مرگ مردی 28 ساله بر اثر کاشت مو

کد خبر: 1099423

به گزارش خبرگزاری DHA مرد 28 ساله ای براثر کاشت مو در استانبول درگذشت و تاسف همگان را برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری DHA مرد 28 ساله ای براثر کاشت مو در استانبول درگذشت و تاسف همگان را برانگیخت. همان طور که می دانید کاشت مو یکی از اعمال زیبایی است که دارای فواید و عوارض خود می باشد. با این حال در بسیاری از مواقع می تواند بر اثر قصور پزشکی موجب حوادثی شود. متاسفانه بسیاری از افراد به مراکز معتبری برای کاشت مو مراجعه نمی کنند و یا با تبلیغات ارزان و با پرداخت هزینه کاشت مو پایین در راستی این عمل گام برمی دارند که موجب عوارض جبران ناپذیری خواهد شد.

مرگ براثر کاشت مو

به گزارش خبرگزاری کشور ترکیه  مردی هنگام عمل کاشت مو در بیمارستانی خصوصی در استانبول به طور مشکوک جان خود را از دست داد.

ابراهیم گل که پسری 3 ساله دارد چند سال پیش به ایتالیا رفت تا به عنوان آرایشگر کار کند. ابراهیم که در ایتالیا به شغل آرایشگری مشغول است 3 روز پیش هم برای خرید لوازم آرایشگاه و هم برای کاشت مو به ترکیه آمد.

بر اساس ادعاها ، ابراهیم گل که صبح دیروز برای انجام عمل کاشت مو به بیمارستان خصوصی در باجیلار رفته بود ، در بیمارستان درگذشت.

کادر درمان بیمارستان در گزارش هایی گفته اند که هنگامی که بیمار از درد قفسه سینه در حین عمل کاشت مو یاد کرد ، ما بلافاصله عمل را متوقف کردیم. و علت مرگ را ایست قبلی گزارش داده اند.

بر اساس اخبار DHA ، کارکنان بیمارستان که با همسر گل تماس گرفتند ، گفتند این مرد 28 ساله قبل از عمل دچار حمله قلبی شده است.

دیلک اوزبیک ، معلم حرفه ای مدرسه مراقبت و مراقبت از مو ، می گوید: "ابراهیم 3 روزپیش برای کاشت مو به ترکیه آمد. او روز جمعه در حالی که سر کلاس بودم به ملاقات من آمد. روز شنبه ، همسرش ساعت 17 با من تماس گرفت و حادثه را گزارش داد.

دیلک اوزبیک می گوید کفن ابراهیم پر از خون بود در صورتی که بیمارستان گزارش داده که ابراهیم بر اثر ایست قبلی فوت شده است."

برادر ابراهیم رمضان می گوید: "ابراهیم کاملاً سالم بود ، هیچ مشکلی نداشت. فکر نمی کنم سکته قلبی کرده باشد. من نمی دانم. اما فکر می کنم درمان اشتباهی با او صورت گرفته است ، ما بسیار متاسفیم."

به گزارش پلیس استانبول پزشک متخصص کاشت مو  Mehmet Albayrak در حال حاضر دستگیر شده است و تا مشخص شدن گزازش پزشک قانونی زیر نظر پلیس و مقام قضایی خواهد بود.

با توجه به مطالب بالا بهتر است بیشتر در مورد کاشت مو بدانیم و با آگاهی از عوارض کاشت مو در راستای این عمل گام برداریم.

کاشت مو بهترین و موثرترین روش برای ریزش مو و بازگرداندن موهای از بین رفته است. کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود و در حال حاضر کاشت مو FIT و کاشت مو FUT بهترین روش های کاشت مو می باشد.

عوارض کاشت مو چیست

اگر می خواهید کاشت مو انجام دهید بهتراست اطلاعات کافی از عوارض کاشت مو داشته باشید. عوارض کاشت مو می تواند کوتاه مدت و بلند مدت باشد. عوارض کوتاه مدت معمولا بعد از چند روز از بین می رود. دقت کنید که مراقبت های بعد کاشت هم می تواند به صورت قابل ملاحظه ای عوارض بعد کاشت مو را کاهش دهد.

عواض کاشت مو

  • سنکوپ یکی از عوارض نادر کاشت مو است که معمولاً در پایان عمل مشاهده می‌شود؛ به ویژه اگر جلسه‌ی کاشت مو طولانی باشد. سنکوپ موجب غش یا از دست دادن موقت هوشیاری می‌شود و معمولاً خطرناک نیست. این عارضه ممکن است ناشی از درد، بالارفتن فشار خون، کم‌آبی بدن، افت قند خون و موارد دیگر باشد.
  • درد در زمان جراحی یا بعد از آن از شایع‌ترین عوارض کاشت مو است. با استفاده از تکنیک‌های صحیح جراحی و همچنین داروهای بی‌حسی و ضد درد، این عارضه به سادگی قابل پیشگیری است.
  • ورم ناشی از تجمع مایعات در زیر پوست) در ناحیه‌ی گیرنده از جمله عوارض شایع کاشت مو است که معمولاً به طور خود به خودی و بعد از چند روز بهبود می‌یابد. 
  • عفونت می‌تواند در ناحیه‌ی گیرنده و همچنین در ناحیه‌ی برداشت گرافت‌ها رخ بدهد. احتمال عفونت بسیار کم و عفونت‌های جدی نادر (کمتر از ۱٪) هستند.
  • نکروز شدن پوست سر و موهای کاشته شده است.
  • التهاب و قرمزی پوست که تا 6 ماه همراه شما می باشد

چگونه کاشت مو بدون عوارضی داشته باشیم

اگر می خواهید عمل موفقی داشته باشید بهتر است قبل از انجام عمل آگاهی خود را افزایش دهید و با مطالعه در راستای این عمل گام بردارید. انتخاب کلینیک زیبایی از اهمیت ویژه  ای برخوردار است. سعی کنید به کلینیک هایی برای کاشت مو مراجعه کنید که علاوه بر پزشکان ماهر از تکنسین ها  خوبی برخوردار باشند.

سعی کنید حضوری به کلینیک مراجعه کنید و اطلاعات کافی در خصوص کلینیک کسب کنید. از مراجعینی که در کلینیک حضور دارند پرسش کنید و اطلاعات کافی را کسب کنید.

پس از انتخاب کلینیک و مرکز معتبر برای کاشت مو سعی کنید مراقبت های قبل و بعد کاشت را رعایت کنید. دقت کنید که 50 درصد موثر بودن عمل به مراقبت های بعد و قبل از عمل بستگی دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها