کارآموزی پروژه محور کارمان

کد خبر: 1109186
کارآموزی پروژه محور کارمان

دریچه پیشرفت و تجربه و ورود به بازار کار

در عصر حاضر به دلیل اهمیت کسب و کارهای آنلاین و همچنین شرایط پیش آمده در خصوص ویروس کرونا، احساس نیاز نسبت به مشاغل دورکار و آنلاین بیش از پیش احساس می شود.

همچنین بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز به دلیل شرایط موجود، برای افزایش درآمد و سودآوری به فروش آنلاین رو آورده اند. بنابراین به دلیل بالا بودن تقاضای بازار کار، این موضوع برای همگان بسیار مهم و حیاتی تلقی می شود.

وبسایت کارمان با فراهم کردن امکان آموزش های مجازی و همچنین برگزاری دوره های کارآموزی  کوتاه مدت و پروژه محور، این افتخار را دارد که بتواند در جهت ایجاد و توسعه  کسب و کارهای آنلاین شما در کنار شما باشد.

درباره کارمان

تقریبا همه ما برای رسیدن به اهداف شغلی خود نیازمند آزمون و خطا هستیم.

این آزمون و خطا تنها با مدت زمانی طی می شود که بتوان فاصله تئوری تا عمل را پر کرد.

کارمان فعالیت خود را از سال 1398 با گرد هم آمدن تعدادی جوان با انگیزه آغاز کرده است که با برگزاری دوره های 5 ماهه شامل آموزش و کاراموزی، این فرصت را به شما می دهد که با پروژه های واقعی روبرو شوید و بتوانید در محیط واقعی این آزمون و خطاها را به راحتی و در کنار اساتید و تیم حرفه ای تجربه کنید.

همچنین با آموزش های پروژه محور کارمان می توانید با سرعت بیشتری وارد عرصه کسب و کار شوید و به درآمدزایی برسید. چرا که تیم کارمان با ایجاد انگیزه در کاراموزان، آن ها را بیشتر به این سمت سوق میدهند که دست از تلاش نکشند. کارمان برای پیشرفت هر چه بیشتر کاراموزان در زمینه های فنی و غیرفنی زمینه های فراوانی را فراهم کرده است.

در کارمان شما می توانید در کنار شناخت استعدادها و علاقه مندی های خود، برای موفقیت های پیش رو و موقعیت های شغلی خود برنامه ریزی کنید.

کارمان با ارائه آموزش های کاربردی و متنوع تخصصی توانسته جایگاه ویژه ای را در میان  دیگر وبسایت های آموزشی به خود اختصاص دهد. همچنین از تیمی جوان، باانگیزه و باحوصله تشکیل شده که هدف آن ها پیشرفت کاراموزها در زمینه  مورد نظرشان است. همچنین اهدافی برای آینده  نزدیک دارند تا دامنه  فعالیت را گسترده تر کرده و به دیگر موضوعات نیز ورود کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی دوره های آموزشی و برنامه های آینده کارمان سیستم و کارآموزی آن ها بپردازیم.

کارآموزی جامع دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یک ابزار حیاتی برای رشد هر کسب و کاری محسوب می شود.

بازاریابی دیجیتال یک برنامه منسجم است که برای استفاده از محتوا، پلتفرم ها و رسانه های موجود از طریق اینترنت برای حمایت از اهداف بلندمدت و کوتاه مدت سازمانی استفاده می شود.

در دوره های بازاریابی دیجیتال کارمان، شما به عنوان یک کارآموز دیجیتال مارکتینگ با این حوزه به طور کامل آشنا می شوید. در این دوره به برخی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله تبلیغات نمایشی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی ایمیلی و ... پرداخته خواهد شد.

شما در این دوره می توانید با انجام پروژه های واقعی و منتورینگ اختصاصی توسط مدرس مربوطه و انجام تمرینات پیوسته به مهارت های لازم برای این شغل دست یابید. بعد از پایان این دوره شما توانایی انجام بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ را خواهید داشت و برای ورود به دنیای کار به عنوان دیجیتال مارکتر آمادگی کامل را پیدا خواهید کرد.

ممکن است رشته تحصیلی شما با این حوزه چندان مرتبط نباشد، در این خصوص اصلا جای نگرانی نیست. چرا که برای شروع کافیست علاقه و پشتکار کافی را در این زمینه داشته باشید و همچنین تست های شخصیت شناسی کارمان به شما کمک می کند نسبت به علایق خود در هر زمینه ای شناخت و آگاهی لازم را به دست آورید.

دوره کارآموزی سئو (SEO)

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو، بهینه سازی وب سایت شما را برای دریافت ترافیک ارگانیک از صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) انجام می دهد.

شما با سئو سایت می توانید ترافیک سایت خود را بهبود بخشیده و همچنین مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود جذب کنید. کارمان با در نظر گرفتن شرایط پاندمی کرونا اقدام به برگزاری کلاس های سئو به صورت مجازی نموده است.

در این دوره هرچیزی که برای سئو وبسایت نیاز است به صورت آنلاین و یا آفلاین به شما آموزش داده می شود. قطعا شما پس از طی کردن یک دوره  تئوری آموزشی به یک سئوکار ماهر تبدیل نمی شوید. مسیر آموزش همچنان ادامه دارد و این امر بعد از روبرو شدن با چالش های واقعی برایتان رقم خواهد خورد.

در این دوره که مجموعا 5 ماه زمان برای آن در نظر گرفته شده است، پروژه های واقعی در اختیار کاراموزان قرار می گیرد و می توانند پس از گذراندن این دوره به راحتی وارد بازار کار شوند.

دوره آموزشی کارآموزی اینستاگرام

در چند سال اخیر، اینستاگرام جایگاه ویژه ای میان مردم در مقایسه با قبل پیدا کرده است. تعداد بالایی از کسب و کارهای اینترنتی از طریق این شبکه  اجتماعی پرطرفدار به مردم معرفی می شوند. همچنین اینستاگرام توانسته شغل های جدید و پول سازی را نیز ارائه کند. اما آیا چگونگی شروع کسب و کار از طریق اینستاگرام را می دانید؟

کارمان با برگزاری کلاس های آموزشی اینستاگرام و کارآموزی تخصصی آن در شروع این کار همراه شماست. در این دوره شما با تمامی الگوریتم های اینستاگرام و چگونگی کار با اینستاگرام و کسب درآمد از طریق آن آشنا می شوید.

در دوره  کارآموزی پس از طی کردن جلسات آموزشی، صفحات اینستاگرامی در اختیار شما قرار گرفته و شما می توانید آموزش های خود را روی آن پیاده سازی کنید. همچنین در این مسیر یک منتور حرفه ای نیز در کنار شما قرار دارد که روند کار شما را بررسی و تحلیل می کند.

دوره آموزشی کارآموزی درآمد از بورس

این روزها بازار بورس و کسب درآمد از طریق آن به شدت بر سر زبان ها افتاده است. سرمایه گذاری در بازار بورس اغلب از طریق کارگزاری های بورس و بسترهای معاملات الکترونیکی انجام می شود. همچنین سرمایه گذاری معمولا با در نظر گرفتن استراتژی نیز انجام می شود.

اگر می خواهید با بازارهای مالی آشنا شوید و دانش کافی را در این زمینه کسب کنید نیازمند آموزش های تئوری و عملی هستید. کارمان با آموزش دانش بورس و روش های کسب درآمد از طریق آن، به شما کمک می کند تا با کمترین ضرر مالی بهترین سرمایه گذاری را انجام دهید.

شما با آموزش دیدن صحیح بازار بورس می توانید با ریسک کمتری سرمایه گذاری کرده و همچنین از کاهش ارزش پول خود جلوگیری کنید. در این دوره شما زیر نظر تریدرهای حرفه ای کارآموزی کرده و به معامله می پردازید و می توانید با تمام فوت و فن های بازار بورس آشنا شوید.

دوره آموزشی کارآموزی درآمد دلاری از فارکس

درآمد دلاری برای زندگی در ایران بسیار قابل ملاحظه بوده و میتوان حتی به عنوان شغل اصلی نیز از فارکس نام برد. فارکس بازار پول سازیست که در آن تبادلات ارز انجام می شود و شما می توانید ارزهای مختلفی را در ازای هم معامله کنید. روزانه میلیون ها معامله گر در بازار فارکس معامله می کنند و به سودهای کلانی دست پیدا می کنند.

ما در کارمان به شما کمک می کنیم که بتوانید در این بازار با حداقل سرمایه،سرمایه گذاری کرده و سود قابل توجهی را ازآن خود کنید. با توجه به پیچیدگی این بازار نسبت به بازار بورس حتما نیاز به دانش و مهارت کافی و همچنین منتور حرفه ای که به صورت آنلاین با شما در ارتباط باشد حس می شود.

برای اولین بار در کارمان در صورت تایید مدرس و منتور شما و رسیدن به سطح مناسبی از شناخت و تحلیل بازار فارکس، ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار برای معامله در بازار فارکس در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما میتونید با کمک سود حاصل از معاملات، درامد دلاری داشته باشید .

دوره آموزشی کارآموزی ارز دیجیتال

کریپتوکارنسی یا همان ارز دیجیتال نوعی از پول الکترونیکی است که به شیوه رمزنگاری شده درآمده است. همانطور که می دانید این روزها خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران بسیار باب شده و معامله گران زیادی در این بازار فعالیت می کنند. ارزهای دیجیتال مانند پول های فیزیکی در دست ما قابلیت نقدینگی و استفاده در آن واحد را دارند اما اگر بدون اطلاعات قبلی وارد این حوزه شوید، ضررهای جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد.

کارمان به عنوان یکی از اولین موسسه هایی شناخته می شود که در این حوزه آموزش و کارآموزی همزمان را ارائه می کند. شما پس از اتمام این دوره خواهید توانست به صورت شخصی در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری و خرید و فروش کنید.

دوره آموزشی کارآموزی گرافیک تبلیغاتی کارمان

کارمان با برگزاری دوره های آموزش و کارآموزی گرافیک به متقاضیان این حرفه، طراحی با نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ و ایلاستریتور را آموزش داده و پس از آن در دوره  کاراموزی از آنچه آموخته اند استفاده خواهند کرد. توجه به این که برای دوره های کارآموزی حداقل با روزی 2 ساعت میتوان آموخته ها را تثبیت کرد و همچنین تجربه های بیشتری کسب کرد.

پس از سپری کردن این دوره  متقاضیان به راحتی قادر به ساخت پوستر و کارت ویزیت و بنرهای تبلیغاتی و کاراکترهای خاص خواهند بود و این امر می تواند آن ها را به درامد نیز برساند. امروزه همه کسب و کارها به قدرت رسانه های تصویری و توانایی جذب مشتری توسط آن ها پی برده اند و بازار کار برای متخصصین این حرفه همیشه پر رونق خواهد بود.

آشنایی با دوره آموزشی کارآموزی نقاشی سیاه قلم

آموزش سیاه قلم در کنار اساتید حرفه ای و با تجربه در این حوزه در تیم کارمان میتواند تجربه ای زیبا از این آموزش برای هنرجویان رقم بزند. آموزش سیاه قلم هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در محیطی آرام و صمیمی برگزار میشود.

هنرجویان از ابتدا با مفاهیم و اصول اولیه آشنا شده و به کمک اساتید شروع به فعالیت کرده و طی دوره کاراموزی، اشکالات طراحی های خود را رفع میکنند. هنر سیاه قلم یکی از هنرهای پر طرفدار است که در سال های اخیر شاهد رشد آن در میان کسب و کارهای آنلاین هم بودیم و امیدواریم هنرجویان کارمان نیز به موفقیت های بزرگی در این راه برسند.

وبینارها و دوره های مهارت های نرم

امروزه همه به میزان اهمیت مهارت های نرم در کنار مهارت های تخصصی و حرفه ای پی برده ایم. مهارت های نرم به مهارت های غیر فنی گفته میشود و از آنجا که تیم کارمان خود تجربه  کار تیمی جذاب با رفتار حرفه ای را دارد، قصد دارد این اتفاق  برای تمام کاراموزانی که در آینده میخواهند وارد بازار کار شوند، کار تیمی انجام دهند و یا حتی به تنهایی کار کنند نیز رقم بخورد. چرا که آموزش و عمل به مهارت های نرم که میتواند شامل روابط فردی، مدیریت زمان، تعامل با کارفرما و همکاران و بسیاری موارد دیگر نیز هست، میتواند آینده شغلی و فردی تک تک افراد را تضمین کند.

برای کارفرما این موارد اهمیت فراوانی دارد و کاراموزان با یادگیری این مهارت ها و سعی در استفاده از آنها در زمان کاراموزی به مرور در این زمینه ها نیز آموزش داده خواهند شد.

تیم کارمان با برگزاری وبینار و دوره های آموزش مهارت های نرم با دعوت از اساتید متخصص موضوع مربوطه برای کاراموزان این بستر را به صورت کاملا رایگان فراهم میکنند. شایان ذکر است شرکت در این دوره ها برای باقی داوطلبین نیز امکان پذیرخواهد بود. تنها کافیست با عضویت در مجموعه کارمان، زمان برگزاری دوره و نحوه  ثبت نام را پیگیری کنند.

برنامه های آینده  کارمان

کارمان با توجه به اهداف پیش رو قصد دارد در زمینه آموزش و کاراموزی حسابداری و حقوق و وکالت نیز وارد عمل شده و اقدامات اولیه آن انجام شده است. قدم متفاوت این دوره با دوره های قبل در این است که کاراموزان به صورت  حضوری میتوانند دوره کاراموزی را طی کرده و در محیطی کاملا واقعی با چالش های و تجربه های محیط کاری روبرو شوند.

این دوره ابتدا برای متقاضیان تهرانی فعال خواهد شد و به زودی اطلاعات آن در سایت کارمان قرار خواهد گرفت.با عضویت در وب سایت رسمی این مجموعه به نشانی https://karmansystem.com/ از اخبار و اطلاعات دوره ها زودتر از سایرین آگاهی پیدا خواهید کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها