آی پی ثابت برای بایننس

کد خبر: 1056467

JJwq7SHXbvJt

آی پی ثابت برای بایننس

آیا شما هم قصد فعالیت در حوزه  ارز دیجیتال را دارید و میخواهید با وارد شدن در صرافی های بین المللی ترید انجام دهید؟

اگر دوست دارید مانند یک تریدر حرفه ای کار کنید صرافی بایننس انتخاب خوبی برای شماست زیرا بسیاری از تریدرهای دنیا در آن فعالیت دارند و همچنین تمامی ارزها را پوشش می دهد و از گردش پول بالایی برخوردار است و امکان خرید و فروش ارز با کارمزد بسیار پایین را فراهم میکند و همچنین میتوانید از بازار فیوچر و مارچین هم استفاده کنید.

اما مشکلی که برای ما کاربران ایرانی وجود دارد این است که صرافی بایننس از تحریم های بین المللی پیروی می کند و هرگونه فعالیت را برای ما ایرانی ها ممنوع کرده است و به کشورهای تحت تحریم هیچگونه خدماتی ارائه نمی دهد.اگر شما با آی پی ایرانی وارد سایت صرافی بایننس شوید قوانین سایت را زیر پا گذاشته اید پس بلافاصله اکانت شما بلاک می شود و دارایی تان از دست می رود. پس باید راهکاری پیدا کنیم که بتوانیم این تحریم ها را دور بزنیم و بتوانیم بدون اینکه صرافی بایننس متوجه ایرانی بودن ما شود در آن فعالیت کنیم . البته این راهکار ها تا زمانی جواب می دهند که قوانین سختیگرانه احراز هویت  وجود نداشته باشد. راهکار که برای دور زدن تحریم ها در نظر داریم تغییر آی پی ایرانی است،یعنی شما هویت مکانی خود را مخفی کنید.حال چگونه باید این کار را انجام دهیم .تعدادی از دوستان برای تغییر آی پی از فیلتر شکن یا وی پی ان استفاده میکنند این کار بسیار کار اشتباه و خطرناکی  می باشد زیرا وی پی ان ها امنیت کافی را ندارند و استیبل و پایدار نمی باشند مخصوصا نوع رایگان آن که مدام آدرس آی پی تغییر میکند و این باعث بسته شدن حساب شما می شود.و یا ممکن است در حین ترید کردن در صرافی اینترنت قطع شود و و این باعث می شود آی پی ایران در سایت بایننس ثبت شود و متوجه ایرانی بودن شما می شوند و حساب شما با تمام دارایی هایتان بسته خواهد شد. یک نکته مهم هم اینکه ممکن است اطلاعات ما توسط سرویس دهنده های vpn مخصوصا آن دسته از سرویس دهنده ها که به نام vpn با ip ثابت فعالیت میکنند به سرقت برود.

تنها راهکار امن و بی خطر استفاده از vps مناسب بایننس می باشد. که به شما آی پی ثابت برای بایننس می دهد. و دیگر نگرانی بابت قطع شدن ناگهانی VPN و تشخیص ایرانی بودن شما وجود ندارد.بدون نگرانی از قطع شدن اینترنت و یا vpn میتوانید به ترید ادامه دهید. یک نکته که باید به آن اشاره کنیم این است که VPS یک گزینه غیر قانونی نیست و شما با مراجعه به سایت های مختلف میتوانید آن را خریداری کنید شاید کار کردن با آن به راحتی vpn نباشد اما ضریب امنیت شما را به شدت بالا می برد و صرافی به هیچ عنوان نمی تواند آی پی ایران شما را تشخیص دهد  اما توجه داشته باشید در استفاده از VPS نیز باید نکات امنیتی که بعدا به آن اشاره خواهد شد را رعایت کنید در غیر اینصورت خود VPS باعث ضرر و زیان مالی برای شما بشود.

hpejmGAhGQUn

وی پی اس بایننس چیست؟

سرور مجازی یا همان VPS مخفف کلمه Virtual Private Server به معنای سرور خصوصی مجازی است. این سرورها در مقایسه سرورهای اختصاصی هزینه کمتری و سطح دسترسی بالاتری دارند.VPSدر واقع یک سرور اختصاصی است که منابع آن به وسیله یک نرم افزار به چند بخش یکسان تقسیم شده است.VPS بایننس سرور مجازی  مناسب بایننس می باشد. سرورهای مجازی کامپیوترهایی مانند کامپیوتر شخصی یا لپتاب شما می باشد که بصورت 24 ساعته در دیتا سنترهای کشورهای مختلف روشن می باشد. این کامپیوترها هیچگاه خاموش نمی شوند (شما هم نباید آن را شات دان کنید ) و همیشه در دسترس شما می باشند.با خرید سرور بایننس یک IP کاملا اختصاصی دریافت میکنید واین IP بصورت ثابت و پایدار برای شما باقی خواهد ماند.شما میتوانید vps بایننس را بصورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا یکساله خریداری کنیدو همیشه با یک آی پی ثابت وارد صرافی بایننس یا صرافی بین المللی دیگر بشوید.

شما vps  هرکشوری را خریداری کنید مانند این است شما در آن کشور پشت کامپیوتر شخصی خود نشسته اید و به اینترنت آن کشور متصل می شوید.

ویژگی های vps بایننس

همانطور که گفتیم مهمترین ویژگی یک VPS داشتن یک آی پی ثابت مناسب ترید می باشد. سرورهای مجازی یک IP ثابت و مادام العمر (تا زمانی که هزینه سرور مجازی را هر ماه پرداخت نمایید)به ما اختصاص میدهند که با هر بار لاگین کردن فقط یک آی پی در سایت بایننس ثبت میشود.

محیط سرور مانند صفحه دسکتاپ کامپیوتر خودتان می باشدمیتونید بر روی آن مرورگر نصب کنید انواع نرم افزارها مانند واتس آپ، تلگرام و هر نوع نرم افزار تریدینگ و تحلیل بازار را دانلود و بر روی ان نصب کنید. روی سرور مجازی بایننس می توانید هر نوع ویندوزی نصب کنید اما روی بیشتر آنها سیستم عامل ویندوز سرور نصب می باشد.

از نظر سخت افزار و منابع بسیار قدرتمند تر و با کیفیت تر از کامپیوتر معمولی ما می باشد. سرعت اینترنت بالایی دارند امکان دانلود و آپلود را با سرعت بالا برای شما فراهم می کنند. پهنای باند این سرور ها بسیار وسیع می باشد. سرعت پینگ بالا که یکی از فاکتورهای مهم در ترید کردن است را به همراه دارند، که باعث میشود با تاخیر چند ثانیه ای در صف خرید و فروش روبرو نشوید.  قابلیت نصب بر روی انواع دستگاه ها مانند موبایل، لپتاب، کامپیوتر و... را دارا می باشند.برای اتصال به این سرورها نیاز به اینترنت پرسرعت نمی باشد و شما با یک اینترنت معمولی بدون قطعی براحتی به آن متصل میشوید.

tZMMB4AOVTeO

سرورمجازی بایننس کشورهای مختلف

سرور مجازی از کشورهای مختلف مانند هلند، فرانسه، انگلیس،آلمان، فنلاند، آمریکا ، ایران، ترکیه، سنگاپور و امارات ارائه می شود.شما باید از سرور مجازی مناسب استفاده کنید تا برای فعالیت خود در بازار ارز دیجیتال با مشکل روبرو نشوید.

سرورهای کشور هلند از دیتا سنتر های با کیفیت Leaseweb هلند در شهر آمستردام ارائه می دهد.از نظر ثابت ماندن و پایدار ماندن IP سرورهای هلند بهترین انتخاب می باشند و میتوانید با خیال راحت سرور هلند را انتخاب کنید و مطمئن باشید تا زمانی که IPخود را تمدید کنید IP شما تغییر نخواهد کرد.

سرورهای آلمان نیزدارای حداکثر پایداری IP می باشند وتا زمانی که شما IPخود را تمدید کنید کاملا ثابت خواهند ماند.سرورهای ترید آلمان  از دیتا سنترهای معتبر لیزوب Leaseweb و هتزنر Hetzner ارائه می شوند. 

سرورهای ترید فرانسه پایداری IP بهترین انتخاب بعد از سرور ترید هلند می باشد.دیتا سنتر سرورهای مجازی فرانسه دیتاسنتر ovh  در کشور فرانسه در شهر پاریس قرار دارد.

یک نکته مهم که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که دیتاسنتری که از آن به شما سرور مجازی ارائه می کنند بسیار مهم است . برای مثال اگر شما سرور مجازی هلند می خواهید ، باید بدانید که دیتاسنتر های مطرح هلندی نظیر دیتاسنتر لیزوب هلند هستند ، برخی از افراد سودجو اقدام به ارائه سرور مجازی بایننس هلند از دیتاسنتر OVH می کنند ! خوب است بدانیم دیتاسنتر OVH در فرانسه است و هیچ دیتاسنتری در « کشور هلند » ندارد . پس همیشه قبل از خرید سرور ، از فروشنده سوال کنید سرور مجازی بایننسی که قرار است به شما ارائه کند از چه دیتاسنتری است ، چرا که با تهیه سرور مجازی از هر کشور خاص ، آی پی ثابت بایننس شما از همان کشور خواهد بود.

سرور مجازی Binance راه موفقیت شما در ترید .

 VPS بایننس را از چه  کشوری نخریم ؟

برای خرید vps مناسب بایننس از vps کشور آمریکا استفاده نکنید زیرا کشور آمریکا نیز در لیست کشورهای تحریمی صرافی بایننس قرار دارد و در صورت استفاده از آی پی کشور آمریکا حساب شما سریعا بسته خواهد شد.VPS کشور ایران هم که قطعا می دانید که نباید خریداری کنید.حال در بین کشورهای اروپایی به خاطر اینکه اخیرا ایرانیان زیادی از VPSهای کشور آلمان استفاده کرده اند سیستم صرافی بایننس مشکوک شده است و جدیدا از کاربران آلمانی مدارک احراز هویت درخواست می کند.

البته این مشکل درخواست احراز هویت برای کاربران کشورهای دیگر هم ممکن است اتفاق بیفتد چرا که دولت ایالات متحده قصد اجرای قانونی را دارد که تمام صرافی های بین المللی قبل از هرگونه معامله از کاربران بخواهند که حتما احراز هویت انجام دهند.در حال حاضر هر کاربری حتی با یک بیت کوئین بدون هیچ مشکلی میتواند وارد سایت صرافی بایننس شود و معامله انجام دهد اما اگر این قانون اجرا شود حتی با یک مبلغ پایین هم نمی توانید وارد صرافی بایننس شوید و ترید کنید، پس بهتر است شما داخل یک صرافی معتبر و بینالمللی احراز هویت انجام دهید و باخیال راحت به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.

4BNaK4lB8ZSc

چگونه از سرور مجازی بایننس خود استفاده کنم ؟

همانطور که گفتیم وقتی vps یک کشور را تهیه میکنید مانند این است که از یک کامپیوتر در آن کشور  و اینترنتت آن کشور استفاده میکنید.حال برای دسترسی به آن کامپیوتر باید به آن کامپیوتر از داخل خانه خودتان با کامپیوتر شخصی خودتان ریموت بزنید و از راه دور به آن کامپیوتر وصل شوید و مانیتور یا صفحه دسکتاپ آن کامپیوتر را روی گوشی یا کامپیوتر خودمون مشاهده کنیم و آن را مدیریت کنیم.

برای اینکار از نرم افزار ریموت دسکتاپ  کانکشن استفاده میکنیم. این نرم افزار یک نرم افزار پیش فرض ویندوز می باشد و نیاز به دانلود کردن برروی ویندوز نمی باشد اما اگر از گوشی با سیستم عامل اندروید یا ios یا هر سیستم عامل دیگر استفاده میکنید باید آن را دانلود و نصب کنید.پس از نصب نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن IP VPSبایننس خود را که خریداری کرده اید داخل آن وارد میکنید و به سرور خود متصل میشویم.

منابع سرور مجازی بایننس باید چقدر باشد ؟

برای اینکه بتوانید بهترین بازدهی را در بایننس داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم 4 گیگابایت رم و 2 هسته سی پی یو حداقل سرور مجازی بایننس شما داشته باشد ، چرا که با داشتن این منابع در سرور مجازی بایننس خود، سرعتتان هرگز کم نخواهد بود و دستتان برای انجام امور ترید و سایر فعالیت های سطح وب عالی خواهد بود .

تنها اگر قصد فعالیت در بورس کشور ایران را دارید به شما پیشنهاد میکنیم از سرور مجازی بورس که مناسب برای این کار ساخته شده است استفاده کنید ، سرور مجازی بورس ایران در کشور ایران و شهر تهران قرار دارد ، برج میلاد تهران دارای یکی از بهترین دیتاسنتر های مطرح کشور در زمینه ارائه سرور مجازی برای فعالیت در بورس و بازار های مالی ایران است .

سرعت سرور مجازی ترید و بایننس چقدر است ؟

سرعت سرور مجازی ترید و بایننس 10 هزار مگابیت بر ثانیه است که میشود بیشتر از یک پورت 10 گیگابیت بر ثانیه، این پورت با تمامی کاربران اشتراکی است .

چگونه لوکیشن VPS بایننس را تشخیص دهیم؟

پس از خرید سرورمجازی بایننس برای اطمینان از اینکه آیا آی پی که به شما تحویل داده شده است واقعا آی پی کشور درخواستی شما می باشد یا آی پی کشور دیگر یا حتی آی پی ایران نباشد، میتوانید از سایت های بررسی آی پی مانند سایت Ipinfo.io  استفاده کنید و لوکیشن سرور خود را تشخیص دهید. در صورت تحویل اشتباه آی پی میتوانید تیکت بزنید و درخواست تعویض آی پی را داشته باشید.

9HTicx7Br3J0

راهکار امنیت VPS بایننس

بعد از خرید سرور بایننس مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید امنیت سرور شماست.برای حفظ امنیت سرور خود پس از خرید سرور حتما نام کاربری و رمز عبور آن را تغییر دهید.و یک رمز عبور بسیار قوی برای سرور مجازی خود انتخاب کنید.این نکته از نظر امنیتی بسیار مهم است اما متاسفانه بسیاری از کاربران به آن بی توجه هستند. حتما بر روی سرور مجازی خود آنتی ویروس نصب کنید و همچنین میتوانید پورت پیش فرض ریموت دسکتاپ کانکشن را تغییر دهید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما آموزش دهیم که چگونه یک آی پی ثابت برای بایننس تهیه کنید و به فعالیت ارز دیجیتال در بازارهای جهانی بپردازید.

کاربران عزیز شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی سرورها با IP ثابت برای بایننس از لینک زیر دیدن فرمایید:

 آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com/

 https://webdade.com/trade-vps

تلفن: 02191300210

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها