بروکری به قدرتمندی فیبو گروپ هنوز در ایران فعال است

کد خبر: 1113786

فیبو گروپ

کارگزاری فیبو در سال 1998 میلادی تاسیس شد و جزو اولین بروکرهایی است که خدمات بازار فارکس را به ایرانیان ارائه کرد. فیبو گروپ زمانی وارد ایران شد که شاید بسیاری از افراد، حتی اسم فارکس را نشنیده بودند. در آن زمان، هر کس که قصد ورود به فارکس را داشت، تنها انتخابش فیبو گروپ بود. الان پس از گذشت نزدیک به ربع قرن، هنوز هم این کارگزاری در ایران و سایر نقاط جهان فعال است.

آیا فیبو گروپ معتبر است؟

فیبوگروپ نه تنها رگولاتوری آفشور FSA را برای فعالیت در ایران دریافت کرده، بلکه با شعبه‌ی اصلی خود توانسته رگوله قدرتمند CySec را که مخصوص کاربران اروپایی است، دریافت نماید. مهمتر از هر دو رگوله، باید به این نکته دقت کرد که فیبو 23 سال در بازارهای جهانی فعال بوده و همین نکته نیز مهر تاییدی بر اعتبار و کیفیت آن است. برای اینکه از آخرین تغییرات در کیفیت خدمات فیبو گروپ با خبر باشید، به این لینک مراجعه کرده و در خصوص این کارگزاری بیشتر بدانید.

حساب های معاملاتی فیبو گروپ

در این کارگزاری فارکس، شش حساب معاملاتی ارائه شده که شامل سنت، اسپرد ثابت، ان دی دی بدون کمیسیون، ان دی دی، سی تریدر ان دی دی و ان دی دی متاتریدر 5 است. اگرچه چهار حساب آخر همگی از مدل NDD هستند، اما به دلیل اجرا برروی پلتفرم‌های مختلف، خدمات متنوعی را ارائه کرده و تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارند.

حساب سنت که در پلتفرم متاتریدر 4 قابل دسترسی است، مخصوص تازه واردان به فارکس بوده که قصد دارند با سرمایه‌ی بسیار اندک (شروع از یک دلار)، معاملات را تجربه کنند. این حساب اهرمی تا 1،000 برابر داشته و اسپرد آن از 0.6 پیپ متغییر است. جالب است بدانید که در این حساب  کمیسیون نداشته، اما نرخ بهره برای معاملات لحاظ می‌شود. با توجه به میزان اسپرد، لوریج و کمیسیون، احتمالا این حساب بروکر فیبو، یکی از انتخاب‌های اول اسکالپرها باشد.

حساب اسپرد ثابت نیز تنها در متاتریدر 4 قابل دسترسی بوده و برای شروع معاملات، باید حداقل 50 دلار به حساب خود واریز نمایید. حداکثر اهرم تا 200 برابر قابل افزایش بوده و میزان اسپرد آن ثابت و معادل 2 پیپ (نسبتا بالا) است. این حساب کمیسیون و بهره نداشته و تنها روشی که بروکر کارمزد دریافت می‌کند، همان اسپرد ثابت است.

فیبو گروپ

حساب سوم این کارگزاری یا همان NDD بدون کمیسیون، شبیه حساب‌های استاندارد در سایر بروکرها بوده که حداقل مبلغ واریز آن تنها 50 دلار، بیشینه اهرم معادل 400 و اسپردها متغیر از 0.8 پیپ است. در این حساب کمیسیون لحاظ نشده، اما بهره در نظر گرفته شده است. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید، سطح 50 درصدی استاپ آوت لول است. این سطح نسبتا بالا بوده و ممکن است برای بعضی تریدرها ایجاد مشکل کند. بهترین کار برای انتخاب حساب معاملاتی بهینه، این است که با متخصصان سایت معامله‌گر ایرانی مشورت نمایید. برای این مشاوره رایگان و همچنین بررسی نظرات سایر تریدرها در خصوص بروکر فیبو، به مقاله‌ی بررسی فیبوگروپ مراجعه کرده و سوالات خود را از تیم تخصصی irtrader بپرسید.

ویژگی انحصاری در FiboGroup

یکی از نکاتی که تنها در کارگزاری فیبو به آن توجه شده است، باز شدن بازار با گپ است. در برخی موارد مشاهده شده که بازار با یک گپ (شکاف) نسبتا قابل توجه باز شده و ممکن است قیمت بازار، بالاتر از استاپ لاس (یا حد ضرر) باز شده باشد. در این حالت، معامله‌ی تریدر در نقطه‌ای بسته خواهد شد که بیشتر از حد ضرری است که تعیین شده بود. در تمامی حساب‌های فیبو گروپ، چیزی با عنوان گارانتی استاپ لاس در نظر گرفته شده است. این شرایط، تضمین می‌دهد که حتی در صورت گپ زیاد در قیمت، معامله‌ی شما دقیقا در نقطه‌ای که به عنوان حد ضرر تعیین کرده بودید، بسته خواهد شد.

دارایی قابل معامله در فیبو

سبد معاملاتی فیبوگروپ بسیار جمع و جور و حرفه‌ای است. البته ارائه‌ی دارایی‌های تخصصی باعث شده تا سبد معاملاتی آن در مقایسه با سایر بروکرها کوچک باشد. اگرچه تریدرهای حرفه‌ای نهایتا برروی 10 نماد معاملاتی سرمایه گذاری می‌کنند، اما به هر حال کوچک بودن سبد معاملاتی این کارگزاری به عنوان نقطه‌ی ضعف فیبو معرفی شده است. این سبد معاملاتی شامل 60 جفت ارز فارکس، 3 فلز گران بهای طلا، نقره و مس، 4 نماد انرژی نفت خام، گاز، گازوئیل و نفت کوره، 4 نماد کالای اساسی ذرت، سویا، گندم و شکر، 8 شاخص بورس داوجونز، نزدک، ژاپن، آلمان، انگلیس و شاخص دلار، 9 رمزارز شامل بیتکوین، اتریوم، لایت کوین و ...

کیفیت تیم پشتیبانی فارسی زبان در فیبو

تیم پشتیبانی فارسی زبان این کارگزاری از ساعت 9 و نیم صبح به وقت ایرانی تا ساعت 6 و نیم عصر از طریق چت آنلاین و ارسال پیام در وبسایت، آماده‌ی پاسخگویی است. اما اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، می‌توانید از خدمات 24 ساعته تیم پشتیبانی انگلیسی زبان استفاده نمایید. طبق تجربه‌ی تریدرها که در وبسایت معامله‌گر ایرانی نظریات خود را به اشتراک گذاشته‌اند، تیم انگلیسی زبان رفتار بهتری داشته و صمیمانه‌تر با مشتری برخورد می‌کنند!

یکی از نکاتی که در فیبو وجود دارد این است که اگر مبلغ شارژ اولیه‌ی شما بیشتر از 10 هزار دلار باشد، حتما باید مدارکی را برای این بروکر ارسال کرده تا محل سکونت خود را تایید کنید. به عبارت دیگر، احراز محل سکونت تنها برای کاربرانی اجباری است که قصد واریزی بیش از 10 هزار دلار را داشته باشند. در غیر این صورت، تنها با ارسال مدارک روتین و ساده، حساب معاملاتی شما افتتاح شده و در همان لحظه می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.

معامله گر ایرانی

چگونه در معاملات فارکس موفق باشیم؟

فیبو یکی از کارگزاری‌های فارکس بوده و برای اینکه مطمئن شوید در این بازار سود خواهید کرد، ابتدا باید دانش خود را ارتقاع دهید. اگر با چشمان بسته وارد این بازار شوید (حتی اگر از خدمات کارگزاری موفقی همانند فیبو استفاده کرده باشید)، باز هم سرمایه‌ی شما در معرض خطر قرار خواهد گرفت. برای اینکه دانش خود را ارتقاع دهید، باید چند ماه مطالعه کنید، سپس از حساب دمو استفاده کرده و نهایتا پا به دنیای معاملات واقعی بگذارید.

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، مراجع انگلیسی زبانی همانند Babypips را دنبال کنید تا قدم به قدم، دانشتان تکمیل شود. اما اگر ترجیح می‌دهید به زبان فارسی مطالعه کنید، به وبسایت معامله‌گر ایرانی مراجعه کنید. معامله‌گر ایرانی جایی است که تمامی دانش‌های مورد نیاز برای تجارت موفق در بازار فارکس گردآوری شده و به زبان فارسی ترجمه شده است. یکی از مراجعی که معامله‌گر ایرانی استفاده کرده، همین سایت Babypips است.

در معامله گر ایرانی و در قسمت مدرسه فارکس، گام به گام یادگیری انجام معاملات موفق در این بازار آموزش داده شده است. تمامی آموزش‌ها به صورت گام به گام بوده تا پس از پایان این دوره‌ی رایگان آموزش فارکس، هر آنچه که به آن نیاز دارید را یاد گرفته باشید. علاوه بر آموزش فارکس، معامله گر ایرانی عملکرد تمامی بروکرهای فعال در ایران را رصد کرده، بروکرهای معتبر را از نامعتبر جدا کرده و آخرین اخبار هر کارگزاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر بروکری با یک مشتری بد رفتاری انجام دهد، معامله گر ایرانی به شما اطلاع خواهد داد تا در انتخاب بروکر خود دقت کنید.

در این وبسایت که به همت متخصصانی با 15 سابقه‌ی فعالیت در بازار فارکس ایجاد شده است، شما با استراتژی‌های معاملاتی مختلف آشنا شده، انواع اکسپرت و اندیکاتور را شناخته و نحوه‌ی کار با هر یک نیز آموزش داده می‌شود. مهمترین ویژگی وبسایت معامله‌گر ایرانی، ایجاد بستری برای پرسش پاسخ بوده است. در ذیل تمامی مقالات، کاربران می‌توانند سوالات خود را مطرح کنند و هم سایر تریدرها و هم متخصصان ایران بروکر به سرعت به سوالات پاسخ خواهند داد. به همین جهت نیز آخرین اخبار از عملکرد تمامی بروکرها، به سادگی گردآوری شده و در اختیار کاربران گذاشته می‌شود. برای دیدن خدمات معامله گر ایرانی برروی این لینک کلیک کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها