در خرید اینترنتی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی چه نکاتی را رعایت کنیم و از کدام سایت خرید کنیم؟

کد خبر: 1116022

در این مطلب به طور کامل در مورد خرید اینترنتی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و نکاتی که باید رعایت کرد صحبت شده است و مرجعی مطئن برای خرید آنلاین مواد شیمیایی معرفی شده است.

خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی یکی از مهم ترین مسائلی است که صنعتگران حوزه صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، تولید مواد شوینده، صنایع نساجی و سایر تولیدات مواد شیمیایی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. چراکه اشتباه در خرید این محصولات در برخی موارد ممکن است خسارت جبران ناپذیری را به وجود آورد. به همین دلیل ما در این مطلب به برخی از مهم ترین نکات در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی خواهیم پرداخت.

نکات مهم در خرید اینترنتی مواد شیمیایی

نکات مهم در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

در اینجا می خواهیم به مهم ترین نکاتی که یک فرد باید در هنگام خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی از سایت های خدمات فروش آنلاین مانند دایا اکسیر انجام دهد، بپردازیم.

  • اولین مورد توجه به درج اطلاعات محصول مانند مشخصات ماده، نام واضح و کامل محصول، اعلان های خطر یا احتیاط، اندازه بسته بندی، فرمول شیمیایی و وزن مولکولی ماده، اطلاعات مربوط به UN number و حمل نقل، کد و بارکد یا کاتالوگ نامبر محصول، لات نامبر LOT number یا بچ نامبر Batch number و نمودار های GHS است.
  • توجه به نوع  طبقه بندی فروشگاه اینترنتی؛ در واقع طبقه بندی مراکز آنلاین شرکتی و معتبر چیزی شبیه به طبقه بندی های روزنامه های سنتی است تا افراد بتوانند در آن به راحتی محصولات خود را از میان طبقه بندی های مختلف مواد انتخاب کنند.
  • امکان خریداری مواد خاص و کمیاب، در سایت های معتبر وجود خواهد داشت.
  • مراکز معتبر اینترنتی در هنگام خرید مواد شیمیایی آنلاین، در برخی مواقع برای مشتریان خود

    تخفیف های خوبی را در نظر می گیرند.

  • توانایی ارائه چندین سفارش در یک مکان را دارند به صورتی که در بسیاری از موارد، انبارها به صورت مشترک است.
  • باید به نحوه تبلیغات خرید اینترنتی مواد آزمایشگاهی مراکز معتبر فروش آنلاین توجه کنید.
  • امکان برقراری ارتباط به تولید کنندگان و خرده فروشان به صورت مستقیم وجود خواهد داشت.
  • اطلاعاتی که در اختیار شما برای خرید قرار می گیرد، جامع و کامل است.

چه خطراتی در کنار خرید اینترنتی مواد شیمیایی وجود دارد؟

در اینجا می خواهیم به برخی از خطراتی که ممکن است هنگام خرید آنلاین مواد شیمیایی با آن رو به رو شوید را نام ببریم تا آنها را بشناسید.

  • به روز نبودن قیمت محصولات
  • مشکلاتی از قبیل تاریخ انقضا مواد به علت ندیدن بسته بندی آنها از نزدیک
  • امکان نداشتن خدمات حمل و نقل برای برخی از مناطق کشور
  • رسمی نبودن آنها در بین مراکز معتبر فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی آنلاین

هنگام خرید اینترنتی مواد شیمیایی چه کنیم گرفتار مراکز نامعتبر نشویم؟

برای خرید از خرده فروشان و یا مراکزی که از معتبر بودن آنها مطمئن نیستید به مواردی مانند آدرس، خیابان، شماره تلفن، مجوز کسب و کار و نماد تجارت الکترونیکی دقت کنید و اگر از سابقه شرکت اطلاعاتی دارید و از آن مطمئن هستید و می خواهید تحقیقات بیشتر انجام دهید کافیست در گوگل به این صورت سرچ کنید نام شرکت همراه با "شکایت" یا "مشکل".

این را هم در خاطر داشته باشید که اگر وب سایتی تجارت خود را به عنوان مرکز خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی به ثبت رسانده باشد، فعالیت تامین مواد یا پشتیبانی مشتریان در بخش امور مشاوره خرید، به بهترین شکل ممکن خواهد بود.

آیا امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی از خارج کشور امکان پذیر است؟

اگر به این فکر می کنید که خرید از کشورهای خارج کشور ارزانتر است، درست فکر می کنید اما نه برای خرید محصولات به صورت خرده فروشی.

اگر قصد خرید محصولات شیمیایی به صورت عمده را دارید و می خواهید یکی از بازرگانان مواد شیمیایی به حساب بیایید بی درنگ خرید خود را از مراکز معتبر خارج از کشور انجام دهید اما برای خرده فروشی محصولات، خرید از نمایندگی های رسمی از شرکت های بزرگ و معتبری که در داخل کشور وجود دارد، به صرفه تر است. شما از طریق این مراکز به راحتی می توانید محصولات مورد نیاز خود مانند محصولات سیگما آلدریچ، مرک و غیره را انجام دهید. پس خرید از کشورهای خارجی برای افراد عادی و خرده فروشان مناسب نیست چراکه اینکار نیاز به مهارت و تجربه های واردات و بازرگانی دارد.

با تمام این تفاسیر از کجا خرید اینترنتی مواد شیمیایی خود را انجام دهیم؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی را به صورت حضوری و یا آنلاین دارید از شرکت دایا اکسیر بهره ببرید. تمام نکاتی که در خصوص یک شرکت معتبر برای خرید محصولات به صورت آنلاین نام بردیم، برای این شرکت صدق می کند به طوری که می توانید از مشاورین برجسته و توانمند این مجموعه بهره ببرید.

مجموعه دایا اکسیر امکانی را فراهم کرده است تا با عضویت در کانال تلگرام خرید و فروش مواد شیمیایی آنها، بتوانید محصولات خود را برای خرید به ثبت برسانید.

ممکن است سوالاتی از قبیل نحوه خریداری و چگونگی بسته بندی مواد در زمان ارسال از شرکت اینترنتی دایا اکسیر در ذهن شما ایجاد شده باشد که برای رسیدن به پاسخ این سوالات لازم است در ادامه مطلب همراه ما باشید.

سوالات متدوال در خصوص فعالیت و نحوه ارسال محصولات از دایا اکسیر

  • چه مواد شیمیایی از دایا اکسیر میتوان خریداری نمود؟

تمامی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برند سیگما و مرک را میتوانید با اطمینان خاطر از این مرکز تهیه کنید.

  • نحوه خرید و ارسال مواد از این مرکز چگونه است؟

در ابتدا استعلام موجودی، قیمت و ارسال پیش فاکتور از طریق واتساپ یا تلگرام شرکت انجام میگردد و با ارسال عکس فیش واریز توسط مشتری به همراه آدرس و شماره همراه گیرنده، ثبت سفارش در انبار نهایی می شود. در خصوص نحوه ارسال محصولات این مجموعه میتوان گفت سفارشات تهران با پیک و سفارشات شهرستان ها توسط تیپاکس خدمت مشتریان ارسال میگردد.

  • عمده فعالیت های این مجموعه مربوط به چه مواردی می شود؟

فروش مواد آزمایشگاهی تخصصی به مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی از عمده فعالیت های مجموعه دایا اکسیر است.

  • نحوه بسته بندی مواد در زمان ارسال به چه شکل است؟

کلیه مواد یخچالی و فریزری با رعایت زنجیره سرمایی در بسته بندی های یونولیتی به همراه یخ خشک ارسال میگردد.

دایا اکسیر ، تامین کننده و مرکز فروش مواد شیمیایی در ایران

برای مطالب بیشتر به وب سایت دایا اکسیر به آدرس dayaexir.com مراجعه کنید و انواع محصولات سیگما آلدریچ و مرک، انواع  آنتی بادی، محیط کشت و بافرها را مشاهده نمایید.

راه ها ارتباطی با دایا اکسیر ؛

شماره تماس دفتر : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳
واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
ایمیل :  info@dayaexir.com

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها