با انواع ریل کشویی آشنا شوید!

کد خبر: 1060382

ریل کشویی، یکی از مهم ترین قطعات در هنگام نصب انواع کمد ها و کابینت ها بوده که در انواع مختلفی توسط تولیدی های این نوع محصولات، ساخته شده و به فروش می رسند. انواع ریل کشو، دارای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی می باشند. لذا قیمت ریل کشو، بر اساس کیفیت و نوع این ریل ها تعیین می شود.

با انواع ریل کشویی آشنا شوید!

ریل کشویی، یکی از مهم ترین قطعات در هنگام نصب انواع کمد ها و کابینت ها بوده که در انواع مختلفی توسط تولیدی های این نوع محصولات، ساخته شده و به فروش می رسند. انواع ریل کشو، دارای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی می باشند. لذا قیمت ریل کشو، بر اساس کیفیت و نوع این ریل ها تعیین می شود. کشو ها در گذشته معمولا فاقد ریل کشویی بوده و به این دلیل بود که باز و بسته نمودن کشو ها معمولا به سختی انجام می گرفت. اما امروزه با ورود تکنولوژی ریل کشویی به داخل کشور، تولید و نصب انواع کابینت ها و کمد ها، به کمک ریل کشویی انجام گرفته و این نوع محصول، باز و بسته نمودن کشو ها را بسیار آسان می نماید. معمولا این نوع محصولات، توسط شرکت های تولید یراق آلات و محصولات صنعتی فلزی تولید شده و به فروش می رسند. یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید انواع یراق آلات، شهر یراق می باشد که در زمینه تولید بهترین و کاربردی ترین انواع یراق آلات، فعالیت خود را چند سالی است که آغاز نموده و به دلیل کیفیت بالای محصولات آن، مشتریان زیادی در سطح کشور دارد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع ریل کشو آشنا نموده و درباره هرکدام، توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

انواع ریل کشویی

همانطوری که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، ریل کشویی دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین و پر استفاده ترین انواع آن اشاره می کنیم:

  1. ریل کشو بدنه دار

یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین انواع ریل های کشویی، ریل کشو بدنه دار می باشد. این نوع ریل کشو، علاوه بر آسان کردن باز و بسته نمودن کشو ها، به کشو ها و به طور کلی به کابینت ها و کمد هایی که در آن ها از این نوع ریل استفاده شده است، زیبایی خاصی می بخشد و باعث می شود استفاده از این نوع ریل کشویی، در بین افراد و خریداران افزایش پیدا کند.

ریل کشو

ریل کشویی بدنه دار(1)

  1. ریل کشو ساده

یکی دیگر از انواع ریل های کشویی، ریل کشو ساده می باشد که از جمله اولین ریل هایی است که وارد بازار فروش این محصولات شده و کاربری ساده و ابتدایی دارد. این نوع ریل کشویی، در انواع مختلف و متعددی ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بدیهی است هر نوع ریل کشویی که کیفیت و استحکام بالا تری داشته باشد، قیمت آن نیز بالا تر خواهد بود. در مورد ریل کشویی ساده نیز، بین انواع مختلف آن تفاوت قیمت وجود دارد که می توان از هر کدام از آن ها، برای استفاده در کمد ها و کابینت های خود استفاده نمود.

ریل کشو

ریل کشویی ساده(2)

  1. ریل کشو مخفی

یکی دیگر از زیبا ترین و در عین حال بهترین انواع ریل کشو، که باعث حرکت روان کشو ها، در انواع کابینت ها و کمد ها می شود، ریل کشو مخفی می باشد. همانطوری که از نام این نوع ریل کشو نیز بر می آید،این نوع ریل، در قسمت زیرین جعبه ی کشو به کار گذاشته می شود، بطوریکه کاملا مخفی بوده و حرکت کشو ها را بسیار روان کرده و باعث می شود تا باز و بسته نمودن کشو ها، به سهولت انجام شود.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا شما را با ریل کشویی آشنا نموده و درباره شهریراق، که یکی از بهترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع یراق آلات در سطح کشور می باشد، توضیحاتی را ارائه دهیم. در ادامه سعی شد تا به سه مورد از مهم ترین و پر استفاده ترین انواع ریل های کشویی اشاره کنیم. امیدواریم این مقاله توانسته باشد رضایت شما را جلب نماید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها