فانوفیلم جامع ترین مرجع فیلم و سریال آنلاین

کد خبر: 1108601

در این مطلب قصد داریم ویژگی های فانوفیلم را به عنوان مرجع فیلم وسریال آنلاین مورد بررسی قرار دهیم.

لذت تماشای آسان و بدون وقفه

قابلیت مفیدی که در فانوفیلم وجود دارد، تنظیم هوشمند کیفیت فیلم‌ها بر اساس سرعت اینترنت کاربر است. این امر باعث خواهد شد فارغ از سرعت اینترنتی که در اختیار دارید، بدون ایجاد شدن توقف‌های چندثانیه‌ای برای بارگذاری ویدیو بتوانید فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید و از تماشای بدون وقفه‌ی آن لذت ببرید.

 

پروفایل جامع و اختصاصی برای هر فیلم

تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی که در فانوفیلم وجود دارند، یک پروفایل جامع دارند. صفحه‌ هر فیلم شامل اطلاعات جامعی همچون نام کارگردان، نویسنده، بازیگران، سال ساخت، ژانر، امتیاز IMDB، کاور در کنار آن توضیحاتی فارسی در رابطه با داستان آن نیز درج شده است. نکته‌ مفیدی که در این بخش وجود دارد لینک شدن بازیگرها، کارگردان و نویسنده‌ اثر است؛

مشاهده وب سایت فانوفیلم

فانو فیلم

 

دوبله بودن تمام آثار و دوبله‌های اختصاصی

یکی از ویژگی‌های خوب فانوفیلم دوبله یا زیرنویس بودن تمام آثار موجود در آن است. بهترین فیلم‌ها و سریال‌های خارجی هم‌اکنون با دوبله‌ و زیرنویس فارسی در فانوفیلم وجود دارند و شما می‌توانید به‌سادگی از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این تیم فانوفیلم به‌صورت اختصاصی نیز برخی از فیلم‌ها و سریال‌های جدید را دوبله و زیرنویس می‌کند ضمن اینکه سریال‌های جذاب و پرطرفدار دیگری نیز در حال آماده‌سازی و دوبله و زیرنویس از طرف تیم فانوفیلم هستند که به‌زودی پخش آنها آغاز خواهد شد.

ایجاد حساب کاربری در فانوفیلم

 

ویژگی‌های فانوفیلم برای تماشای آنلاین فیلم و سریال

طی چند سال اخیر وب‌سایت‌های بسیاری در زمینه پخش فیلم و سریال آنلاین شروع به فعالیت کرده‌اند، اما چگونه باید بهترین را انتخاب کرد؟ در ادامه ویژگی‌هایی فانوفیلم را به عنوان یک وب‌سایت تماشای فیلم و سریال باید داشته باشد را معرفی می‌کنیم.

 

۱. دسته بندی فیلم و سریال

جستجو برای یافتن فیلم یا سریال مورد علاقه گاهی می‌تواند به امری بسیار زمان‌بر تبدیل شود، به‌طوری‌که ما را از تماشای یک فیلم یا سریال جدید منصرف کند. بنابراین یک وب‌سایت خوب باید دسته‌بندی مناسبی داشته باشد. برای این منظور باید دسته‌بندی‌ها شامل ژانر فیلم یا سریال، ایرانی و خارجی بودن، دوبله و بازیرنویس (در مورد فیلم‌ها و سریال‌های خارجی) باشند.

 

۲. بروزرسانی فیلم و سریال‌ها

تمام طرفداران فیلم قبول دارند که باید فیلم را تا هنوز داغ است ببینید. بنابراین یک وب‌سایت پخش آنلاین فیلم و سریال باید دائم در حال بروزرسانی آرشیو فیلم و سریال خود باشد تا بتواند جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها را ارائه دهد. این موضوع در مورد فیلم‌های خارجی که نمی‌توانیم آن‌ها را در سینماهای کشورمان تماشا کنیم، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

 

فانوفیلم تلاش کرده است تا با ارائه به روزترین فیلم ها و سریال ها محتوای تازه و جذابی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها