نقد و بررسی قسمت اول سریال دراکولا مهران مدیری

کد خبر: 1057844

سریال دراکولا جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی که پخش خود را از فروردین سال 1400 شروع کرد، دومین فصل سریال هیولا محسوب میشود. پیمان قاسم خانی و امیر برادران نویسندگی سریال را بر عهده دارند. تهیه کنندگی و کارگردانی نیز برعهده مهران مدیری میباشد.

سریال دراکولا بصورت طنزآمیز مشکلات کشور را به نمایش میگذارد. با ما همراه باشید تا قسمت اول این سریال شرح دهیم.

pHy8heGjV9Lu

قبل از شروع قسمت اول سریال اکولا به این نکته اشاره میکند که "حیوانات وحشی باید در زیستگاه طبیعی خود زندگی کنند. نگهداری از آنها در خانه به هیچ عنوان مورد قبول و تایید تیم سازنده این سریال نیست. حیواناتی که در این سریال میبینید صرفا به دلیل داستان، بصورت موقت، با مراقبتهای ویژه و فقط به مدت سه روز در لوکیشن فیلمبرداری حضور داشته اند و پس از پایان فیلمبرداری به زیستگاه اصلی شان بازگردانده شده اند. نگهداری از حیوانات وحشی در خانه انسانی نیست."

wKf5dqbqnPHI

نمایش سکانسی از پارتی و میهمانی ها بصورت تارشده و پس از ان ظاهر شدن پسر کامران کامروا و صحبت او در لایو اینستاگرامی با فالور ها و پس از تعریف و تمجید از خود، توسط پلیس دستگیر میشود.

این درحالی است که ژاله کبیری همسر کامران کامروا در حال تدارک دیدن میهمانی با شکوهی برای جشن تولد کامروا میباشد. او خود را بانوی شب معرفی میکند.

آقازاده ی کامروا در نقطه صفر مرزی درحال انتقال به ایران میباشد. پدر او با حضور در مراسمی و سخنرانی در مورد کودکان کار طعنه هایی به نبود کار و شغل میزند و شرکت خود تحت عنوان تابیخ را تبلیغ میکند.

قسمت اول با میهمانی ژاله کبیری سپری میشود. با تماشای قسمت اول سریال دراکولا به طنز گونه بودن این سریال میتوان پی برد همچنین از قسمت آنچه در قسمت آینده خواهید دید سریال جذابیت های قسمت های بعدی را میتوان فهمید.

8hH4k2Z3Dplw

میتوانید سریال دراکولا مهران مدیری را از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا کنید. این سریال روزهای سه شنبه ساعت 20 از وبسایت هکس دانلود و سایر پلتفرم ها پخش میشود.

بازیگران به ترتیب حروف الفبا : ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش، حامد وکیلی.

w0DzycvzX6Zj

سریال گیسو همزمان با سریال دراکولا در شبکه نمایش خانگی پخش میشود. قسمت چهارم سریال گیسو شنبه ی گذشته پخش شد. منوچهر هادی کارگردانی گیسو را برعهده دارد و ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت پایانی سریال قورباغه نیز روز دوشنبه پخش و منتشر شد. با روی کار آمدن پلتفرم های اینترنتی، سریال های خانگی روز به روز سهم خود را در سینمای ایران بیشتر کرده و گسترش می‌دهند و پخش آن ها در سایت های دانلود فیلم نیز انجام میشود.

انتخاب سریال و فیلم برای تماشا و دنبال کردن آن، کمی برای مخاطب، بدون تحقیق در مورد سریال، کار دشواری میباشد. از این رو این مقاله را برایتان منتشر کردیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها