کابینت شاپ فروشگاه اینترنتی تجهیزات و اکسسوری کابینت

کد خبر: 1084325

فروشگاه اینترنتی کابینت شاپ جهت بهبود سطح کیفی بازار یراق‌آلات خانه و آشپزخانه با بیش از یک دهه تجربه پا به عرصه فروش تجهیزات و اکسسوری های کابینت گذاشته و با هدف دسترسی آسان و فروش محصولات باکیفیت از برندهای معتبر دنیا محصولات خود را با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌کند. با توجه به همین پیشینه نیز در این نوشتار بر آن شدیم تا شما را با محصولات خود به‌طور دقیق‌تر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

یراق‌آلات کابینت

اگر به‌طور دقیق به دور و اطراف خود دقت کرده باشید طیف گسترده‌ای از یراق‌آلات را خواهید دید که با آن روزانه سر و کار دارید. واژه‌ی یراق‌آلات معمولاً به قطعاتی گفته می‌شود که در ساخت و تکمیل بسیاری از قسمت‌های خانه همچون آشپزخانه بسیار کارآمد می‌باشد. در این میان یراق‌آلات کابینت بسیار رایج‌تر بوده و از انواع آن می‌توان به مواردی ازجمله لولا گازور، ریل کشو کابینت، جک کابینت، دستگیره کابینت، پایه کابینت و ... اشاره نمود. یراق‌آلات کابینت علاوه بر وظیفه مشخصی شامل  باز و بسته نمودن در کابینت و کشو، در زیبایی و ظاهر آشپزخانه نیز تأثیرگذار است، بنابراین دقت در انتخاب این محصولات و توجه به خرید از عرضه‌کنندگان معتبر این حوزه بسیار با اهمیت می‌باشد.

سطل‌های ریلی

شاید در نگاه اول انتخاب و خرید سطل‌های زباله برای خانه چندان با اهمیت نباشد، اما به محض اینکه با یک سطل بی‌کیفیت و با قابلیت جا به جایی مشکل‌ساز مواجه شوید، اهمیت آن را درک خواهید نمود. با توجه به همین مسئله نیز انواع سطل‌های زباله ریلی پا به عرصه گذاشته تا با روانی و سهولت در جابه جایی خود اندکی از حجم و سنگینی کار خانه برای بانوان عزیز را برطرف نماید. درواقع ما مدعی هستیم که راحتی در جا به جایی سطل زباله درون کابینت و دسترسی آسان به مخزن‌های نگه‌دارنده زباله از اولین و مهم‌ترین مزیت‌های سطل زباله‌های ریلی است.  به‌طور کلی این نوع از محصولات مجهز به ریل‌هایی در پهلو سطل یا کف آن می‌باشد. بنابراین طبیعتاً وجود چنین امکانی سبب سهولت در جا به جایی مخزن‌های زباله بدون نیاز به نیروی زیاد در طول کابینت خواهد شد . جالب است بدانید که انواع دیگری از ریل‌های غلتکی و تاندم باکس نیز وجود دارند که در مدل‌های دیگر سطل‌های زباله ریلی و درب بازشو به کار می‌روند و در جایگاه خود دارای مزایایی می‌باشند.

txgZ1Y9OJiiR

جای قاشق چنگال

احتمالاً در آشپزخانه هر ایرانی می‌توان شاهد این اکسسوری کاربردی بود. وسیله‌ای که به‌عنوان یک نظم‌دهنده کاربردی در کشوهای آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور معمول شکل ظاهری آن مانند یک سینی چهار گوش می‌باشد که به قسمت‌های مختلف تقسیم شده است و جنس آن می‌تواند از استیل، پلاستیک یا چوب انتخاب شود. درواقع با استفاده از یک جای قاشق و چنگال مرغوب این امکان را دارید که محل قرارگیری انواع قاشق‌ها، چنگال، چاقو، کف گیر و ملاقه و … را از یکدیگر تفکیک نمایید تا هر موقع نیاز داشتید بتوانید به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. کاربردی بودن و طراحی بهینه نیز از دیگر مشخصه‌های یک جای قاشق چنگال باکیفیت است که شامل حال محصولات حاضر در کابینت شاپ می‌باشد.

مکانیزم ریل کمد

شاید بتوان بدون هیچ‌گونه اغراقی ریل کمد دیواری را ازجمله مهم‌ترین اجزای کمدهای کشویی دانست که دارای انواع مختلفی است. ریل یک شاخه فلزی شیاردار بوده که بر روی یک محور مشخص حرکت می‌نماید و عملکرد آن تا حد زیادی وابسته به قرقره می‌باشد. در همین راستا لازم به ذکر است که یراق مربوط به درب ریلی را مکانیزم می‌نامند و آن را با نام مکانیزم ریلی کمد دیواری نیز می‌شناسند. همان‌طور که احتمالاً خود نیز تجربه داشته‌اید، کمد دیواری ریلی در خانه‌های کوچک و مدرن محبوبیت زیادی داشته و علت آن هم عدم نیاز به فضای بازشو برای درب کمد می‌باشد.  به‌طور کلی می‌توان درب‌های ریلی را در چندین نوع مختلف نسبت به یراق مورد استفاده در آن‌ها دسته‌بندی نمود که شامل  مکانیزم وینگ لاین یا آکاردئونی، مکانیزم وینگ لاین برقی، مکانیزم ریلی تاپ لاین و مکانیزم این لاین است. در ابتدا به سراغ مکانیزم ریلی وینگ لاین می‌رویم که از سری مکانیزم های کمد و کابینت بوده که به دلیل طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود از محبوبیت بالایی در نزد طراحان دکوراسیون داخلی برخوردار است. عملکرد این مکانیزم به این صورت است که دو درب به‌صورت تاشو در یک سمت یونیت قرار می‌گیرند. در مورد وینگ لاین برقی نیز می‌توان مطرح کرد که این مکانیزم از لحاظ کاربردی کاملاً مشابه مکانیزم وینگ لاین معمولی می‌باشد با این تفاوت که در مکانیزم وینگ لاین برقی درب با ریموت یا با فشار دست باز و بسته می‌شود. کارکرد مکانیزم تاپ لاین به‌صورت حرکت خطی در دولاین مجزا بر روی یکدیگر است که کمدهای عرض ۳٫۶ متری را پوشش می‌دهد. درواقع به  علت نصب ریل بر روی سقف یونیت این مکانیزم تحمل وزن بسیار بالایی دارد . در پایان نیز مکانیزم این لاین را می‌توان ساختاری باقابلیت باز شدن هر دو درب در یک خط و در یک راستا در نظر گرفت.

پروفیل‌های شاخه‌ای

از دیگر سری محصولات کاربردی و  ارائه شده توسط کابینت شاپ، انواع پروفیل‌های شاخه‌ای ازجمله قرنیز، لوله کمدی، درب کرکره‌ای و ... است. با توجه به همین موضوع نیز می‌توان مطرح کرد که انتخاب پروفیل شاخه‌ای مناسب و  باکیفیت می‌تواند در بالا بردن سطح کیفی محصول مورد استفاده، تأثیر به سزایی داشته و نمای متفاوتی در ظاهر نهایی کالا پدید آورد. به‌عنوان نمونه از پروفیل‌های شاخه‌ای رایج  انواع  دستگیره‌های شاخه‌ای است. شاید برای شما نیز جالب باشد اگر بدانید که مکانیسم اجرایی این دستگیره‌ها به این صورت است که یک دستگیره از جنس فلزی که عموماً آلومینیوم است، به‌صورت ثابت بر روی یونیت پشت درب کابینت‌ها نصب‌ شده و با کوتاه کردن درب‌ها در قسمتی که دستگیره قرار دارد، فضایی برای قرارگیری انگشتان دست و باز کردن راحت درب ایجاد می‌شود. بنابراین از آنجایی که پروفیل‌های شاخه‌ای در گستره متنوعی از محصولات به کار می‌رود، مرغوبیت آن بسیار با اهمیت است و  مسلماً کابینت شاپ تضمین کننده این کیفیت می‌باشد.

اهمیت خرید تجهیزات باکیفیت کابینت از کابینت شاپ

خرید محصولات مدنظر از یک فروشگاه معتبر و خوش آوازه می‌تواند خیال مشتریان را از بابت کیفیت کالاها و هزینه‌ای که صرف شده، راحت کند. البته درست است که نام یک فروشگاه نمی‌تواند به‌تنهایی تضمین کننده کیفیت تجهیزات و اکسسوری ها باشد اما با این حال متأسفانه امروزه شاهد بسیاری از مراکز نامعتبر در زمینه تولید و عرضه محصولات بی‌کیفیت می‌باشیم. بنابراین یکی از راه‌های خرید تجهیزات باکیفیت انتخاب فروشگاه‌های معتبر است. بنابراین با توجه به آنچه مطرح شد کابینت شاپ به‌عنوان یکی از شناخته‌ترین فروشگاه‌های عرضه اکسسوری های خانه و آشپزخانه با ارائه مرغوب‌ترین کالاها می‌توان خیال شما را از بابت یک خرید رضایت‌بخش راحت کند.

tXFd1BTuNolU

خرید انواع تجهیزات و اکسسوری کابینت از کابینت شاپ

همان‌طور که طی این نوشتار متوجه شدید،  امروزه می‌توان تجهیزات و اکسسوری کابینت را ازجمله محبوب‌ترین محصولات برای تکمیل پروسه نصب و دکوراسیون در آشپزخانه‌ها و اتاق‌های خواب در نظر گرفت. چراکه این محصولات دامنه وسیعی از تجهیزات کابینت نظیر سبدهای چندمنظوره، تجهیزات کمد دیواری، پریز روکار، سطل ریلی، آب‌چکان رومیزی، انواع پروفیل‌ها و حتی محصولات مورد نیاز در کمدهای دیواری و اتاق‌خواب را شامل می‌شوند. با توجه به همین اهمیت نیز ادعا داریم که cabinnetshop تمامی محصولات مورد نیاز مصرف‌کنندگان در این دسته‌بندی‌ها را با بهترین قیمت ممکن عرضه و به فروش می‌رساند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها