قفل دیجیتال مناسب چه مکان‌هایی است؟

کد خبر: 1059319

این روزها گجت‌های هوشمندی مانند قفل دیجیتال بسیار محبوب و فراگیر شده‌اند. امنیت بالا، ظاهری زیبا و مدرن و امکانات خوبی که این دسته از قفل‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند علت اصلی محبوبیت قفل‌های هوشمند محسوب می‌شوند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به فکر تغییری اساسی برای خانه یا محل کارتان هستید و قفل دیجیتال را در رده گزینه‌های پیش‌رویتان قرار داده‌اید، با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

ما در ادامه به این سوال جواب خواهیم داد که اصلا قفل‌های دیجیتال به درد چه مکان‌هایی می‌خورند و مناسب چه کسانی هستند.

1.هتل‌ها و مراکز اقامتی

اولین جایی که در آن به‌صورت گسترده از قفل دیجیتال استفاده شد، هتل‌ها و مراکز اقامتی بودند. اولین دسته از مشاغلی که روی خوشی به این گجت‌های کاربردی نشان دادند، صاحبان هتل‌ها بودند. علت این مسئله امنیت بالای قفل‌های دیجیتال و سهولت کاربری آن بود.

احتمالا مواجهه اول اکثر ما با قفل‌های دیجیتال هتل‌ها بودند. همه ما آن قفل‌های معروف کارتی را به یاد داریم. قفل‌هایی که کاربری بسیار ساده‌ای داشتند و به غیر از باز شدن با کارت، کار دیگری انجام نمی‌دادند.

البته نسل جدید قفل های دیجیتال هتلی کاملا متفاوت از نسل‌های قدیمی خود هستند.

اگر شما هم صاحب یک مرکز اقامتی و یا هتل هستید، باید به‌صورت جدی به خرید قفل‌های دیجیتال و تجهیز اتاق‌ها به آن فکر کنید.

قفل‌های دیجیتال به سادگی مدیریت می‌شوند و امنیت بالایی دارند. ضمن اینکه مجبور نیستید حجم عظیمی از کلید‌ها را با خودتان حمل کنید و با گم شدن هرکدام از آن‌ها دردسر تعویض کلید را به جان بخرید.

شما حتی می‌توانید سطوح دسترسی متفاوتی را برای قفل‌ها تعریف کنید و به سادگی امنیت مرکز اقامتی‌تان را تضمین کنید. علاوه براین، قفل های هوشمند امکان مدیریت یکپارچه را هم دارند و اگر شرایطی اضطراری پیش آمد، می‌تواند با استفاده از اختیارات مدیریتی‌تان به‌صورت یکپارچه تمام قفل‌ها را از کار بیندازید تا رود خروج افراد از مکان موردنظرتان سریع‌تر انجام شود.

2.ادارات و مراکز کسب‌وکار

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توانید در آن از قفل دیجیتال استفاده کنید، مکان‌های کسب‌وکار و ادارات است. قفل‌های دیجیتال با امکان مدیریت ورود و خروج کاربران، به گزینه‌ای محبوب برای صاحبان کسب‌وکار تبدیل شده‌اند.

این دسته از قفل‌ها به سادگی به نرم‌افزار خودشان در گوشی هوشمند یا سیستم مدیریتی شما متصل می‌شوند و شما می‌توانید ورود و خروج همه کارمندان را تنها با همان نرم‌افزار کنترل کنید.

تعجب کردید؟ قضیه بسیار ساده‌تر از آن است که فکرش را می‌کنید. در قفل‌های دیجیتال هوشمند، هر کاربر می‌تواند یک شناسه خاص برای ورود و خروج داشته باشد. این شناسه می‌تواند شامل رمز، اثر انگشت یا اثر کف دست و عنبیه باشد.

به این ترتیب نام هرکس که با استفاده از شناسه خود وارد اداره شد، به‌صورت خودکار در نرم‌افزار قفل هوشمند ثبت می‌شود و شما می‌توانید به سادگی ساعت دقیق ورود و خروج او را کنترل و رصد کنید.

علاوه‌براین، قفل‌های هوشمند امکانات خوب دیگری هم دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای محل کار و مکان‌های پررفت‌وآمد تبدیل می‌کنند.

یکی از این گزینه‌ها حسگر حریق است. حسگر حریق قفل هوشمند به محض بالا رفتن دمای محیط فعال می‌شود و به شما هشدار حریق صادر می‌کند.

 علاوه‌بر آن، حتما می‌دانید که سیستم مدیریت یکپارچه قفل‌ها، امکان باز و بسته کردن یکپارچه تمام قفل‌ها را برای مدیر فراهم می‌کند و شما می‌توانید از این امکان برای مدیریت ورود و خروج افراد در مواقع ضروری استفاده کنید.

3.منازل مسکونی شخصی

هیچ محدودیتی در استفاده از قفل‌های دیجیتال یوکا وجود ندارد. شما اگر صاحب منزل مسکونی هستید و دوست دارید که تغییراتی در ظاهر خانه و امکانات آن ایجاد کنید، قفل‌های دیجیتال هوشمند یوکا یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما است.

این قفل‌ها با نزدیک‌تر کردن خانه شما به یک خانه هوشمند، تجربه سبک زندگی هوشمند را برای شما به ارمغان می‌آورند.

قفل‌های دیجیتال علاوه بر امکاناتی که بالاتر از آن‌ها حرف زدیم، گزینه‌های دیگری را هم در اختیارتان قرار می‌دهند.

اگر در خانه کودک یا سالمندان دچار آلزایمر با شما زندگی می‌کنند که نگران خروج آن‌ها از خانه هستید، می‌توانید با گزینه قفل کودک، این نگرانی را از خودتان دور کنید. این گزینه امکان خروج از منزل را برای آن‌ها غیر ممکن می‌کند.

علاوه‌براین سطح دسترسی برای هر عضو خانواده می‌تواند براساس توانایی آن عضو تعریف شود. به این ترتیب اگر سالمندی با شما زندگی می‌کند که توانایی وارد کردن رمز را ندارد، درب خانه شما، به سادگی فشردن قفل با انگشت برای او باز خواهد شد.

شما می‌توانید برای مهمانان خود رمزی موقت تعریف کنید تا دیگر نگران ورود و خروج آن‌ها به منزل نباشید. ممکن است جایی دور از خانه باشید و مهمانانتان سر برسند. به این ترتیب دیگر مشکلی نخواهید داشت؛ چون رمز موقتی که از قبل تعریف کرده‌اید برای آن‌ها فعال خواهد شد و کارتان را راحت خواهد کرد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از قفل دیجیتال برای منزل مسکونی، امنیت بالای آن و به صفر رسیدن احتمال دزدی از آن‌ها است. اگر قرار است به مسافرت بروید و مدتی طولانی در منزل نباشید، با تعریف قفل دوگانه ضریب امنیت منزلتان افزایش خواهد یافت.

علاوه‌براین قفل‌های ضدهک یوکا به سنسور ضربه مجهز هستند و به محض اینکه کسی بخواهد با زور وارد خانه شما شود، هشدار لازم را به شما صادر خواهند کرد.

شما از راه دور و با تنها یک نرم‌افزار روی گوشی هوشمندتان می‌توانید ورود و خروج به منزلتان را کنترل کنید و اگر مورد مشکوکی مشاهده کردید، اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

این امکانات تنها گوشه کوچکی از گزینه‌های مدیریت امنیت قفل‌های دیجیتال هوشمند برای منازل هستند.

قفل‌های دیجیتال، همراه مطمئن هر مکان

فرقی ندارد که سطح کاربری شما چیست و قرار است که از قفل دیجیتال در چه مکانی استفاده کنید. درهرصوت این قفل‌ها یاور مطمئنی برای امنیت مکان‌های موردنظر شما خواهند بود. تنها تفاوتی که ممکن است وجود داشته باشد، سطح امکانات قفل است که شما می‌توانید برای هر مکان خاص، مدلی خاص انتخاب کنید تا انتظارتان از قفل برآورده شود.

اگر سوال خاصی درباره انتخاب مدلهای قفل‌های هوشمند دارید، برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت به آدرس www.yuccahq.com مراجعه فرمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها