درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ؛ پرمصرف‌ترین درب‌های اتوماتیک

کد خبر: 1120058

درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ یکی از پرکاربردترین درب‌های اتوماتیک است که در ساختمان‌های مختلف امکان استفاده از این درب‌ها وجود دارد و برای نصب آن‌ها، نیاز به فضایی با متراژ بالا نیست. به دلیل کارایی بالای درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ، امروزه در بسیاری از ساختمان‌ها، همچون ساختمان‌هایی با رفت و آمد زیاد، ساختمان‌های اداری، امکان عمومی و ... از آن‌ها استفاده می‌کنند.

عملکرد این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای است که امروزه طرفداران بسیار زیادی نسبت به درب‌های قدیمی پیدا کرده است. مهم‌ترین کارایی آن‌ها، باز و بسته شدن راحت به‌منظور رفت‌وآمدهای آسان است. این نوع از درب‌ها مزیت‌های بسیار زیادی دارند که در بخش‌های بعدی به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اما اکنون قصد داریم مجموعه‌ای را به شما معرفی کنیم که محصولات جدیدی همچون درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ، تجهیزات هوشمندسازی پارکینگ‌ها، درب ریلی پارکینگ و ... را با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تولید کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. در ادامه مقاله، اطلاعات بیش‌تری را در رابطه با محصولات بیتس در اختیارتان قرار می‌دهیم.

سهولت در رفت و آمد با استفاده از درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ

همان‌طور که گفتیم این نوع از درب‌ها از پراستفاده‌ترین درب‌های اتوماتیک هستند. برای باز و بسته شدن آن‌ها از مکانیزم کشویی استفاده می‌شود. به همین دلیل است که آن‌ها را با نام درب اتوماتیک کشویی نیز می‌شناسند. برای باز و بسته شدن درب‌ها، نیازی به تماس دست نخواهد بود و از این جهت عبور و مرور افراد به‌راحتی انجام می‌شود.

هیچ محدودیتی در نصب و استفاده از این درب‌ها وجود ندارد. به‌راحتی می‌توان آن‌ها را در ورودی ساختمان‌های اداری، ساختمان‌های تجاری، برج‌های مسکونی، پاساژها و فروشگاه‌ها و ... استفاده کرد؛ بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که سهولت در رفت و آمد افراد و افزایش ایمنی به‌راحتی با استفاده از این درب‌ها امکان‌پذیر است. علاوه بر این موارد، بهداشت و سلامت نیز با استفاده از این درب‌ها افزایش میابد، زیرا همان‌طور که گفتیم از دست‌ها برای باز و بسته شدن استفاده نمی‌شود. مورد مهم دیگری که توجه افراد را به این مدل از درب‌ها جلب کرده است، زیباتر نمودن محیط است. مجموعه بیتس تمام این موارد را به‌عنوان هدفی مهم در نظر دارد و در طول این سال‌ها تلاش کرده است، درب‌های اسلایدینگ را با بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه نماید.

آشنایی با مزیت‌های درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ

درب‌‌های کشویی اتوماتیک اسلایدینگ نسبت به مزیت‌های بسیار زیادی که دارند، دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به درب‌های اتوماتیک دیگر هستند. برخی از این مزیت‌ها عبارت است از:

  • استهلاک بسیار پایین
  • کاهش مصرف انرژی
  • زیباترین شدن ساختمان‌ها
  • باز و بسته شدن درب با صدایی بسیار کم
  • امکان تنظیم سرعت، جهت باز و بسته شدن درب
  • جلوگیری از ورود آلودگی با کنترل زمان باز و بسته شدن درب
  • امکان اتصال درب‌های اتوماتیک اسلایدینگ به سیستم‌های حضور و غیاب
  • افزایش ایمنی ساختمان‌های مسکونی، ساختمان‌های اداری، انبارها و فروشگاه‌ها

درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ

درب پارکینگی ریلی کشویی؛ پرکاربردترین درب‌های اتوماتیک پارکینگی

از دیگر محصولات بیتس، می‌توان به درب‌ پارکینگی ریلی کشویی اشاره کرد. عملکرد این درب‌ها به‌صورت رفت و برگشتی در یک خط است و به همین دلیل به آن‌ها، درب‌های کشویی یا ریلی گفته می‌شود. از نظر ساختار، این مدل از درب‌ها از یک لنگه درب ساخته شده‌اند و حرکت آن‌ها بر روی ریل به‌صورت کشویی انجام می‌شود.

این درب‌ها معمولاً در ورودی‌های ادارات دولتی، کارخانه‌ها و انبارها استفاده می‌شوند. به دلیل مکانیزم بسیار قدرتمندی که دارند، برای چنین مکان‌هایی مناسب هستند. به‌طور کلی در محل‌هایی که رفت و آمد زیاد است، درب‌های ریلی پارکینگی بسیار کاربردی هستند. اگر می‌خواهید کل فضای ورودی را در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می‌شود درب پارکینگی کشویی را انتخاب کنید. به بیان دیگر، این درب‌ها ورودی وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهند و برای مکان‌های پرتردد، رفت و آمد را بسیار آسان کرده‌اند.

درب پارکینگی ریلی کشویی

مزیت‌های استفاده از درب پارکینگی ریلی کشویی

در بخش قبلی، این مدل از درب‌های پارکینگی را معرفی کردیم و با کاربرد آن‌ها آشنا شدید. درب پارکینگی ریلی کشویی بیتیس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوان مدت زمان طولانی از آن‌ها به تعداد دفعات نامحدود استفاده کرد. تجهیزات به‌کاررفته در این نوع از درب‌ها از باکیفیت‌ترین قطعات با بالاترین کارایی هستند.

مزیت‌های استفاده از درب‌های پارکینگی کشویی

  • حداقل صدا
  • حداکثر قدرت
  • قابلیت تردد به‌صورت نامحدود
  • بالا بودن سرعت باز و بسته شدن درب‌ها
  • قابل‌استفاده بر روی درب‌های سنگین و عریض
  • دارای سنسور حرکتی به‌منظور جلوگیری از برخورد با موانع
  • امکان باز و بسته شدن در با استفاده از وسایل ارتباطی همچون تلفن همراه یا ریموت و ...

سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ

اگر به دنبال راه‌اندازی یک پارکینگ هوشمند هستید، می‌توانید تجهیزات مورد نیاز برای داشتن یک سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ را در فروشگاه بیتس مشاهده کرده و پس از بررسی‌های لازم اقدام به خرید نمایید. در سیستم مدیریت هوشمند پارکینگ، پارک تمامی خودروها به‌صورت خودکار و هوشمند انجام می‌شود. به‌عنوان مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان ورود و خروج خودروها ثبت می‌شود.
  • روشنایی فضایی پارکینگ به‌صورت هوشمند انجام می‌شود.
  • دوربین‌های پلاک خوان، تمام پلاک خودروها را ثبت می‌کنند.
  • باز و بسته شدن درب پارکینگ به‌راحتی و خودکار انجام می‌شود.
  • خودروها بدون هیچ‌گونه ترافیکی به محل پارک مربوطه هدایت می‌شوند.
  • صدور کارت به‌صورت خودکار انجام می‌شود.
  • تحویل کارت و پرداخت هزینه پارکینگ نیز به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

جدا از تمامی این موارد، می‌توان با استفاده از این سامانه، گزارش‌های لازم اعم از گزارش زمان ورود و خروج خودروها، گزارش‌های مالی و ... را دریافت کرد. مجموعه بیتس در تلاش است با راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند پارکینگی، استفاده از منابعی همچون زمان، جای پارک و ... را کاهش دهد و نوآوری‌های جدیدی را در اختیار افراد قرار دهد.

کلام پایانی

مجموعه بیتس، با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، توانسته است محصولات و خدمات بی‌نظیری را در اختیار مشتریان قرار دهد. این مجموعه از باتجربه‌ترین و مجرب‌ترین افراد تشکیل شده است و در طول این سال‌ها ثابت کرده است که برای طراحی، تولید و نصب سیستم‌های نظارتی و حفاظتی بهترین انتخاب است. با استفاده از درب‌های کشویی اتوماتیک اسلایدینگ و ...، امنیت ساختمان‌ها تا حد بسیار زیادی تضمین شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها