برچسب اموال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کد خبر: 1118032
برچسب اموال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برچسب اموال نوعی برچسب از جنس رفلکتیو یا همان اصطلاح عامیانه بر چسب شبرنگ می باشد که دارای چسبندگی بسیار بالا به صورتی که بعد از چسباندن غیر قابل جدا شدن می باشد و دارای حالت خرد شوندگی که اگر شخصی اقدام به جدا سازی آن کند لیبل تکه تکه شده و مشخص می شود که اقدامی جهت جدا سازی صورت گرفته.

نوع چاپ برچسب اموال:

برچسب یا لیبل اموال در چندین روش مختلف چاپ شده از جمله: چاپ حرارتی که این نوع چاپ صرفا تک رنگ مشکی می باشد، چاپ اکو که این چاپ می تواند تک رنگ و یا تمام رنگی باشد، ضعف این نوع چاپ پاک شوندگی آن می باشد که بر اثر استفاده بعد از مدت کوتاهی چاپ آن پاک می شود، و در آخر بهترین و با کیفیت ترین و ماندگار ترین نوع چاپ که چاپ یووی می باشد، ما در مجموعه چاپ لاوین از روش چاپ یووی جهت چاپ برچسب اموال استفاده کرده که این روش علاوه بر حفظ حالت خرد شوندگی محصول چاپ آن را غیر قابل پاک شدن کرده و ماندگاری بسیار بالاییی داشته.

جنس متریال استفاده شده جهت چاپ لیبل اموال:

چاپ لیبل اموال بر روی شبرنگ انجام می شود که از چسبندگی بسیار بالا برخوردار بوده و غیر قابل جدا سازی می باشد. در مجموعه چاپ لاوین از بهترین برند های موجود در بازار جهت چاپ این محصوول استفاده شده و به هیچ عنوان از متریال متفرقه و غیر اصل استفاده نمی کنیم.

کاربردهای برچسب اموال:

این نوع برچسب علاوه بر شماره گذاری اموال کاربرد های دیگری نیز دارن به عنوان مثال جهت پلمب محصولات، لیبل گارانتی، لیبل های تبلیغاتی و در جدید ترین اقدام چاپ لیبل اموال جهت شماره گذاری و بارکد گذاری کنترهای شرکت آب، برق و گاز منازل جهت پرداخت قبوض به روش آسان 

برچسب اموال به دلیل چسب بسیار قوی روی انواع سطوح، حتی سطوح روغنی بسیار محکم می چسبد و غیر قابل جدا شدن می باشد، لزا می توان از آن جهت برند گذاری ماشین آلات، دستگاه های صنعتی و.. نیز استفاده نمود.

از کاربردهای دیگر آن میتوان پلمپ کردن کیس های کامپیوتر، پلمپ قطعات الکترونیکی، استفاده روی برد های دستگاه ها و یا درج شماره و اطلاعات تماس تولید کننده گان محصولات متنوع نام برد.

در مجموعه چاپ لاوین می توانید چاپ لیبل اموال مورد نیاز خود را با بهترین برند ها و بهترین نوع چاپ که چاپ یووی می باشد سفارش داده و با بهترین کیفیت از ما تحویل بگیرین و سالیان سال خیالتان از بابت برچسب های اموالتان راحت باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها