چطور بهترین گوشی های اپل را اقساطی بخریم؟

کد خبر: 1081605

خرید اقساطی را می‌توانیم فرصتی بدانیم که هر خریداری از آن استقبال می‌کند. بالا بودن قیمت برخی از محصولات نوسان قیمت مداوم آن‌ها در کشور، سبب شده است که خرید اقساطی طرفداران بیشتری پیدا کند. در واقع، به جای اینکه صبر کرده و پول جمع کنید، می‌توانید با خرید اقساطی، محصولات اپل که همه خواهان داشتن آن هستند را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کرده و هزینه آن را کم کم پرداخت کنید. این روش ریسک بالا رفتن احتمالی قیمت این محصولات در آینده را هم از بین می‌برد و با همان قیمت قبلی می‌تواند اقساطش را بپردازید.

خرید قسطی آیفون 12 پرو به صرفه و رضایت بخش

آیفون 12 پرو یکی از مدل‌های سری آیفون سال ۲۰۲۰ است که همراه با ویژگی‌های جذاب و فوق العاده حرفه‌ای، در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۱ اینچی تشکیل یافته است که دارای پنل سوپر رتینا XTR اولد بوده و کیفیت بسیار بالایی را برای بازی و نمایش محتواهای تصویری و ویدیویی برای شما خواهد داشت. تراشه جدید A14 Bionic اپل که با فناوری ۵ نانومتری طراحی شده است، در این گوشی به کار رفته و سرعت و قدرت عملکردی فوق العاده بالایی را در اختیار شما می‌گذارد. آیفون ۱۲ پرو از ماژول ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که از نوع واید، تله فوتو و اولترا واید در نظر گرفته شده‌اند.

ZRTEaGcPrWxT

آیفون ۱۲ پرو دارای یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بوده و همان کیفیت و قدرت بالایی که از سری آیفون انتظار داریم را ارائه می‌دهند. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که به سیستم شارژ سریع ۲۰ واتی مجهز بوده و در عرض ۳۰ دقیقه، می‌تواند شارژ گوشی را از صفر به پنجاه درصد برساند.

پرچمدارِ پرچمدارها؛ آیفون 12 پرو مکس وارد می شود!

آیفون 12 پرو مکس لقب بهترین گوشی اپل را در سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص می‌دهد. اپل اوج تکنولوژی و خلاقیت خود را در این محصول به نمایش گذاشته است و برای اولین بار، فناوری 5G را همراه با نسخه‌های Pro این سری در اختیار کاربران می‌گذارد. آیفون ۱۲ پرو مکس از یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسلی بوده و حدود ۸۷ درصد از بدنه جلویی آن را پوشش می‌دهد. این گوشی از تراشه A14 Bionic اختصاص اپل، مانند دیگری مدل‌های این سری استفاده می‌کند و GPU همراه با چهار هسته نیز می‌تواند برای کارهای گرافیکی شما با این گوشی بسیار مناسب باشد.

0FjZeiLNlGSP

این گوشی را می‌توانید در مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی تهیه کرده و ۶ گیگابایت هم حافظه رم داشته باشید. سیستم دوربین این گوشی از دو دوربین همراه با سنسور جدید LiDAR استفاده می‌کند. کیفیت عکس برداری و فیلم برداری چیزی کم ندارد و انتظاری که از اپل داشتیم را کاملا محقق می‌کند. سنسور جلویی هم ۱۲ مگاپیکسل قدرت دارد و توانایی فیلم برداری 4K برای دوربین اصلی و سلفی فراهم شده است.

شما با خیال راحت می‌توانید خرید اقساطی گوشی‌های آیفون را از بازرگانی سیب انجام داده و بدون استرس و خالی کردن حساب بانکی خود، صاحب بهترین گوشی‌های آیفون سال شوید.

ggLUZcO7gDwA

شرایط خرید اقساطی آیفون از بازرگانی سیب

برای خرید اقساطی انواع آیفون فقط کافی است با مراجعه به سایت بازرگانی سیب به نشانی bazarganisib.com مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از استفاده از محاسبه گر اقساطی از میزان اقساط و پیش قسط اطلاع پیدا کنید. برای خرید آیفون به 40 درصد پیش پرداخت به صورت حداقلی نیاز دارید. اقساط آیفون تا 12 ماه قابل تقسیط خواهد بود. در بازرگانی سیب محصولات دیگر اپل را می توانید به صورت اقساطی تهیه کنید، از جمله ی آن ها، ایرپاد و اپل واچ است که بدون پیش پرداخت به فروش می رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها