مهمترین نکاتی که هنگام خرید یخچال باید به آن توجه کنید

کد خبر: 1116496

یخچال از جمله مهم‌ترین لوازم خانگی است که هزینه زیادی هم باید برای آن پرداخت کنید. به‌طور کلی یخچال‌ها از جمله وسایلی هستند که باید عمر مفید آن‌ها چندین سال باشد؛ زیرا تعویض سالانه آن از نظر اقتصادی به‌صرفه نیست. این موضوع به‌درستی نشان‌دهنده اهمیت انتخاب یخچال خوب است. اگر قصد خرید یخچال فریزر را دارید بهتر است برای آن زمان بگذارید، در مورد برندهای مختلف یخچال تحقیق کنید و در نهایت با توجه به خواسته‌های خود یخچال مناسب را انتخاب کنید. خرید یخچال از بانه یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست . در صورتی که همچین قصدی داشتید را دارید این مقاله مخصوص شما است. در این مقاله به توضیح در مورد نکاتی که هنگام خرید یخچال  باید به آن توجه شود، می‌پردازیم. تا پایان با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.

اندازه یخچال

اندازه یخچال از جمله نکات مهمی است که هنگام خرید برندهای مختلف نظیر خرید یخچال سامسونگ و خرید یخچال ال جی باید به آن دقت داشته باشید. با توجه به اینکه یخچال مکان نگهداری مواد غذایی مختلف است باید برای انتخاب اندازه آن به تعداد اعضای خانواده و حجم مواد غذایی مصرفی خود دقت داشته باشید‌. به‌طور کلی لازم به توضیح است که خرید‌ یخچال کوچک انتخاب درست و به‌صرفه‌ای نیست. جدا از این بحث که فضای کمتری برای نگهداری مواد غذایی دارند، به دلیل کارایی کمتر در طولانی مدت می‌تواند برای شما هزینه آور باشد.

از دیگر نکاتی که در خصوص اندازه یخچال مطرح است، توجه به این نکته است که هنگام خرید یخچال ال جی یا خرید سامسونگ که بسیار پر طرفدارتر هستند و به‌طور کلی سایر برندهای یخچال باید به محل قرارگیری یخچال نیز توجه کنید‌. سایز و اندازه یخچال خریداری شده باید متناسب با مکانی باشد که برای یخچال در نظر گرفته‌اید.

رنگ و جنس بدنه

از دیگر نکات مهمی که برای خرید انواع یخچال نظیر یخچال بوش، یخچال ال جی، یا یخچال سامسونگ و دیگر برندهای تولیدکننده یخچال باید به آن توجه کنید، توجه به رنگ و جنس بدنه یخچال موردنظر است. یخچال‌های تولیدی از نظر رنگ و جنس بدنه به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

رنگ استیل 

یکی از انواع یخچال، یخچال‌هایی هستند که جنس آن‌ها استیل ضدزنگ است. این نوع یخچال‌ها ظاهری زیبا و شیک دارند، اما ناگفته نماند که استیل بودن آن‌ها سبب می‌شود تا هرگونه لکه حتی اثرانگشت به‌وضوح بر روی آن‌ها مشخص شود‌. اگر نمی‌خواهید همیشه در حال تمیز کردن یخچال باشید می‌توانید هنگام خرید یخچال یخچال مات یا ضد لک را انتخاب کنید.

سفید کلاسیک

سفید کلاسیک هم یکی از رنگ‌های محبوب برای انتخاب یک یخچال زیبا است. رنگ سفید برخلاف استیل لکه‌هایی نظیر اثرانگشت را نشان نمی‌دهد. تمیز کردن آن هم آسان‌تر است.

طرح‌دار

 امروزه شاهد تولید یخچال‌های طرح‌دار با رنگ‌های متنوع هستیم. این نوع از یخچال‌ها در بین مردم محبوبیت زیادی دارند. اگر شما به قصد خرید یخچال بوش، یا خرید یخچال ال جی به فروشگاه یخچال رفته باشید حتماً یخچال‌های طرحدار که رنگ‌های متنوعی دارند را دیده‌اید. این یخچال‌ها از نظر کیفیت هیچ فرقی با دیگر یخچال‌ها ندارند تنها تفاوت آن‌ها ظاهر جذاب‌ترشان است.

میزان مصرف انرژی یخچال فریزر

اگر قصد خرید یخچال فریزررا دارید، از دیگر نکاتی که هنگام خرید یخچال باید به آن توجه کنید، توجه به میزان مصرف انرژی توسط یخچال فریزر است. جالب است بدانید در حدود ۸ درصد از میزان برق مصرفی شما که بر روی قبض برق نوشته شده است، مربوط به یخچال است. اگر هنگام خرید به میزان انرژی مصرفی آن توجه کنید، با انتخاب یک یخچال کم مصرف می‌توانید سبب کاهش هزینه‌های انرژی شوید‌. به‌طور کلی یخچال‌های بزرگ در مقایسه با یخچال‌های کوچک انرژی بیشتری مصرف می‌کنند. جدای از بحث اندازه یخچال توجه به برچسب انرژی یخچال به شما در دانستن میزان انرژی مصرفی یخچال کمک می‌کند. میزان مصرف انرژی را معمولاً با ستاره انرژی نشان می‌دهند. اگر هنگام خرید یخچال بین دو مدل مختلف انتخاب برای شما سخت شد، پیشنهاد ما انتخاب یخچالی است که ستاره‌های بیشتری دارد.

توجه به جایگاه قرارگیری آب‌سردکن

هنگام خرید انواع یخچال نظیر خرید یخچال ساید بای ساید ، دو قلو، بالا پایین یا فرنچ دور توجه به ویژگی‌های یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌عنوان مثال اگر آب‌سردکن یا یخ‌ساز یخچال بر روی درب آن باشد این موضوع می‌تواند سبب کاهش مصرف انرژی شود؛ زیرا در این صورت برای استفاده از آب سرد یا یخ نیاز به باز و بسته کردن مداوم درب یخچال نیست. لازم به توضیح است که برخی از انواع آب‌سردکن‌ها و یخ‌سازها نیاز به اتصال به آب ‌لوله‌کشی دارند، این موضوع می‌تواند هزینه آور باشد. خرید یخچال‌هایی که درون خود مخزن آب دارند، می‌تواند انتخاب اقتصادی‌تری به شمار رود.

درب یخچال

هنگام خرید انواع یخچال بهتر است به ویژگی‌های ظاهری یخچال نظیر محل قرارگیری دستگیره درب یخچال نیز توجه داشته باشید. بهتر است دستگیره در جای مناسب خود باشد نه خیلی بالا و نه خیلی پایین. علاوه بر این هنگام خرید درب یخچال را باز کنید؛ زیرا برخی از انواع یخچال‌ها درب آن‌ها برعکس باز می‌شود که ممکن است برای فضای آشپزخانه شما مناسب نباشد. اگر درب یخچال دستگیره دارد آن را با دستگیره باز و بسته کنید تا از راحت باز شدن درب مطمئن شوید.

به‌عنوان سخن پایانی باید یادآور شد انتخاب یخچال با توجه به هزینه‌ای که برای آن می‌شود و همچنین مدت زمان استفاده از آن که چندین سال است از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل اگر قصد خرید یکی از انواع یخچال نظیر خرید یخچال بانه را دارید بهتر است قبل از خرید در مورد آن تحقیق کنید‌. ابتدا انتظارات خود از یک یخچال خوب را مشخص کرده و سپس با توجه به ویژگی‌های یک یخچال خوب انتخاب کنید. یک یخچال خوب ویژگی‌های مختلفی دارد‌. به‌عنوان مثال از لحاظ اندازه و ابعاد باید به‌گونه‌ای باشد که تمام مواد غذایی شما را در خود جای دهد. از طرفی دیگر میزان مصرف انرژی آن هم باید مناسب و به‌صرفه باشد.

در پایان لازم به توضیح است که اگر قصد خرید یخچال  را دارید خرید یخچال از بانه یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. ورود قانونی با پرداخت حق گمرکی پایینتر( خاص مرزنشینان ) چند سالی است جای خود را به قاچاق لوازم خانگی داده است و از این رو قیمت های تمتم شده وسیله ای نظیر یخچال فریزر به مراتب پایینتر از داخل بازار کشور است.

پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی مطمئن،ارزانتر و آسان

  پیشنهاد ما به شما برای خرید آسان و بی دغدغه این است که به سایت فروشگاه اینترنتی خانگی ۲۴ برای یک خرید اینترنتی  ساده و راحت مراجعه کنید. در این سایت با تنوع بالای لوازم خانگی روبرو می‌شوید. از دیگر نکات مثبتی که در مورد آن وجود دارد می‌توان به این نکته اشاره کرد که لوازم خانگی این سایت با خدماتی نظیر ضمانت نامه معتبر، خدمات پس از فروش و پرداخت درب منزل  ارائه می شوند و این خیال شما را بابت خرید از سایت خانگی ۲۴ راحت می‌کند. مشاوره و پاسخگویی و همچنین در نظر گرفتن تخفیف برای فروش لوازم خانگی از دیگر مزیت‌های خرید از سایت خانگی ۲۴ است. برای خرید از این سایت میتوانید به  لینک https://www.khanegi24.com مراجعه فرمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها