چگونه زبان اسپانیایی را آموزش ببینیم؟ منابع و روش ها چه هستند؟

کد خبر: 1060793

زبان اسپانیایی به دلیل موزیکال و شیرین بودن از زیباترین زبان های دنیا محسوب می شود و همواره بسیاری از زبان آموزان به دلیل موسیقی زیبای کشور اسپانیا و آمریکای جنوبی، شیفته یاد گیری آن می شوند و در کمترین زمان به آن مسلط می شوند.

زبان اسپانیایی هم مانند فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی از مشتقات زبان تاریخی و قدیمی لاتین محسوب می شود که به دلیل کاربرد و استفاده آن در کل کشور اسپانیا و تمام قاره آمریکای جنوبی (به جز برزیل) دارای بیشترین سخنگو از لحاظ جمعیت در دنیا است. امروزه این زبان، زبان دوم کشور آمریکا به دلیل مهاجر های بی شمار از قاره آمریکای جنوبی است و در مدارس این کشور زبان اسپانیایی کامل تدریس می شود.

از سوی دیگر زبان اسپانیایی یا اسپانیولی به دلیل داشتن گرامر و آوای نسبتا راحت تر در مقایسه با زبان های دیگر، بین فراگیران محبوب تر است و به راحتی در همان ترم های ابتدایی، فراگیر لب به سخن می گشاید و این امر خود مشوق بسیار مهمی است.

v9NUlNqVafpa

چرا باید زبان اسپانیایی یاد بگیریم؟

از آنجایی که کشور عزیز ما به دلایل سیاسی بیشتر با کشورهای قاره آمریکای جنوبی نظیر کوبا، ونزوئلا و ... داد و ستد دارد، شانس کاریابی و استخدام در این شرکت ها چه در داخل و چه خارج ایران به مراتب بیشتر است. علاوه بر آن دانستن این زبان برای تدریس و ترجمه بسیار مهم است و از امتیازهای بالا در رزومه هر فردی محسوب می شود. از دیگر موارد میتوان به ادبیات غنی کشور اسپانیا و قاره آمریکای جنوبی اشاره کرد که بسیاری از فراگیران به دلیل اشتیاق زیاد با آنها، به مطالعه این زبان می پردازند.

از سوی دیگر اگر فردی به این زبان مسلط باشد، می تواند زبان های دیگر را به دلیل وجه مشترک های بی شمارش با ایتالیایی و فرانسوی، به راحتی و در کمترین زمان یاد بگیرد. اگر بخواهید زبان اسپانیایی یا اسپانیولی را به صورت آنلاین یاد بگیرید، یکی از سایت های خوب آموزش زبان، سایت فرالن است که اقدام به برگزاری کلاس های آموزش آنلاین زبان اسپانیایی کرده است که می توانید به صورت مجازی و غیرحضوری، این زبان شیرین را یاد بگیرید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

IZUq2KCiZKVt

یادگیری زبان اسپانیایی چقدر طول میکشد؟

برای یادگیری این زبان چیزی حدود سه الی چهار سال زمان لازم است که کامل به آن مسلط شد و بهترین سن برای فراگیری آن هم دوره نوجوانی است. چون ذهن آماده تر و پذیرای مطالب بیشتر است ولی این بدان معنا نیست که اگر شخصی در سن بالاتر مطالعه آن را شروع کند، نتواتد از پس آن برآید. در سنین بالاتر فقط فراگیر به دلیل دغدغه ها و مشکلات بیشتر باید کمی صبورتر باشد تا نتیجه ببیند و این در حالی است که در این سنین درک مطلب و ساختار بین فراگیران به مراتب بیشتر است و فراگیر دقیقا می داند هدفش از زبان  چیست.

چه منابع و کتاب هایی برای آموزش زبان اسپانیایی بهتر هستند؟

زبان اسپانیایی هم به دلیل محبوبیت زیاد سر تا سر دنیا دارای منابع بی شمار از هر دو بعد سمعی و بصری است. علاوه بر اپلیکیش های زیاد موجود در مارکت ها و اینترنت، این زبان دارای بیشترین تعداد پادکست در اینترنت و کتب فرعی و اصلی است و همواره کانال های تلویزیونی زیادی این زبان را پوشش می دهند. ولی نکته ای که اینجا وجود دارد این است که تمامی موارد اشاره شده همگی مکمل های خوبی برای فراگیران در کنار کتاب اصلی و داشتن معلمی دلسوز هستند که دائما وضعیت شاگردان را پیگیری و رفع اشکال می کنند و عدم وجود کلاس یا معلم به امری ناقص در یادگیری این زبان منجر خواهد شد.

wSH3u4QDspEt

از کتاب های معروف برای یادگیری این زبان می توان به Sueña, Prisma, Español 2000, Gente و ... اشاره کرد که همگی طبق استاندارد های روز دنیا نگاشته و جمع آوری شده اند و تحت نظر معلم حرفه ای تجربه یاد گیری این زبان برای فراگیران فراموش نشدنی و بی نظیر خواهد شد.

نکته ای که لازم به ذکر است و این زبان را اندکی سخت می کند، وجود صرف فعل ها و جنسیت اسامی در این زبان است که با توجه به آوا و نشانه های زبانی خاص در آن این امر هم بسیار ساده و روان می شود و با پیروی الگوهای خاص گرامری این کار میسر می شود.

کلاس های حضوری اسپانیایی شرکت کنیم یا آنلاین؟

mglxNDI54FxJ

همیشه درباره این موضوع بحث است که آیا کلاس های آنلاین نیز مانند کلاس های حضوری فیدبک مثبت دارد یا خیر. باید بگوییم که هر کدام مزیت های خودشان را دارند اما فیدبک هر دو بر اساس نظرسنجی ها و تجربه ها، کاملا مثبت است. به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز کلاس های آنلاین زیاد در کشور برگزار شد و متوجه شدیم که کلاس های آنلاین نیز مانند حضوری نتیجه بخش هستند. همچنین به دلیل اینکه نیاز به جا به جایی ندارید، هزینه حمل و نقل، زمان از دست رفته مسیر و ... نیز ندارید. یکی دیگر از مزایای کلاس های آنلاین، امکان ارتباط گرفتن با منابع و اساتید مطرح کشور است که دیگر محدودیت مکانی ندارید. البته در کلاس های حضوری تعامل به شدت بالاست که این مورد در کلاس های مجازی کمتر دیده می شود. به هر حال اگر می خواهید زبان اسپانیایی را یاد بگیرید و آموزش ببینید، چه حضوری و چه آنلاین اقدام کنید تا لذت یادگیری صحبت کردن با این زبان شیرین را از دست ندهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها