بررسی ارز دیجیتال ترون و پیش بینی قیمت آن

کد خبر: 1075512

ارز دیجیتال

ترون (TRON) یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین و یکی از مطرح‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است. این شبکه که با هدف ایجاد فضایی برای اشتراک‌گذاری رایگان مطالب در حوزه‌های سرگرمی ایجاد شده است در حال حاضر توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. 

در این مقاله از همتاپی قصد داریم ضمن معرفی ارز دیجیتال ترون به بررسی برخی از مزیت‌های آن، پیش بینی قیمت و نحوه خرید و فروش این ارز دیجیتال بپردازیم. با ما همراه باشید. 

ارز دیجیتال ترون و تاریخچه مختصری از آن

ارز دیجیتال ترون که به اختصاری TRX نمایش داده می‌شود، در سال 2017 توسط جوان کارآفرین چینی به نام جاستین سان (Justin Sun)، در سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور به نام Tron Foundation اختراع شد؛ در حال حاضر بنیاد ترون یک دفتر مرکزی در پکن و سانفرانسیسکو دارد که اعضای تیم آن در سئول و توکیو مستقر هستند.

توکن‌های اولیه ترون که مبتنی بر شبکه اتریوم بودند در سال 2017 با قیمت اولیه 0.0019 دلار عرضه شدند. در ابتدا این توکن توانست 70 میلیون دلار برای بنیاد توسعه‌دهنده ترون سرمایه جذب کند. یک سال بعد، تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال توانست شبکه اصلی ترون را راه اندازی کرده و توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC_20 را به توکن‌های رسمی شبکه ترون تبدیل کند.

همان‌طور که در ابتدای مطلب عنوان شد هدف ترون ایجاد یک شبکه جهانی برای انتشار محتوا و کسب درآمد از این طریق و حذف واسطه‌هایی مانند اپل استور (Apple Store)، فیسبوک (Facebook)، یوتیوب (YouTube)، گوگل پلی (Google Play) و غیره می‌باشد؛ در واقع ترون به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد در بستر بلاک چین به صورت مستقیم با کاربران خود در ارتباط باشند. 

مزیت‌های کاربردی ترون

در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها ارز دیجیتال ترون را بررسی کنیم:

  • کارمزد پایین:  یکی از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال ترون کارمزد بسیار پایین شبکه آن می باشد. 
  • سرعت تایید تراکنش‌ها: در شبکه ترون در هر ثانیه 2000 تراکنش مدیریت و تایید می شود که این تعداد در مقایسه با ارزهای مطرحی مثل بیت کوین و اتریوم بسیار قابل توجه می باشد.
  • محبوبیت ترون: در حال حاضر افرادی مانند جک ما موسس علی بابا از ارز دیجیتال ترون حمایت می کنند. علاوه بر این در بسیاری از صرافی های مطرح بازار ارزهای دیجیتال نظیر بایننس ترون معامله می شود.
  • پشتیبانی از سازندگان محتوا: سازندگان محتوا با استفاده از این پلتفرم می‌توانند بطور مستقیم با افراد در ارتباط باشند و با ارائه محتوا به آنها کسب درآمد کنند.

ارز دیجیتال

پیش بینی تغییرات قیمت ترون

ترون یکی از ارزهای دیجیتالی است که تاکنون سود قابل توجهی را برای سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران اولیه به ارمغان آورده است. این ارز دیجیتال که در سال 2017  با قیمت حدود 0.0019 دلار عرضه شد در سال 2018 با قیمت 0.002 دلار به صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه شد. در همان سال نیز با افزایش چشمگیر قیمت ارزهای دیجیتال، قیمت ترون نیز رشد قابل توجهی داشت. در حال حاضر، نیز این ارز دیجیتال با ارزش بازار 5.54 میلیارد دلار در رتبه 24 بازار قرار دارد. با این حال جاستین سان ایده‌پرداز اصلی ترون ادعا می‌کند قیمت ترون طی دو سال آینده به 2 دلار خواهد رسید. با توجه به قیمت کنونی ترون رسیدن به چنین قیمتی کمی دور از ذهن می‌رسد و می‌تواند رشد قابل توجهی برای این ارز دیجیتال باشد. 

اگرچه پیش بینی قیمت بیت کوین واقعا غیرممکن است، اما با توجه به مقبولیت روزافزون ارزهای دیجیتال در میام مردم، سیستم بسیار قوی، حمایت افراد باسابقه در حوزه ارزهای دیجیتال از این رمز ارز و البته تیم پشتیبانی قدرتمند ترون می‌توان به آینده‌ی درخشان این ارز دیجیتال امیدوار بود.

بهترین روش خرید ارز دیجیتال ترون

اکنون که با این ارز دیجیتال آشنا شدید حتما از خودتان می‌پرسید چگونه می‌توان ترون خرید؟ پاسخ این است، در حال حاضر شما می‌توانید ارز دیجیتال ترون را با ریال و تتر از طریق صرافی‌های داخلی و یا با بیت کوین و تتر از طریق صرافی‌های خارجی خریداری نمایید.

اما اگر ساکن ایران هستید بهترین روش برای شما خرید ترون با ریال و تتر از صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی مانند همتاپی می‌باشد. زیرا، در حال حاضر کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی توسط صرافی‌های خارجی تحریم شده‌اند. 

همین حالا می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی صرافی ارز دیجیتال همتاپی ثبت نام نمایید و پس از انجام مراحل احراز هویت برای خرید ترون با بهترین قیمت از طریق این پلتفرم کاملا ایرانی اقدام نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها