لوله بازکنی اتحادیه

کد خبر: 1115411
لوله بازکنی اتحادیه

لوله بازکنی نوین دارای جواز کسب از اتحادیه و با 25 سال سابقه کار در حوزه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران و دارای شعبه در تمام شهر های تهران می باشد. شما می توانید با تماس شبانه روزی با شرکت لوله بازکنی شبانه روزی تهران دریافت هر گونه خدمات تاسیساتی را داشته باشید. لوله بازکن تهران با مناسب ترین قیمت و تمیز و بهداشتی با سرویسکاران باتجربه و در عین حال با اخلاق در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

شماره های تماس با شرکت لوله بازکنی

09101702050

09196790069

خدمات لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

  1. رفع گرفتگی انواع لوله های اصلی و فرعی  ،لوله بازکنی آشپزخانه -حمام -سرویس بهداشتی و بالکن با دستگاه های بروز و پیشرفته- رفع گرفتگی لوله های سخت و سیمانی با دستگاه واتر جت سه نظام به صورت تضمینی _ بدون کنده کاری و با قیمت مناسب لوله بازکنی تخصصی توسط افراد متخصص شرکت سریع کاران در کوتاهترین زمان.

 

2- لوله بازکنی شبانه روزی تهران بدون تعطیلی حتی تعطیلات رسمی ۲۴ ساعته لوله بازکن شبانه روزی  با دستگاه تراکم هوا و فنر های فولادی و چاه بازکن. باز کردن سینک ظرفشویی و رفع گرفتگی لوله لباس شویی باز کردن انواع لوله های فاضلاب در سایز های مختلف.

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانیخدمات فوری بازکردن توالت ایرانی و دستشویی فرنگی توسط اکیپ لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی لوله های سینک ظرفشویی و روشوییخدمات مربوط به بازکردن لوله های سینک ظرفشویی و روشویی و… با استفاده از ابزارو وسایل بروز و پیشرفته بدون کثیف کاری

رفع گرفتگی کفشور: بازکردن لوله کفشور حمام، حیاط، آشپزخانه و… به کمک دستگاه های پیشرفته مثل دستگاه فنرزنی برقی، دستگاه تراکم هوا و دستگاه پمپ واتر جت

رفع بوی بد چاه فاضلابرفع تضمینی بوی بد فاضلاب با استفاده از روش‌های خاص و محلول های ضد بودهی لوله به صورت تضمینی برای همیشه به دست متخصصان لوله بازکن غرب تهران

بیرون آوردن اشیا از چاهدرآوردن اشیاء قیمتی و با ارزش از چاه توالت. مثل طلا و جواهر، تلفن همراه با استفاده از تجهیزات خاص دستگاه مکش و دستگاه مشکل گشا به صورت تضمینی

رفع گرفتگی فاضلاب پارکینگافراد متخصص چاه بازکنی و لوله بازکن تهران به همراه تجهیزات پیشرفته، عملیات لوله بازکنی کفشور پارکینگ را به بهترین نحو انجام می‌ دهند.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران

 چاه بازکنی ، چاه بازکن , لوله بازکن خدمات چاه و فاضلاب در تهران و سایر نقاط ایران

 تخلیه چاه با انواع ماشین های 12000 لیتری و 8000 لیتری  – حفر چاه نو فاضلاب  در تهران و حومه ترمیم چاه فاضلاب ریزشی قدیمی تراش توسط مقنی .طوقه چینی کول گذاری چاه .

لایروبی تراش ته زنی چاه فاضلاب برای باز شدن چشمه چاه فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب , تعمیرات لوله کشی

رفع نم و رطوبت , رفع نم بدون تخریب و با چسب نانو

بازکردن چاه فاضلاب , رفع گرفتگی لوله فاضلاب , بازکردن توالت فرنگی

در آوردن گوشی ،حلقه ،فرچه ،دستبند و... از چاه

در آوردن انواع اشیا از چاه هنگامی که گوشی همراه یا دستبند و گردن بند و...در چاه فاضلاب بیافتد تنها راه چاه تماس با شرکت لوله بازکنی تهران می باشد. در اوردن سریع فوری تضمینی ارزان شبانه روزی تمیز هر گونه اشیا از چاه توسط ابزار آلات پیشرفته دستگاه مکش.

راه های پیشگیری از گرفتگی لوله ها

  1. اولین کاری که باید انجام دهید این است که در خروجی هر کفشور و فاضلاب آشپزخانه و سینک ظرفشویی توری مناسب قرار دهید.

 

2- استفاده از محلول های شیمیایی برای لوله های پلیکا هر ۲ ماه یکبار . طرز استفاده از محلول ها در شب مقداری از اسید لوله بازکنی در غرب تهران را داخل فاضلاب بریزید و تا صبح آب را باز نکنید. توجه داشته باشید که ریختن اسید داخل فاضلاب های چدنی بسیار زیان آور است و در بعضی موارد شاهد سوراخ شدن و یا پوسیدگی لوله می شویم.

 

3- با استفاده از یک فنر دستی هر ۶ماه داخل ف۵اضلاب ها را سرویس کنید فنر دستی را می توانید از فروشگاه های لوله و اتصالات در لوله بازکنی غرب تهران تهیه کنید.

4- از ریختن تفاله چای و پسماند غذا در سینک ظرفشویی خودداری کنید و در هنگام شستن ظرف ها روغن ته قابلمه را به کیسه زباله بریزید.

۴-در سرویس بهداشتی خود یک سطل زباله قرار دهید و دستمال کاغذی را حتما در سطل بیاندازید . و در حمام موهای خود را به فاضلاب نریزید علت اصلی مسدود شدن لوله ها ی حمام مو می باشد.

چند روش برای باز کردن لوله های فاضلاب

۱-هنگامی که فاضلاب توالت فرنگی شما مسدود شد: ابتدا دستکش به دست کنید البته این کار کمی کثیف کاری دارد اما با این ترفند می توانید خودتان آن را باز کنید. شلنگ سرویس بهداشتی را داخل زانویی توالت فرنگی هدایت کنید و دور آن را با پارچه محکم سفت کنید شیر آب را باز کنید و با رست خود شلنگ را داخل سیفون نگه دارید پس از دو الی سه دقیقه شلنگ را در بیاورید . فشار آب باعث می شود که تمام گرفتگی ها باز شود. البته این کار به فشار زیاد آب بستگی دارد.

۲-اگر فرچه داخل توالت بیافتد ابتدا یک سیم یا میل گرد تهیه کنید: و آن را روی اجاق گاز داغ کنید میل گرد را سریعا به داخل کاسه فشار دهید طوری که به فرچه بچسبد بعد از گذشت زمان ۵ دقیقه میلگرد که سرد شد کاملا به فرچه می چسد و می توانید با کشیدن میل گرد به بالا فرچه را در بیاورید و مسیر لوله باز می شود.

۳- در صورتی که کف شوی آشپز خانه مسدود شد اصلا نگران نباشید شما می توانید با تماس شبانه روزی با شرکت لوله بازکنی  سریعا درخواست لوله بازکن بکنید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها