تجربه کاربری چاپ با یکپارچه سازی سئو سایت

کد خبر: 1106923

انقلاب دیجیتال نحوه تعامل توزیع کنندگان و تامین کنندگان محصولات تبلیغاتی با مشتریان خود را در هر سطحی از کسب و کار تغییر داده است. روزهایی که وب‌سایت‌ها چیزی جز بروشورهای الکترونیکی غیرفعال نمی‌توانستند تبلیغ کنند، گذشته است. تأمین‌کنندگان، مشتریان شما از وب‌سایت‌ها و سئو سایت انتظار دارند کارهایی را انجام دهند – ابزاری باشند که می‌توانند از آنها برای آسان‌تر کردن کارشان استفاده کنند.

تامین کنندگان برتر صنعت چاپ دیجیتال زمان و تلاش زیادی را صرف طراحی مجدد تجربه دیجیتالی خود از بالا به پایین کرده اند و شما می توانید دقیقاً در مجموعه مصاحبه های Digital یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دادند )، اما لازم نیست چنین کاری انجام دهید. ژست های گسترده و بزرگ برای ارائه ابزارهای مورد نیاز مشتریان برای موفقیت امروزه برای موفقیت کمپین ها به راحتی قابل دستیابی است.

22

شما می توانید با ادغام تجربه پرینت آرمانی(https://printarmani.com/) با وب سایت این شرکت که توسط تیم قدرتمند سئو ورد (seoword) بهینه سازی می شود، قدرت کاتالوگ ها و آگهی های دیجیتال را در دست مشتریان خود قرار دهید. این در واقع یک فرآیند بسیار ساده است و دو روش مختلف برای انجام آن وجود دارد:

پیوند دادن : از URL های منحصر به فرد برای پیوند به چاپ کاتالوگ و آگهی های استفاده کنید.

API ابزارهای ما را برای انتشار خودکار کاتالوگ ها و آگهی ها در وب سایت خود با گزینه هایی برای سفارشی سازی، دانلود و اشتراک گذاری آسان ادغام کنید.

کدام گزینه برای شما مناسب تر است؟

اگر شما هر سال فقط چند کاتالوگ و/یا بروشور منتشر کنید.نمی توانید وب سایت خود را سفارشی کنید یا یک API پیاده سازی کنید.از مشتریان خود می خواهید برای دسترسی به printarmani  یا اضافه کردن آرم های خود به کاتالوگ ها و آگهی های شما به حساب پرینت آرمانی خود وارد شوند.

و از API استفاده کنید اگر هر سال چندین کاتالوگ و/یا بروشور منتشر کنید.زمان زیادی را صرف اضافه کردن، حذف و به روز رسانی کاتالوگ ها و آگهی های وب سایت خود کنید.از مشتریان خود بخواهید که برای دسترسی به چاپ و سفارشی کردن کاتالوگ ها و آگهی های شما، وارد وب سایت شما شوند.

مراحل چاپ کاتالوگ دیجیتال و چاپ بروشور دیجیتال روی سایت آرمانی:

هنگامی که کاتالوگ یا بروشور مناسب خود را پیدا کردید، روی «سفارشی کردن» کلیک کنید تا آن را متعلق به خودتان کنید.یک نام برای ایجاد سفارشی خود انتخاب کنید. این نام در نشانی اینترنتی منحصربه‌فردی که برای اشتراک‌گذاری کاتالوگ یا بروشور خود استفاده می‌کنید، پس از پایان کار گنجانده می‌شود. توصیه می کنیم آن را ساده و کوتاه نگه دارید. با استفاده از نام شرکت خود نمی توانید اشتباه کنید.لوگوی شما به طور خودکار روی جلد کاتالوگ قرار می گیرد (از زمانی که آن را هنگام ثبت نام آپلود کردید). تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک گوشه را برای تغییر اندازه بگیرید و سپس آن را بکشید و در نقطه مناسب رها کنید. همچنین می توانید اطلاعات تماس را به تعداد دلخواه (یا کم) درج کنید. اگر آدرس یا ایمیل خود را دارید، صحت آنها را دوباره بررسی کنید و سپس روی Next کلیک کنید.اگر متوجه شدید که روح خلاقیت را گرفته اید، حتی می توانید کل جلد را جایگزین کرده و جلد خود را آپلود کنید.روی دکمه ذخیره کلیک کنید و آماده اشتراک گذاری هستید. همانطور که در بالا ذکر کردیم، هر کاتالوگ و بروشور سفارشی یک URL منحصر به فرد دارد. در اینجا فقط برخی از راه‌هایی است که می‌توانید از آن پیوند برای اشتراک‌گذاری کاتالوگ تعطیلات جدید خود استفاده کنید.

23

کدهای QR و کاتالوگ چهره جدید بازاریابی

اولین بار در اواسط دهه 90 توسط یک شرکت خودروسازی ژاپنی توسعه یافت. آنها مانند بارکدهای قدرتمندی هستند که قادر به نگهداری انواع اطلاعات هستند. حتی بهتر از آن، برای دسترسی به این اطلاعات به تجهیزات خاصی نیاز ندارید. ما این پست را گردآوری کرده‌ایم تا بهترین راه‌های استفاده از کدهای QR در کاتالوگ‌هایتان را به شما معرفی کنیم تا بیشترین تأثیر را برای تلاش خود داشته باشید.کدهای QR مدتی طول کشید تا واقعاً خارج از موارد استفاده از طاقچه مورد استفاده قرار گیرند. اما با ظهور گوشی‌های هوشمند و ادغام فناوری اسکن در دوربین‌های ما، کد QR در حال تجربه یک رنسانس بازاریابی است. مانند بسیاری از پیشرفت‌های فناوری، همیشه ایده خوبی است که از خود بپرسید چرا می‌خواهید از فناوری جدید استفاده کنید و سپس پیش از فرو رفتن با سر در انتهای روشن و درخشان، بفهمید که چگونه آن را پیاده‌سازی می‌کنید.کدهای QR برای به اشتراک گذاری تکه های کوتاه و مستقل از اطلاعات مانند اطلاعات تماس، ورود به وب سایت، اطلاعات محصول و کاتالوگ های دیجیتال بهترین کار را دارند. آنها پلی بین دنیای فیزیکی و دنیای دیجیتال هستند، و این موارد استفاده از این ارتباط بهترین استفاده را می‌کنند:

1. در غرفه های نمایشگاه تجاری و علائم

در گذشته، زمانی که مردم در یک نمایشگاه در کنار غرفه شما می‌ایستادند، مجبور می‌شدند با کاتالوگ‌های چاپی بی‌حساب کنار می‌رفتند، اما همانطور که دنیا دیجیتالی شده است، تجربه غرفه‌های ما نیز وجود دارد. یکی از اولین کارهایی که هنگام بازدید مشتری بالقوه از غرفه شما انجام می دهید چیست؟ نشان آنها را اسکن کنید. قرار دادن کد QR روی بنر یا تابلوی غرفه شما به این معنی است که آنها می توانند همین کار را انجام دهند. می توانید از کد QR برای ارسال مستقیم بازدیدکنندگان غرفه خود به آخرین کاتالوگ ZOOM خود استفاده کنید.

2. در کارت ویزیت، بروشور، و نمونه

چیزی که برای نشانه‌ها کار می‌کند برای چیزهایی که در اختیار مشتریان احتمالی خود قرار می‌دهید حتی بهتر عمل می‌کند. شما نمی توانید کل مجموعه خود را در پشت کارت ویزیت خود جای دهید... مگر اینکه یک کد QR اضافه کنید. هیچ‌کس نمی‌خواهد در یک نمایشگاه تجاری با یک کاتالوگ 800 صفحه‌ای قدم بزند، اما یک بروشور با یک کد QR به کاتالوگ دیجیتال شما پیوند می‌دهد؟ که می تواند در یک جیب جا شود.

نکته مهم: نمونه‌های خود را با کدهای QR که مستقیماً به صفحه محصول در کاتالوگ دیجیتال شما پیوند دارند تزئین کنید. به طور کامل اصطکاک را از روند خرید حذف می کند!

3. جایگزینی قیمت گذاری در کاتالوگ های چاپی

ماه گذشته، ما در مورد استراتژی هایی صحبت کردیم که به شما کمک می کند تا قیمت های موجود در کاتالوگ های دیجیتال خود را به روز نگه دارید. برنامه ریزی کاتالوگ های چاپی سخت تر است، زیرا نمی توانید آنها را به روز کنید. اینجاست که کدهای QR وارد می شوند. آنها راه حلی عالی برای نسخه های چاپی کاتالوگ های شما هستند. به‌جای چاپ قیمت (که ممکن است آن را روی سنگ کنده‌کاری کنید) یک کد QR که به راهنمای قیمت‌گذاری در وب‌سایت شما پیوند می‌دهد، اضافه کنید. به این ترتیب می توانید وب سایت خود را به روز کنید و کتاب های چاپی شما به روز می مانند!

24

موارد احتیاط: کاتالوگ های دیجیتال

کدهای QR برای اتصال فضاهای فیزیکی و اشیا با دنیای دیجیتال عالی عمل می کنند، با این حال، چیزهایی که قبلا دیجیتال هستند به ندرت از افزودن کد QR سود می برند. (استثناهایی وجود دارد - ما به شما نگاه می کنیم، ایمیل های احراز هویت کانال Slack - اما اینها استثنایی هستند و معمولاً خارج از حوزه صنعت محصولات تبلیغاتی هستند.

وقتی صحبت از کاتالوگ های دیجیتالی می شود، کدهای QR مفید نیستند. در واقع، آنها مخالف مفید هستند. مورد استفاده 3 را در نظر بگیرید - کدهای QR به جای قیمت های چاپ شده. اگر آن اسکریپت را برگردانید و از کدهای QR در کاتالوگ های دیجیتال خود استفاده کنید ، به جای حذف آن، اصطکاک ایجاد می کنید. هرگز تماس خوبی نیست.

می خواهید بیشتر بدانید؟ ما راهنمایی را گردآوری کرده‌ایم که همه چیزهایی را که برای تصمیم‌گیری آگاهانه نیاز دارید، راهنمایی می‌کند.ترجیح می دهید شخصاً با شخصی صحبت کنید یا درباره ابزارهای استودیو ما بیشتر بدانید؟ ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم بهترین گزینه یکپارچه سازی را برای شرکت خود انتخاب کنید. امروز با ما تماس بگیرید!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها