خرید لوله و اتصالات | نکات مهم در هنگام خرید لوله و اتصالات

کد خبر: 1078751

شاید به‌جرئت بتوان اذعان نمود که خرید لوله و اتصالات ازجمله با اهمیت‌ترین تأسیسات برای خانه شما می‌باشد چراکه یک خرید بی‌کیفیت می‌تواند حسابی دردسرآفرین بوده و مشکلات زیادی برای خانه شما ایجاد نماید. حال با توجه به همین سطح از اهمیت نیز بر آن شدیم تا در این قسمت از کشیشی به ارائه نکاتی بسیار مهم در باب خرید لوله و اتصالات بپردازیم، پس مثل همیشه همراه ما باشید.

ZuRVJtgxgqAl

اصلی‌ترین نکات در هنگام خرید لوله و اتصالات

همان‌طور که در مقدمه این مقاله نیز ذکر شد، در هنگام خرید لوله و اتصالات باید یکسری از فاکتورهای مهم را اعمال نمود که در این بخش از این نوشتار به این نکات اشاره می‌کنیم.

۱. اهمیت توجه به جنس لوله‌ها و اتصالات

همان‌طور که میدانید امروزه در بازار تأسیسات خانه و آشپزخانه شاهد انواع مختلفی از لوله‌ها و اتصالات هستیم. درواقع در گذشته بیشتر از لوله‌های فلزی در ساختمان‌ها استفاده می‌شد اما امروزه لوله‌های تولید شده از پلیمر کاربرد و محبوبیت فراوانی دارند. علت این امر این است که لوله‌های پلیمری برخلاف لوله‌های فلزی با گذر زمان زنگ نمی‌زنند و می‌توان برای مدتی طولانی از آن‌ها استفاده کرد. از طرفی انواع اتصالات برنجی باکیفیت نیز امروزه جایگزین خوبی برای محصولات بی‌کیفیت می‌باشد. در همین راستا لازم است بدانید که یکی از بهترین برندهای لوله‌‌ و اتصالات موجود در بازار، محصولات تک لایه آذین است. این لایه از جنس کوپلی پروپیلن راندوم تیپ سه است. به‌طورکلی این برند معتبر محصولات خود را به‌گونه‌ای می‌سازد که بتوان به‌راحتی برای لوله‌کشی آب گرم نیز از آن‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:‌ خرید شیرآلات

به‌طور کلی باید بدانید که لوله و اتصالات باکیفیت ازجمله محصولاتی هستند که:

  • لوله‌ها به هنگام عبور آب حتی با شدت فراوان، دچار خمیدگی یا خوردگی نشوند.
  • لوله از متریالی ساخته شده باشد که رسوبات را به خود جذب نکند و برخلاف لوله‌های فلزی، عایق حرارتی و الکتریکی نیز باشد.
  • شما بتونید به‌راحتی تا مدت حدوداً 50 سال از آن لوله استفاده کنید.
  • انبساط طولی لوله‌ها کم باشد چراکه بسیاری از افراد معتقدند که این نوع از لوله، بهترین لوله آب برای جریان‌های گرم و سرد در ساختمان است.

از طرفی یکی دیگر از انواع لوله و اتصالات مرغوب، لوله و اتصالات پنج لایه برند نیوپایپ است. این لوله پنج لایه از یک لایه آلومینیومی، دو لایه پلیمری و دو لایه چسب ساخته شده است. انبساط طولی بسیار کم این لوله باعث شده که مدت زیادی توسط پیمان‌کاران مختلف مورداستفاده قرار بگیرد و اکثر افراد از آن‌ها راضی باشند؛ بنابراین با توجه به این سطح از کیفیت شما عزیزان می‌توانید این نوع از محصولات را از همین برندها از فروشگاه کشیشی تهیه نمایید.

JsGEnRqxfuUn

۲. خرید لوله و اتصالات استاندارد

یکی دیگر از روش‌های تشخیص لوله باکیفیت داشتن نشان استاندارد معتبر بر روی بدنه لوله می‌باشد که حاکی از مرغوبیت کالا می‌باشد؛ بنابراین در طی روند خرید حتماً فروشنده باید استاندارد بودن لوله را برای شما تائید و تضمین نماید.

بیشتر بخوانید: خرید لوله پوش فیت

۳. توجه به برند و اعتبار محصولات

همان‌طور که احتمالاً خود نیز تجربه‌ دارید، اولین و ساده‌ترین راه برای داشتن خریدی مطمئن خرید لوله‌های برند و معتبر می‌باشد، درواقع ازجمله بهترین و باسابقه‌ترین سازندگان لوله و اتصالات که کیفیت محصولات تائید شده است می‌توان به شرکت لوله گستر گلپایگان، پلیمر گلپایگان، پلیران اتصال، یزد پلیمر، اشاره کرد. به یاد داشته باشید که این شرکت‌ها سالیان سال جزو بهترین و باتجربه‌ترین سازندگان لوله و اتصالت پلی‌اتیلنی و پی‌وی‌سی بوده‌اند و کیفیت آن‌ها را هر فروشنده معتبری تائید می‌کند.

۴. توجه به کاربرد و مشخصات لوله و اتصالات

به‌طور کلی شما باید بسته به کاربرد و مکانی که در آن قصد استفاده از لوله و یا اتصالاتی بخصوص را دارید، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید، به‌عنوان مثال در بخش کشاورزی نیاز به لوله‌های ضخیم و حجیم نمی‌باشد و لوله‌های آبیاری بسیار باریک و کوچک نیاز است. در حالی که در بخش انتقال بین شهری نیاز است لوله‌های انتخابی مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشند و در کنار آن حجم آب زیادی را منتقل نمایند. پس در هنگام خرید حتماً با افراد متخصص با توجه به نیاز خود مشورت نمایید.

MUpw8TFYSR45

۵. توجه به لیست قیمت لوله و اتصالات

یکی دیگر از فاکتورهایی که باید حین خرید به آن توجه کرد، لیست قیمت این نوع از محصولات است. جالب است بدانید که بسیاری از افراد حرفه‌ای به علت قیمت بالای برخی لوله‌های وارداتی، از خرید آن‌ها صرف‌نظر می‌کنند و به استفاده از لوله‌های تولید داخل کشور استفاده رو می‌کنند. در این میان همان‌طور که گفته شد لوله‌های تک لایه برند آذین یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شما است. به یاد داشته باشید که لوله‌ها با توجه به اندازه‌های مختلف آن، قیمت متفاوتی دارند و باید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید تا لیست قیمت مناسب را بتوانید انتخاب کنید. در این روزهای همه‌گیری کرونا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌صورت حضوری خرید نکنند از طرفی، در چنین رویه‌ای با مشکل مقایسه لیست قیمت‌ها مواجه می‌شوند و باید وقت زیادی را صرف بررسی دقیق قیمت لوله‌ها و اتصالات از فروشگاه‌های مختلف نمایند.

بیشتر بخوانید: خرید لوله پلیکا

در این میان اما مسلماً استفاده از وب‌سایت‌هایی مانند فروشگاه کشیشی می‌تواند مشکل شما را بر طرف نماید، چراکه شما می‌توانید به شکل آنلاین اقدام به خرید تجهیزات لوله و اتصالات نمایید. در همین راستا ما به شما اطمینان می‌دهیم که فقط با چند کلیک ساده می‌توانید لیست قیمت‌های کالاهای مختلف را در بروزترین شکل ممکن ببینید و با هم مقایسه کنید.

اهمیت خرید لوله و اتصالات از یک فروشگاه معتبر

همان‌طور که میدانید بخش لوله‌کشی و فاضلاب ساختمان جزو زیربنای هر ساختمانی می‌باشند و عموماً در داخل دیوارها یا سطح زمین کار گذاشته می‌شوند؛ بنابراین اگر خرابی و یا نشتی داشته باشند تعمیر آن‌ها مستلزم تخریب دیوار، هزینه و دردسرهای فراوان است؛ بنابراین با انتخاب لوله و اتصالات معتبر از فروشگاه‌های معتبر همچون فروشگاه تأسیسات کشیشی می‌توانید از این پیامدهای ناگوار جلوگیری کرده و سالیان سال با خیال راحت در ساختمان خود زندگی کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها