انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی و خرید لباس آتش نشانی + قیمت هارنس پتزل

کد خبر: 1117276

انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی

زمانی که یک آتشسوزی در فضاهای بسته مثل ساختمان اداری، مدرسه، سالن ورزشی، زیر زمین و ... رخ می‌دهد، گازهای سمی و دود ناشی از آتش سوزی از خود آتش خطرناک‌تر است. آتش نشان برای اینکه بتواند در این شرایط به وظیفه خود عمل کند و افراد را نجات دهد، به یک سیستم احتیاج دارد که هوای پاک مورد نیاز برای تنفس را تامین کند. این سیستم دستگاه تنفسی آتش نشانی است که اکسیژن مورد نیاز کاربر را تامین می‌کند. انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی کارایی و کاربردهای متفاوتی دارد.

در برخی آتش سوزی‌ها ممکن است مواد شیمیایی خاصی آزاد شود که یک لحظه تنفس آن ممکن است به مرگ فرد منجر شود. بنابراین برای جلوگیری از آسیب ناشی از این مواد سمی، لازم است از انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی استفاده می‌شود. در ادامه برای آشنایی با این دستگاه‌های تنفسی با ما همراه شوید. همچنین می‌توانید برای تهیه باکیفیت‌ترین نمونه‌های این دستگاه، به سایت عصر هیدرولیک مراجعه نمایید.

انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی

انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی

همانطور که گفتیم انواع دستگاه‌های آتش نشانی کارایی و کاربردهای مختلفی دارند که به علت تفاوت در طراحی آنهاست. در ادامه با انواع این دستگاه آشنا می‌شویم.

  • دستگاه تنفسی آتش نشانی مدار باز

یکی از متداول‌ترین انواع دستگاه آتش نشانی، مدار باز است که برای آتش سوزی‌های گسترده کاربرد دارد. در مواردی که آتش نشان به هوای بیشتری برای ادامه ماموریت احتیاج دارد، دستگاه‌های مدار باز کاربرد دارند. این دستگاه‌ها مستقیما از طریق محفظه‌های بزرگ اکسیژن را تامین می‌کنند و تا مدت طولانی اکسیژن را به آتش نشان می‌رسانند.

در این دستگاه‌ها از یک شیلنگ که به منبع اصلی وصل است و با ماسک فاصله زیادی دارد استفاده می‌شود؛ این شیلنگ اکسیژن را از منبع به ماسک آتش نشان می‌رساند و تا چند ساعت کارایی دارد. همانطور که می‌بینید برای استفاده از این دستگاه به یک منبع اکسیژن بزرگ احتیاج داریم. اما در کنار این منبع از یک سیلندر کوچک نیز استفاده می‌شود تا فرد بتواند تا مدت زمان کوتاهی از منبع فاصله بگیرد و بعد به منبع برسد.

  • دستگاه تنفسی مدار بسته

یکی دیگر از انواع دستگاه تنفسی آتش نشانی، دستگاه مدار بسته است که قابل حمل است. این دستگاه‌ها وزن سبکی دارند و برای عملیات‌هایی که در محیط‌های خطرناک مثل ماموریت‌های دریایی انجام می‌شوند، کاربرد دارند. کارایی این دستگاه‌های تنفسی ممکن است 30 دقیقه تا 4 ساعتت باشد. تفاوت مهمی که این دستگاه‌ها با دستگاه‌های مدار باز دارند این است که در آنها از اکسیژن خالص استفاده می‌شود اما در دستگاه‌های مدار باز هوای طبیعی به سیستم تنفسی آتش نشان می‌رسد.

قیمت هارنس پتزل

 

قیمت هارنس پتزل

هارنس ایمنی یک وسیله کاربردی است که در دسته تجهیزات ایمنی قرار می‌گیرد و برای بسیاری از فعالیت‌ها ضروری است. برای اینکه بتوانیم از این کمربندها به خوبی استفاده کنیم، باید اطلاعات درستی از آنها داشته باشیم و بهترین محصول را تهیه کنیم. یکی از بهترین انواع هارنس ایمنی، هارنس پتزل است که از تکنولوژی روز بهره می‌برد. برای اطلاع از قیمت هارنس پتزل توصیه می‌کنیم به سایت ایمن باش مراجعه نمایید.

همه ما می‌دانیم که کار در ارتفاع یکی از سخت‌ترین کارهاست و خطرات فراوانی به همراه دارد. در این کارها بدن به صورتی قرار گرفته است که حفظ ایمنی، انجام کار و دسترسی به تجهیزات به صورت همزمان سخت است. بنابراین شرکت‌ها به منظور کمک به حل این مسئله یک وسیله بسیار کاربردی ارائه کرده‌اند که هارنس پتزل یکی از بهترین نمونه‌های آن است.

هارنس ایمنی پتزل به شما کمک می‌کند در ارتفاع تعادل خود را حفظ کنید و به طور کامل از سقوط جلوگیری کنید. قبل از عرضه انواع هارنس، کار در ارتفاع با طناب و قلاب انجام می‌شد و خطرات زیادی به همراه داشت.

هارنس پتزل چگونه کار می‌کند؟

تا اینجا متوجه شدیم که برای افزایش ایمنی در هنگام کار در ارتفاع به تجهیزات مناسبی احتیاج داریم که هم کار را آسان کند و هم از سقوط جلوگیری کند. هارنس پتزل یکی از این تجهیزات است که در کنار لنیارد (طناب متصل به هارنس)، کار در هر ارتفاعی را ممکن می‌کند. قیمت هارنس پتزل نسبت به کارایی آن بسیار به صرفه است.

این هارنس به به دور کتف‌ها و پاهای فرد متصل می‌شود و از طریق اتصال آن به یک طناب ثابت و محکم می‌شود. جنس هارنس و طناب از محکم‌ترین مواد است و با گذشت زمان یا برخورد با اشیاء تیز، به راحتی پاره نمی‌شود. این هارنس علاوه بر کار در ارتفاع، در کوهنوردی و صخره نوردی نیز کاربرد دارد و تا کنون جان هزاران نفر را نجات داده است.

برای اطلاع از قیمت هارنس پتزل، لطفاً با سایت ایمن باش ارتباط برقرار نمایید.

خرید لباس عملیاتی آتش نشانی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در کنار آموزش، آمادگی بدنی و تجهیزات به ایمنی آتش نشان کمک می‌کند، خرید لباس عملیاتی آتش نشانی مناسب است. لباس آتش نشانی علاوه بر اینکه از جان آتش نشان حفاظت می‌کند، قادر است شرایط تسهیل ماموریت‌ها را نیز فراهم کند. از آنجایی که تنها وظیفه آتش نشان‌ها اطفای حریق نیست، لباس آتش نشانی باید در شرایط مختلف به خوبی عمل کند. همچنین باید گفت که انواع مختلفی از این لباس‌های عملیاتی وجود دارد که هر کدام کارایی و شاید کاربردهای خاص خودشان را دارند.

طراحی لباس عملیاتی آتش نشانی به گونه‌ای است که در برابر عوامل آسیب زای مختلف آسیب نمی‌بیند و آتش نشان را نیز از آسیب حفظ می‌کند. جنس این لباس‌های آتش نشانی نسوز است و دوام بالایی دارد. این لباس علاوه بر نسوز بودن ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به آتش نشان در اجرای درست عملیات کمک می‌کند. در ادامه به جزئیات و ویژگی‌های این لباس‌ها اشاره خواهیم کرد. با داشتن این اطلاعات خرید لباس عملیاتی آتش نشانی برای شما راحت‌تر خواهد بود.

ویژگی‌های لباس عملیاتی آتش نشانی

  • ساخته شده از پارچه و نخ‌های نسوز
  • مقاومت در برابر پارگی و کشش
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر مواد شیمایی (مواد بازی و اسیدی)
  • استفاده از پارچه شبرنگ به منظور مشخص بودن در شب
  • زیب محکم و مقاوم در برابر عوامل آسیب‌زا

این ویژگی‌ها به آتش نشان کمک می‌کند در ماموریت‌ها نقش پررنگ‌تری داشته باشد و با خیال آسوده به انجام این کار بپردازد. علاوه بر این ویژگی‌ها، کیفیت لباس عملیاتی آتش نشانی و قیمت آن نیز برای سازمان‌های آتش نشانی مهم است. توصیه می‌شود برای تهیه باکیفیت‌ترین محصولات ایمنی و خرید لباس عملیاتی آتش نشانی با سایت ایمن باش در ارتباط باشید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها