فاصله ها را با هدیه پر کنیم

کد خبر: 1057848

ارسال هدیه به ایران یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیانی است که مقیم یکی از کشورهای خارجی می‌باشد؛ چراکه امکان خرید و ارسال هدیه به راحتی امکان پذیر نیست. اگرچه بسیاری از افراد کشورهای خارجی را برای زندگی به صورت دائم، کار یا تحصیل انتخاب می‌کنند، اما همواره عزیزانی در ایرام دارند که مایلند با ارسال هدیه به ایران ایشان را خوشحال کنند. بعد مکانی و دور شدن جسم‌ها از هم هرگز محبت و عشق قلبی بین افراد را از بین نخواهد برد، انسان نیز بسته به فطرت پاک و مهربانی که دارد همواره مایل به هدیه دادن و خوشحال کردن بستگان و عزیزان خود را در قلب می‌پرورد.

xdUyMb0CUkFo

در گذشته که تکنولوژی تا به این حد پیشرفت نکرده بود، امکان ارسال هدیه به ایران از خارج از کشور به هیچ وجه وجود نداشت، اما امروزه تکنولوژی و اینترنت بستر بسیار خوبی را برای ارسال هدیه به ایران در اشکال مختلف فراهم کرده است. البته لازم است بدانید که علرغم وجود اینترنت پر سرعت و تکنولوژی سریع در کشور هنوز هم موانعی برای ارسال هدیه به ایران وجود دارد که خوشبختانه قابل حل می‌باشد. پس اگر شما یک ایرانی مقیم خارج هستید که مایل است هدایایی برای خانواده و دوستان خود در ایران ارسال کند، ادامه‌ی این مطلب را با دقت بخوانید تا آسان‌ترین راه برای فرستادن هدیه را بیابید!

ارسال هدیه چه تاثیری در زندگی افراد دارد؟

همانطور که گفته شد، دسته‌ی زیادی از ایرانیان به قصد مهاجرت دائمی یا موقت کشور را ترک می‌کنند، اما طبیعتاً افراد مهاجر نمی‌توانند تمام بستگان و دوستان خود را به همراه ببرند. به همین جهت پس از مدتی کوتاه احساس دلتنگی و دوری از عزیزان ایشان را آزرده خاطر خواهد کرد، در چنین مواقعی افراد برای رفع دلتنگی و ابزار علاقه به وابستگان خود به دنبال راه‌حل‌هایی می‌گردند. امروزه با کمک اینترنت امکان تماس تصویری یا تلفنی به وسیله‌ی پیام رسان‌ها نیز وجود دارد، اما گاهی تنها تماس برقرار کردن انسان را راضی نمی‌کند.

 به همین جهت ارسال هدیه برای افراد مقیم خارج خواه ایرانی باشند یا خارجی، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. ارسال هدیه به ایران و یا خارج که می‌تواند به اشکال گوناگون باشد از طریق پست و گذر از گمرک مسیری بسیار سخت و اذیت کننده خواهد بود. بنابراین برای سورپرایز کردن عزیزان و بستگان می‌بایست به دنبال یک راهکار مناسب و راحت باشید، اما انتخاب شما برای ارسال هدیه به ایران و یا خارج چیست؟

جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای سورپرایز کردن عزیزانتان داشته باشید!

معمولاً شما در چه مواقعی برای خانواده یا دوستانتان هدیه می‌خرید؟ پاسخ روشن است... از اصلی‌ترین مواقعی که افراد برای سورپرایز کردن خانواده و بستگان خود هدیه می‌خرند مناسبت‌هایی مثل تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر، قبولی در کنکور، فارغ التحصیل شدن، ولنتاین، عید و... می‌باشد. افراد مقیم خارج نیز در چنین مناسبت‌هایی مایل به ارسال هدیه به ایران هستند، اما اگر بخواهید با ارسال هدیه به ایران کسی را خوشحال کنید انتخاب جذاب و عالی برای این کار چیست؟

  1. ارسال گل به ایرانهدیه دادن یک یا چند شاخه گل عموماً افراد با سلیقه‌های مختلف را خوشحال می‌کند. به همین خاطر اولین گزینه‌ای که به ذهن افراد برای هدیه دادن خطور می‌کند خریدن دسته گل می‌باشد. ایرانیان مقیم خارج نیز با ارسال گل به ایران می‌توانند عزیز خود را خوشحال و سورپرایز کنند، اما چگونه می‌توان از خارج از کشور گل فرستاد؟ طبیعتاً دسته گل در مدت زمان و مسیر طولانی پژمرده و خراب خواهد شد، بنابراین عقل سلیم حکم می‌کند یک راهکار بهتر برای ارسال گل به ایران انتخاب کنید!
  2. ارسال کیک به ایرانکیک و شیرینی نیز یکی از گزینه‌هایی است که افراد را در مناسبت‌های مختلف شاد و خوشحال می‌کند، خصوصاً اگر ارسال کیک به ایران به مناسبت تولد کسی باشد. کیک‌ها هم ظاهر زیبا و دلنشینی دارند و هم با طعم شیرین و خوشمزه‌ای که دارند موجب شادی جسم و روح افراد خواهند شد. برای ارسال کیک به ایران هم مانند گل موانعی وجود دارد که ارسال آن از خارج را غیر ممکن می‌کند.

به وضوح روشن است که هر دو گزینه‌ی جذاب کیک و گل در مدت زمان و مسیر طولانی خراب خواهند شد، اما راهکارهای بهتری برای ارسال کیک به ایران یا ارسال گل به ایران وجود دارد که با انتخاب آن یک مسیر طولانی را کوتاه خواهید کرد!

ارسال گل و کیک به ایران به روش اینترنتی!

خرید اینترنتی همان راه نجات و راه حل آسانی است که امروزه به جهت گستردگی دامنه‌ی اینترنت و تجهیز تمامی کشورها به تکنولوژی امکان پذیر است. برای ارسال گل به ایران یا ارسال کیک و دیگر لوازم، می‌توان قنادی یا گل فروشی را در محدوده‌ی محل سکونت بستگانتان انتخاب کنید و به راحتی سفارش گل یا کیک بدهید. همچنین می‌توانید با خرید یک کیک یک شاخه گل هم بخرید تا با یک تیر دو نشان بزنید، اما برای خرید به روش اینترنتی هم دو مشکل وجود دارد:

  • اگرچه بسیاری از قنادی‌ها و گل فروشی‌ها در سطح کشور یک صفحه‌ی اینستاگرامی یا وبسایت برای معرفی بهتر و مطرح شدن خود دارند، اما ممکن است گل فروشی یا قنادی مدنظر شما این امکان را نداشته و نتوانید به صورت آنلاین با فروشندگان آن ارتباط برقرار کنید. در صورتی که نتوانید از روی عکس یا کاتالوگ مدل کیک یا دسته گل را انتخاب کنید، خرید هدیه ناموفق خواهد بود.
  • دومین مشکل نیز روش پرداخت هزینه خواهد بود. تصور کنید به یک قنادی معروف برای ارسال کیک به ایران سفارش داده‌اید، طبیعتاً برای نهایی شدن سفارش می‌بایست مبلغ هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت نمائید. این درحالی است که شما از کشورهای خارجی با واحد پول متفاوت مثل دلار، یورو، پوند، درهم و... نمی‌توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ایرانی خرید کنید.

q9boRIZgyjJg

طبیعتاً مواجهه با مشکلات فوق شما را ناراحت و مایوس خواهد کرد، اما هر مشکلی راه حلی دارد که می‌بایست با تمرکز و دقت بالا آن را انتخاب کنید. سورپرایز کردن عزیزان و بستگان از کشورهای خارجی هم امکان پذیر خواهد بود اگر درست فکر کنید و با علاقه انتخاب نمائید.

ارسال هدیه به ایران عشق و علاقه را زیاد می‌کند!

علاقه به ارسال هدیه به ایران از این رو است که خرید هدیه و سورپرایز کردن عزیزان می‌تواند جایگزین خوبی برای روزهای طولانی فراق باشد. با هدیه دادن به اعضاء خانواده یا دوستان و آشنایان می‌توان به علاقه و عشق قلبی را به افراد ابراز کرد. به عبارت ساده‌تر با ارسال هدیه به ایران می‌توان فاصله زمانی و مکانی را نادیده گرفت و با ساختن ساعاتی شاد برای همیشه در خاطر عزیزان ماندگار شد. برای ارسال هدیه به ایران نیز خرید اینترنتی گزینه‌ی کاملاً درست و اصولی است که می‌توانید انتخاب کنید. برای حل مشکلات مربوط به خرید اینترنتی یک راهکار ساده وجود دارد. شما می‌توانید برای ارسال هدیه به ایران وبسایت‌هایی را انتخاب کنید که امکان پرداخت با درگاه بین المللی پی پال را داشته باشد و خدمات به روز شامل ارسال گل، هدیه و کیک را در وبسایت خود فراهم کرده باشد.

معروف‌ترین وبسایت برای ارسال هدیه به ایران کدام است؟

بستر گسترده‌ی اینترنت موجب شد که افرادی هوشمند و با تجربه اقدام به راه‌اندازی وبسایتی پیشرفته کنند که با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا امکان ارسال هدیه به ایران را برای شما فراهم کنند. سورپلایزپلازا نام وبسایتی جذاب است که توسط کادری مجرب و با تجربه راه‌اندازی و مدیریت می‌شود. در سورپرایزپلازا امکان خرید هدایا، باکس گل، کیک و ...به راحتی وجود دارد. انتخاب این وبسایت به جهت مزایای فوق العاده‌ای که دارد بهترین گزینه خواهد بود، برخی از مزیت‌های وبسایت سورپرایزپلازا عبارت است از:

  • امکان خرید با کمک درگاه بین المللی پی پال
  • تنوع بالای هدایای موجود در سایت
  • امکان بسته بندی هدایا با جذاب‌ترین مدل‌های دیزاین هدیه
  • امکان ارسال کیک به ایران از بهترین قنادی‌های تهران
  • امکان خرید و آماده سازی باکس گل در اندازه و اشکال مختلف
  • پشتیبانی 24 ساعته و دقیق توسط تیم پشتیبانی وبسایت

در یک عبارت کلی می‌توان گفت در وبسایت سورپرایزپلازا به درخواست مشتری هدایا خریداری، بسته بندی و ارسال خواهد شد. به همین جهت وبسایت سورپرایزپلازا یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین وبسایت‌ها برای ارسال هدیه به ایران می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره از کارشناسان وبسایت به شماره واتس آپ این مجموعه متصل شوید و یا به صورت تلفنی یا ایمیل انتخابی درست و زیبا داشته باشید و خریدی با رضایت را تجربه نمائید.

قیمت هدایا در وبسایت سورپرایزپلازا چگونه است؟

7ZpzRtPtZnJ3

یکی از فاکتورهای مهم برای مشتریان در هنگام ارسال هدیه به ایران از سورپرایز پلازا قیمت هدایا، گل و کیک است. عوامل بسیاری بر روی قیمت گل، کیک و دیگر هدایا تاثیر دارد، چراکه تورم و گران شدن مواد اولیه موجب افزایش قیمت محصولات خواهد شد. در وبسایت سورپرایزپلازا قیمت‌ها  مقرون به صرفه است تا افراد بتوانند با هر توان مالی خرید کنند یا برای عزیزان خود بیشتر خرید نمایند. ناگفته نماند که وبسایت و فروشگاه اینترنتی سورپرایزپلازا با آماده سازی باکس‌ها و پکیج‌های مختلف در مناسبت‌های متفاوت قیمت‌ها را بسیار مناسب نیز ارائه می‌کند. در این وبسایت محصولات بسیاری موجود است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پکیج ویژه ولنتاین در مدل‌های مختلف
  • باکس رز کتابی، استوانه‌ای، دایره‌ای و...
  • شکلات کادوئی در اشکال و برندهای مختلف
  • انواع عطر و ادکل و ست‌های زنانه و مردانه
  • کیک در طرح و انواع مختلف

همچنین امکان انتخاب و خرید هدایا به سلیقه‌ی مشتری نیز برای تمامی افراد وجود دارد که موجب می‌شود سورپرایزپلازا محبوب‌تر نیز به نظر برسد. اگر باور نمی‌کنید تنها یکبار امتحان کنید!

با خیال راحت به سورپرایزپلازا سفارش دهید!

برای آنکه بتوان با خیالی آسوده و راحت به وبسایت سورپرایزپلازا سفارش داد، می‌بایست دلیلی قاطع و محکم وجود داشته باشد. وبسایت سورپرایزپلازا دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است که آن را برای خرید اینترنتی مطمئن جلوه می‌دهد. ناگفته نماند که رضایت مشتریان قبلی و رضایت کاربران از نحوه‌ی خدمات دهی این مجموعه نیز دلیل محکم و قاطعی برای ارسال هدیه به ایران با کمک سورپرایزپلازا خواهد بود. برای آشنایی با این وبسایت یا محصولات این فروشگاه اینترنتی می‌توانید به صفحه‌ی اینستاگرام سورپرایزپلازا وارد شوید و با مشاهده‌ی دقیق محصولات انتخابی ناب برای خوشحال کردن عزیزان خود داشته باشید. برای ارسال گل به ایران یا ارسال کیک به ایران اگر تنها یکبار وبسایت سورپرایزپلازا را انتخاب کنید از شادی عزیزانتان شاد شده و مشتری دائمی این وبسایت جذاب خواهید شد.

rb6LQcjkfXr9

جانِ کلام

اهمیت دادن به یکدیگر همان نقطه‌ی عطف و قوتی است که موجب می‌شود دل‌ها به هم وابستگی بیشتری پیدا کنند، با کمک وبسایت سورپرایزپلازا نیز به راحتی می‌توانید علاقه‌ خود به خانواده یا دوستانتان را به ایشان یادآوری کنید. شما از هر کشوری که باشید و حتی از داخل ایران هم می‌توانید از خدمات دهی سورپرایزپلازا بهره‌مند شوید. بنابراین برای شگفت زده کردن عزیزانتان و ارسال هدیه به ایران هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت، اگر سورپرایزپلازا را انتخاب کنید. خریدی سریع و آسان، ارسالی به موقع و کیفیت مطلوب را با سورپرایز پلازا تجربه خواهید کرد، پس بدون تعلل و با اطمینان خاطر وارد وبسایت شوید. با مشاهده دقیق محصولات انتخابی زیبا و مطابق سلیقه‌ی خود داشته باشید، تا از راه دور هم بتوانید موجب خوشحالی دیگران شوید.

۴

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها