معتبرترین مرکز خرید قسطی خودرو کدام است

کد خبر: 1087259

خرید قسطی خودرو پیشنهاد ما برای همه کسانی است که از پرداخت هزینه‌های تاکسی‌های اینترنتی، آژانس و ازدحام وسایل نقلیه عمومی خسته شده‌اند و به دنبال راهی برای ماشین‌دار شدن هستند، اما موجودی کافی در حساب پس‌اندازشان ندارند. هم‌چنین ما شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو را به افرادی که قصد تعویض وسیله نقلیه فعلی خود را با یک خودروی مدرن دارند هم توصیه می‌کنیم. در این مطلب به بیان مزایا و معایب خرید قسطی و نقدی خودرو خواهیم پرداخت، پیش‌شرط‌های خرید خودرو به شکل اقساطی را بررسی خواهیم نمود و در نهایت معتبرترین مجموعه برای خرید قسطی خودرو را به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

گزینه‌های پیش رو برای خرید خودرو

kCoOweg3AyLe

در دنیای امروز که شهرک نشینی گسترش پیدا کرده است و محل کار افراد با منازل آن‌ها فاصله بسیاری دارد، وجود یک خودروی شخصی برای رفت و آمد به محل کار، محل تحصیل، خرید و گردش اهمیت فراوانی پیدا کرده است. از سویی جهان دو سال است که با ویروس منحوسی دست و پنجه نرم می‌کند که هرگونه تجمعی، امکان ابتلا به آن را تشدید می‌کند. بنابراین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو، تاکسی و اتوبوس با ضریب ابتلای بالایی به ویروس کرونا همراه خواهد بود. در این شرایط، ماشین شخصی ایمن‌تر، راحت‌تر و در دسترس‌تر است و هزینه‌های جانبی و نگهداری آن نیز نسبت به پرداخت کرایه وسایل نقلیه غیرشخصی، کمتر خواهد بود.

برای خرید خودرو دو راه پیش رو داریم:

اول خرید قسطی خودرو؛ به این ترتیب که با شرکت‌های خودروساز ایرانی مانند سایپا یا ایران خودرو، شرکت‌های لیزینگی یا برخی مجموعه‌ها که سالهاست در بازار خودرو حضور فعال دارند مانند سایا خودرو، وارد معامله شویم و با تقدیم پیش پرداخت و قسط بندی یک خودروی مدرن خریداری نماییم. شما میتوانید خرید اقساطی خودرو خارجی را نیز در این مجموعه داشته باشید.

دوم اینکه آن‌قدر نقدینگی موجود داشته باشیم که یکباره هزینه یک خودرو را پرداخت کنیم و زیر بار قسط نرویم.  هر کدام از این گزینه‌ها دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مزایای خرید نقدی خودرو

مخالفان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو معتقدند، با خرید نقدی دیگر دغدغه و نگرانی مبنی بر سررسید پرداخت اقساط به صورت ماهانه یا فصلی نخواهند داشت. این گروه بهره و سودهای هنگفت را عامل اصلی مخالفت خود با خرید قسطی خودرو می‌دانند و مدعی هستند با خرید نقدی، مبلغی که باید به عنوان سود بپردازند را سرمایه‌گذاری می‌کنند. از طرفی طرفداران خرید نقدی خودرو عدم ثبت سند به نام خریدار در معامله‌های قسطی را یک نقص به شمار می‌آورند که آرامش خاطر را از راننده سلب می‌کند و از بدعهدی مراکز فروش قسطی خودرو در تحویل خودرو هم شکایت دارند. به همین خاطر اعتقاد دارند بهترین شیوه خرید خودرو، خرید نقدی است که در آن اتونبیل خریداری شده را فورا تحویل می‌گیرند و سند را به نام مالک ثبت می‌کنند.

معایب خرید نقدی خودرو

اگر قصد خرید خودرو به شیوه نقدی را داشته باشید، هرچقدر خودروی انتخابی شما مدرن‌تر و گران‌تر باشد، باید مدت زمان بیشتری صبر کنید تا پس‌اندازتان به حد نصاب برسد. کسانی که خرید قسطی خودرو را ترجیح می‌دهند، می‌گویند اگر قرار باشد ماه‌ها و یا سال‌ها برای خرید نقدی خودرو پس‌انداز کنیم و منتظر باشیم، برای اتفاقات پیش ‌بینی نشده زندگی پول کمتری خواهیم داشت و این روند را برای زندگی خود مناسب نمی‌بینند.

خرید نقدی خودرو، دست و بال خریدار را برای یک انتخاب درست خواهد بست؛ چراکه خریدار مجبور است انتخاب خود را محدود به اندازه موجودی جیب خود نماید، بنابراین ممکن است یک خودروی کارکرده و مستعمل را برگزیند تا زیر بار قسط نرود. از این رو هزینه‌های جانبی بر زندگی خود تحمیل می‌کند؛ هزینه‌هایی برای تعمیر، تعویض قطعات، خرید لوازم یدکی و نوسازی کابین. در ادامه به بیان مزایا و معایب خرید اقساطی خودرو می‌پردازیم.

مزایای خرید قسطی خودرو

خرید قسطی خودرو به خریدار اجازه می‌دهد تا در اصطلاح با منوی باز دست به انتخاب بزند. این به این معناست که دیگر نیاز نیست با توجه به موجودی حساب پس اندازش مجبور به خرید نقدی یک خودرو کار کرده یا یک خودرو صفر اما با سطح فنی پایین یا متوسط شود، بلکه می‌تواند یک خودروی مدرن فول آپشن را انتخاب کند و تنها با ارائه پیش پرداخت، مابقی هزینه را به شول اقساط پرداخت نماید.

بنابراین باید گفت استفاده از طرح‌های فروش اقساطی خودرو برای کسانی که صبر طولانی برای رسیدن به رویاهایشان را ندارند، بسیار مناسب است.

از طرفی با استفاده از طرح‌های قسطی، می‌توانید بخشی از پس‌انداز خود را برای روز مبادا ذخیره کنید تا در اتفاقاتی نظیر هزینه‌های پزشکی، کمک به خانواده یا تهیه یک هدیه برای مناسبت‌های بزرگ، دستتان خالی نباشد. حتی می‌توانید مابقی سرمایه خود را در یک فعالیت تجاری سهیم شوید.

خرید قسطی خودرو از پرداخت هزینه‌های جانبی برای خودروی جدید، شما را مصون می‌کند؛ چراکه با انتخاب یک خودرو صفر مدرن، نیازی به مخارج تعمیر و نگهداری نیست و از این بابت هم خیالتان راحت است.

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، فرصت بهتر و بهینه زندگی کردن را به خود و خانواده‌تان می‌دهید و سطح معیشت خود را ارتقا می‌دهید. پرداخت مداوم اقساط، شیوه کسب درآمد را منظم می‌کند و ناگزیرید برای چیزهایی که دوستش دارید، مداوم، با جدیت و با انگیزه تلاش کنید.

معایب خرید قسطی خودرو

خرید قسطی خودرو از برخی شرکت‌ها، مشکلات فراوانی رقم زده است. به طور واضح باید گفت خرید خودرو اقساطی اگر با تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار همراه نباشد، نباید زیر بار آن رفت؛ چراکه تورم موجود در اقتصاد کشور ما روز به روز از ارزش سرمایه انباشته کم می‌کند و اصلا منطقی نیست، پس‌انداز شما چندین ماه نزد شرکت یا مجموعه‌هایی راکد بماند تا در نهایت به شما خودرو تحویل دهند. از سوی دیگر اگر در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، سندی به خریدار تحویل داده نشود، آرامش خاطر وی سلب و زندگی خانوادگی وی مختل خواهد شد.

خرید قسطی خودرو اگر با اقساط سنگین و غیرمنطقی همراه باشد هم جز فشار مضاعف بر معیشت خریدار، هیچ لذتی برایش نخواهد داشت. به طور کلی باید گفت این موارد از معایب خرید اقساطی خودرو نیستند، بلکه از معایب مراکز فروش خودرو به شیوه اقساط هستند که اهمیت پیدا کردن یک مجموعه معتبر برای معامله را بیش از پیش هویدا می‌کند.

آیا خرید قسطی خودرو عاقلانه است؟

JxvCEvX48Knl

تا اینجای مقاله از مزایا و معایب هرکدام از دو شیوه خرید نقدی و خرید اقساطی خودرو مطالبی را بیان کردیم. اکنون این سوال مطرح می‌شود که با توجه به مطالب ارائه شده آیا خرید قسطی خودرو عاقلانه است؟ به طور قطع باید به این سوال پاسخ داد: بله! دلیلش هم مشخص است؛ خودرو، استهلاک‌پذیر است. اگر قرار باشد نقدی خرید کنید، مجبورید یک خودروی کارکرده که ممکن است معیوب باشد را انتخاب کنید. از طرفی خرید نقدی خودروی صفر هم به این آسانی‌ها ممکن نیست؛ چراکه بازار خودرو منتظر یک تلنگر است تا حباب بسازد. وضع تحریم‌های جدید، تعرفه‌های گمرکی، گرانی لوازم یدکی، نرخ ارز، نوسان ارزش سهام شرکت‌های خودروساز در بازار بورس، قیمت نفت و خلاصه هر آنچه که فکرش را می‌کنید هم می‌توانند همین تلنگرها باشند. در چنین شرایطی یا باید قید خرید و تعویض خودرو را بزنید یا منطقی‌ترین راهکار پیش روی شما، خرید قسطی خودرو از مجموعه‌های معتبر است. البته ناگفته نماند، برای خرید خودرو به شیوه اقساط باید پیش‌شرط‌هایی را در نظر بگیرید تا یک خرید موفق را تجربه کنید.

نکات مهم برای خرید قسطی خودرو

روزانه در صفحات وب، شبکه‌های اجتماعی، پیامک‌های تبلیغاتی و حتی بیلبوردهای شهری شاهد حجم گسترده‌ای از تبلیغات خوش رنگ و لعابی هستیم که طرح‌های فروش اقساطی خودرو را معرفی می‌کنند، اما واضح است که بسیاری از آن‌ها بدون هیچ پشتوانه عملی، شهرت و تجربه‌ای اقدام به فروش خودرو نموده‌اند و در برخی موارد حتی کلاهبرداران و سودجویانی هستند که با هدف دستبرد به سرمایه‌های مردم قد برافراشته‌اند. خب در این شرایط چاره چیست؟ به کدام تبلیغات باید اعتماد کرد و سودجویان را چگونه باید شناخت؟  ما در این بخش نکاتی را مطرح می‌کنیم که با در نظر گرفتن آن‌ها معتبرترین مراکز فروش خودرو قسطی را می‌توانید تشخیص دهید.

  •  

    به سابقه و خوشنامی مرکز فروش اقساطی خودرو حساس باشید

خرید قسطی خودرو باید از مراکزی صورت بپذیرد که در بازار خودرو شناخته شده باشند و سابقه روشنی در معاملات داشته باشند. با مجموعه‌ای که خلق الساعه ظهور کرده به هیچ عنوان وارد معامله نشوید. این روزها اکثر کسب و کارها وب‌سایت‌های اختصاصی دارند، درباره مجموعه‌ای که قصد معامله با آن را دارید در اینترنت جستجو کنید، به وب‌سایتش سری بزنید، نظرات کاربران را بخوانید تا سطح رضایتمندی آنان از خدمات آن مجموعه را بسنجید. مجموعه‌ای که وب‌سایت به روزی دارد و مداوما طرح‌های فروش قسطی خودرو ارائه می‌دهد را تحت بررسی قرار دهید تا صحت و سقم ادعاهایش را کشف کنید. به تالارهای گفتگوی وب‌سایت‌ها سر بزنید و درباره مرکز فروش اقساطی خودرو تحقیق کنید.

  • با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که مشتری مداری از اصول کاری‌اش باشد

خرید قسطی خودرو باید برای هر دو طرف معامله توام با حس رضایت باشد. نباید مفاد قرارداد به گونه‌ای تنظیم شود که یک طرف معامله منتفع و دیگری ضرر کند. مجموعه‌های معتبری که مشتری مداری را یکی از مهم‌ترین اصول کاری در نظر می‌گیرند، هرگز حاضر نیستند سابقه و اعتباری را که حاصل سال‌ها فعالیت آن‌ها در بازار خودرو است، به خاطر یک معامله از دست بدهند. بنابراین می‌کوشند تا شرایط را به نحوی برای خریدار فراهم کنند که حس رضایت از معامله در وی ایجاد شود.

  • خرید قسطی خودرو باید با تحویل فوری و آنی همراه باشد

به شرطی در طرح‌های فروش اقساطی خودرو شرکت کنید که به شما تعهد داده شود که خودرو به شکل آنی و فوری تحویل داده می‌شود. هیچ گونه وقت کشی در تحویل خودروی خریداری شده را نپذیرید و زیر بار چنین معامله‌ای نروید.

  • سند باید به نام خریدار ثبت شود

خرید قسطی خودرو به این صورت است که معمولا خریدار درصدی از قیمت کلی خودرو را به عنوان پیش پرداخت می‌پردازد و باقیمانده قسط بندی می‌شود. شما در ازای پولی که داده‌اید باید رسید معتبری دریافت کنید. چه رسیدی بالاتر از سند خودرو؟ یک مجموعه معتبر باید پس از تنظیم قرارداد و انجام روال معمول اداری، سند خودرو را به نام خریدار ثبت نموده و  پس از اتمام اقساط نیز سند شش دانگ را بدون معطلی تقدیم خریدار نماید. در این صورت خریدار با آرامش خیال پشت فرمان خودروی جدیدش می‌نشیند و سند محکمه پسندی نیز دال بر مالک بودن خودرو دارد.

  • با مجموعه‌ای وارد معامله شوید که براساس توان مالی شما، مبلغ اقساط را تعیین می‌کند

خرید قسطی خودرو از مجموعه‌ای که به دنبال رضایت و حس خوب خریدار باشد، یک تجربه دلنشین خواهد بود. به جرات می‌توان گفت یافتن چنین مجموعه‌ای اگر غیرممکن نباشد، اما بسیار سخت است. مرکزی که توان مالی شما را در نظر بگیرد و برای جلوگیری از تحمیل فشار اقتصادی بر شما و خانواده‌تان، در میزان مبلغ اقساط و بازه زمانی آن منعطف باشد. البته ما در ادانه مطلب برای شما یک شگفتانه داریم. معرفی مجموعه‌ای که تمامی شرایط ذکر شده را داراست و تمامی پیش‌شرط‌ها برای یک خرید اقساطی موفق را رعایت می‌کند.

معتبرترین مرکز خرید قسطی خودرو کدام است؟

خرید قسطی خودرو از سایا خودرو پیشنهاد ویژه ما به شماست. سایا خودرو مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده است که با ارائه خدماتی چون تحویل فوری خودرو، ثبت سند به نام خریدار و تنظیم اقساط با توجه به توان مالی خریدار، پیشتاز در ارائه طرح‌های فروش اقساطی خودرو است. این مجموعه که در سابقه درخشان خود، فروش هزاران خودرو به شیوه اقساطی به هموطنان سراسر کشور را ثبت کرده است، تا کنون حتی یک مورد نارضایتی از خریداران را شاهد نبوده و این سندی است بر مشتری مداری سایاخودرو که همواره آن را سرلوحه فعالیت حرفه‌ای خود قرار داده است. انواع خودروهای تولید شرکت‌های خودروساز داخلی نظیر ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور و نیز خودروهای مونتاژی و وارداتی در قالب ده‌ها طرح کاربردی برای فروش اقساطی خودرو توسط این مجموعه عرضه می‌شود. چنانچه قصد خرید قسطی خودرو دارید یا میخواهید خودروی فعلی‌تان را با یک خودروی مدرن و فنی تعویض کنید با کارشناسان متخصص سایا خودرو تماس حاصل نمایید. هم‌چنین برای اطلاع از طرح‌ها، شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش خودرو، کسب اطلاعات درباره مشخصات فنی، ظاهری، طراحی داخلی و امکانات ایمنی و رفاهی خودروها می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه به آدرس  sayakhodro.com  مراجعه فرمایید.

93NT5BiVbH2P

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها