تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان در تعمیرگاه آنلاین گیربکس

کد خبر: 1106294

شرکت خودرو سازی چانگان اتومبیل

چانگان یکی از برند های خودرو سازی چینی است که خودرو هایش در ایران نیز مونتاژ میشود.

یکی از این خودرو ها سدان با کیفیت چانگان ایدو است.

چانگان ایدو EADO یک سدان چینی است که در سال ۲۰۱۲ به بازار معرفی شد و پس از آن توسط شرکت سایپا وارد بازار ایران شد. 

چانگان CS35 از محصولات شرکت چانگان موتورز است و در ایران توسط شرکت سایپا مونتاژ می شود، چانگان از جمله اولین خودرو های شاسی بلند کمپانی چینی چانگان است.

خودرو چانگان در ابتدا در سال 2011 در نمایشگاه فرانکفورت به نماش درآمد و خودرو چانگان  در آن زمان در قالب طرحی مفهومی موسوم به چانگان SUV بود و نسخه تجاری آن هم در سال 2012 در نمایشگاه خودرو سازی پکن به نمایش درآمد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان 

گیربکس چانگان CS35 در حالت دستی 5 سرعته و در حالت اتوماتیک 4 سرعته است.

با توجه به سایر ویژگی های چانگان سی اس 35 برای جلوگیری از خراب شدن گیربکس و سایر قطعات آن باید به صورت مرتب برای سرویس ماشین مراجعه کنید.

گیربکس چانگان ساخته شرکت آیسین سیکی ژاپن است که گیربکس های تویوتا را می سازد اما نمونه های مونتاژی آن در ایران نسبت به نمونه های خارجی و اورجینال کیفیت پایین تری دارند.

با توجه به اهمیت نقش مایعات و روان کار‌‌‌‌های استاندارد و توصیه شده توسط کمپانی سازنده خودرو در افزایش کارآیی و راندمان مجموعه سیستم های خودرو، تعویض و بررسی به موقع روغن گیربکس های اتوماتیک چانگان ایدو، برای افزایش طول عمر گیربکس الزامی است.

 

تعمیر گیربکس چانگان

اگر احساس می کنید گیربکس شما خراب است ، روغن ریزی دارد یا صدای تقه می دهد سریعا برای تعمیر آن مراجعه کنید چرا که اگر گیربکس در زمان مناسب تعمیر نشود احتمال خرابی قطعات دیگر بسیار بالا می رود و شما ناچار به پرداخت هزینه بیشتری هستید.

شاید فکر کنیم بررسی در زمان های معین برای سلامت خودرو کافی است اما در برخی موارد مشکلات ناگهانی برای گیربکس و باقی قطعات خودرو پیش می آید که نیازمند مراجعه سریع به تعمیرگاه معتبر چانگان است.

قطعات گیربکس اتوماتیک چانگان CS35

قطعاتی که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک چانگان به کار می روند باید اصل باشند در غیر این صورت ماشین شما دچار مشکل خواهد شد.

به همین دلیل توصیه می شود تا برای سرویس خودرو به مراکز معتبر مراجعه کنید که از قطعات با کیفیت استفاده می‌کنند. آنلاین گیربکس ارائه دهنده خدمات و تعیر گیربکس اتوماتیک چانگان است.

 

انواع گیربکس های چینی

  • گیربکس  mt
  • گیربکس cvt
  • گیربکس atf
  • گیربکس dct

 اکثر خودرو های چینی در کشور گیربکس نوع cvt را دارند، که ارزان‌ ترین نوع گیربکس برای اتومبیل‌ های شهری است که به دلایل دیگری مانند ساختار ساده، قیمت ارزان‌تر، تولید سریع‌ تر و وزن پایین‌ تر بیشتر مورد استفاده قرار دارد.

شایع‌ترین مشکلات مربوط به گیربکس های cvt ، پارگی تسمه انتقال و شل شدن پولی های محرک و متحرک میباشد.

سخن پایانی و جمع بندی

چانگان یک خودروی چینی مونتاژ شده در ایران است که شاید بتوان گفت یکی از ضعف های آن گیربکس خودرو می باشد. اما برای اینکه بتوانید از خودروی خود به خوبی مراقبت کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید، نیاز است که به توصیه های ذکر شده درباره عمر گیربکس توجه کنید و سرویس منظم و مداوم خودرو را جدی بگیرید.

آنلاین گیربکس ارائه دهنده خدمات و تعمیر گیربکس اتومات چانگان و خودروهای دیگر است. برای در میان گذاشتن سوال های خود، با شماره های آنلاین گیربکس تماس حاصل فرمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها