تضمین ایمنی کارکنان با ایمن ترافیک کالا

کد خبر: 1061144

 تا به حال به این فکر کردین که می‌تونید لباس کار متناسب با شغل‌های مختلف رو هم آنلاین بخرید؟ با ایمن ترافیک کالا هر درخواستی فقط با یک کلیک امکان پذیره!

چقدر پیش اومده که کلا تجهیزات و ملزومات لازم برای حرفه‌های مختلف فکر کنید و به ذهنتون برسه که برای هر شغلی ، یک سری وسایل خاص مورد نیاز هست تا افراد به صورت ایمن و با راحتی هرچه تمام‌تر وظایف خودشون رو به سرانجام برسونن.

در این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر درباره لباس کار ایمنی صحبت کنیم.

2rwU4rnCmh8P

ایمنی در کار با خرید لباس کار ایمنی

 همیشه داستان اول ایمنی بعد کار رو شنیدین ، اینکه بشه با تامین بخشی از بودجه و درآمد برای کارگران به جهت کمک به پیشبرد اهداف شغلی در سایه ایمنی کامل وظایف رو جلو برد مدیریت عالی و بی نقص رو می‌طلبه و ما به شما میگیم که چطور همه این ها رو با هم داشته باشید.

به این فکر کنید که چه تعداد دسته بندی زیاد و متنوعی از مشاغل مختلف در زندگی شهری رو داریم ، که بسته به نیاز هر کدوم برای افراد باید لباس کار مناسب هم تهیه کرد تا بشه وظایف رو ایمن ، راحت و در عین حال با کیفیت تر به سمت جلو برد.

اگر بخوایم یه نگاه کلی به انواع لباس کار داشته باشیم می‌رسیم به : لباس کار کارگری ، لباس کار خدماتی ، لباس کار خلبانی ، لباس کار آشپزی ، لباس کار نگهبانی ، لباس کار مهندسی ، لباس کار یکسره ، لباس کار دوبنده ، لباس کار رستورانی ، لباس کار حرفه ای ، لباس کار سرهمی ، لباس کار شرکتی ، لباس کار جوشکاری

حالا این سوال پیش میاد که واقعا نیاز هست که این تعداد از تنوع وجود داشته باشه؟ و پاسخ ما به شما قطعا بله هست. چرا؟ چون هر شغلی در محیط و شرایط کاری خاص خودش قرار داره و به دنبالش خطرات احتمالی متفاوتی هم هست که کارفرماهای محترم برای به حداقل رسوندن اتفاقات غیرقابل پیش بینی و ناگهانی باید در جهت به حداقل رسوندن آسیب ها و وقایع غیر قابل جبران بر بیان تا هم خودشون در آرامش باشن و هم فردی که براشون کار میکنه!

tPrVBSblren6

 بنابر این با توجه به تمام تنوعی که در مشاغل وجود داره ، به همون تعداد هم لباس کار مردانه و لباس کار زنانه موجود هست که باید بهش توجه ویژه بشه تا بتونید انتخاب ایمنی هم در کنار راحتی داشته باشید.

از جمله لباسی که در محیط های تولیدی و صنعتی از آن ها استفاده میشه یکسره و دو تیکه هست. در نوع یکسره قسمت بالایی و پایینی لباس به یکدیگر متصل هست و این دو قسمت از یکدیگر جدا نمی شوند؛ اما در نوع دو تیکه¬ قسمت¬‌های بالایی و پایینی لباس از هم جدا هستن و هرکدوم به طور جدا هم میشه استفاده کرد.

در بعضی  از مشاغل وجود آستین در حین کار برای کارکنان مشکل ایجاد میکنه بنابراین باید از لباس کار دوبنده یا آستین کوتاه استفاده بشه که حداکثر راحتی هم فراهم بشود.

023mHacnq3mv

نکات مهم در انتخاب لباس کار ایمنی

 در انتخاب لباس کار از هر نوع و به هر منظوری که باشه، یک سری ویژگی های مهمی دخیل هستند که باید متناسب با کاربرد برای حذف مورد نظر ، مورد استفاده قرار بگیرد.

درسته که لباس ورزشی ، مهمانی و مجلسی ، لباس برای استفاده روزمره و ... در دسته‌بندی های نامحدود انواع لباس قرار میگیرن اما بیاید با هم بررسی کنیم که یک لباس کار خوب و ایمن چه ویژگی هایی میتونه داشته باشه:

• توجه به سایز لباس از نظر متناسب بودن اندازه (چسبان و یا خیلی آزاد نباشه)

• لباس یکسره بوده و تمام دکمه¬ های آن بسته باشد

• دوخت با کیفیت 

• جنس مناسب

• استفاده از الیاف مرغوب

اهمیت استفاده از لباس استاندارد در محیط‌های کاری، علاوه بر ایمنی ، باعث ایجاد نظم و یکپارچگی در افراد میشه و با این موضوع امکان تشخیص افراد متفرقه و آماده به کار هم فراهم خواهد بود.

برای تهیه و خرید انواع لباس ایمنی کار و سایر تجهیزات ایمنی، وب سایت ایمن ترافیک کالا می‌تونه یکی از بهترین و راحت‌ترین گزینه‌های بازار محسو بشه.

hWWt6w3oJLvm

درباره فروشگاه ایمن ترافیک کالا

شاید پیدا کردن یک سایت معتبر برای خرید لباس کار ، سخت به نظر برسه و حتی خرید آنلاینش هم بعید به نظر بیاد اما فروشگاه ایمن ترافیک کالا با گردآوری هزاران کالای باکیفیت و جذاب و با بیش از ده سال سابقه درخشان در این زمینه خاطر شما رو از انجام یک خرید آسان سریع و آسان اینترنتی همراه با ضمانت آسوده می‌کنه.

کالاهایی که شاید دسترسی به خوش قیمت‌ترین و با کیفیت‌ترین آنها کمی سخت و دردسرساز باشه اما این شرکت چنین خدماتی رو برای متقاضیان کالاهای ایمن و خاص ایجاد کرده است.

محصولات شرکت ایمن ترافیک کالا:

1. تجهیزات ایمنی

(لباس و کفش ایمنی کار ، نوار خطر ، کلاه و دستکش ایمنی ، تجهیزات ایمنی در ارتفاع و ...)

2. تجهیزات ترافیکی

(چراغ راهنمایی و رانندگی ، تابلوهای رانندگی ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، سرعت‌گیر و نیوجرسی و ...) 

3. تجهیزات پارکینگ

(رنگ پارکینگی و خط‌کشی پارکینگ ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، راهبند پارکینگ ، آینده محدب و سرعت‌گیر پارکینگی و ...)

4. مبلمان شهری

(ماکت و المان شهری ، نیمکت و کفپوش پارکی ، وسایل بازی پلی اتیلن و وسایل ورزشی پارکی و ...)

5.  وسایل مهد کودک و خانه بازی

(کفپوش و دیوارپوش مهد کودک ، اسباب بازی فومی ، وسایل بازی بادی ، کلبه بازی ، لوازم ورزشی و تاب و سرسره)

مزایای خرید لباس کار از ایمن ترافیک کالا

نکته مهمی که باعث تمایز ایمن ترافیک کالا با سایر رقبا شده، امکان خرید اینترنتی همراه با ضمانت کالا هست و با اطمینان خاطر می‌تونید کالاهای مورد نظرتون رو انتخاب کنید و با کیفیت بالا درب محل تحویل بگیرید.

این مجموعه به صورت مستقیم محصولات رو از تولیدکننده تهیه می‌کنه و به راحتی با مراجعه به سایت می‌تونید محصولات ایمن ترافیک کالا رو همراه با عکس، مشخصات و قیمت لباس کار رو بررسی کنید.

یکی از عوامل کلیدی در انتخاب بدون تردید این مجموعه ، حذف حلقه واسط و در نهایت پایین نگه داشتن هزینه ‌ها برای مشتری هست که با توجه به شرایط اقتصادی امروز ، موضوع مهمی تلقی محسوب میشه و دغدغه‌ای رو از این جهت باقی نمیذاره.

گارانتی ایمن ترافیک کالا همواره با شما هست و در صورت بروز هرگونه مشکل فقط کافیه با شماره های 91090944 - 021 | 66759673 - 021 ، 09212252150 یا آدرس imentraffic.ir در تماس باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها