چسبی و شفافیت خاصی بوده و برای بسته بندی محصولات به صورت پالت یا مجزا استفاده می شود. مقاوم در برابر نور خورشید رنگی بودن فیلم استرچ مات بودن فیلم استرچ.

باران پلاست امکان تولید فیلم استرچ 5لایه با ضخامت های 10 تا 50 میکرون با عرض 10 الی 150 سانتی متر را در متراژهای مختلف دارا می باشد که این تولید حتی بنا به درخواست مشتری می تواند دارای خواص متفاوتی نیزباشد.

تکنولوژی تولید فیلم استرچ 5 لایه موجب می شود فیلم تولیدی استحکام بالایی جهت استفاده در دستگاه های استرچ پیچ برخوردار باشد و امکان استفاده از مواد و افزودنیهای متفاوت حتی در حالتی که این افزودنیها اثر متقابل بر یکدیگر داشته باشند نیز در فرایند تولید مقدور گردد.

4

 

تولید استاندارد شرکت به شرح زیر است:

1- استرچ استاندارد:

• ضخامت 23 میکرون

• عرض50 سانتی متر

• طول 1000 متر

• میزان کشش 500 درصد

• مورد استفاده در دستگاههای استرچ پیچ با سرعت استاندارد

استرچ استاندارد ویژه پالت پیچی و بسته بندی مواد بوده و نظر شما مشتریان عزیز را در این مهم تامین می نماید.

2- استرچ ممتاز:

• ضخامت 23 میکرون

• عرض 50 سانتی متر

• طول 1000 متر

• کشش 700 درصد

• مقاوم در برابر سوراخ شدن (Puncture resistance)

• عالی Dart Impact Strength دارای

• مورداستفاده در دستگاههای استرچ پیچ با سرعت بالا

3- فیلم استرچ مقاوم در برابر اشعه uv

4- فیلم استرچ با ضخامت 10 و 12 میکرون با عرضهای 10، 15 و 20 سانتیمتر ویژه بسته بندی لوله، شیلنگ و ….

5- فیلم استرچ با خواص ویژه جهت بسته بندی تولیدات کشاورزی.

 

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت https://baran-plast.com مراجعه نمایید.

تلفن های تماس : 09127009600

تلفن کارخانه  : 02155291070

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها