نکات شگفت انگیز درباره خرید کتانی اسپرت مردانه

کد خبر: 1121954

کتانی اسپرت مردانه کفشی است که پاشنه ندارد و کفی آن با استفاده از لاستیکی انعطاف پذیر و نرم ساخته شده است. جدیدترین مدل‌های کتانی اسپرت مردانه همواره  از طرفداران زیادی برخوردار است. کتانی‌های اسپرت انواع مختلفی دارند و از آن‌ها برای ورزش، پیاده‌روی و مصرف روزانه استفاده می‌شود‌.‌ به طور کلی این کفش‌ها پر مصرف‌ترین نوع کفش‌های راحتی مردانه به شمار می‌روند. معمولا آقایان بیشتر از ظاهر و زیبایی کفش، کیفیت آن را در اولویت قرار می‌دهند. در این مقاله قصد داریم انواع مختلف کفش‌های کتانی اسپرت مردانه را معرفی کنیم و  نکات لازم درباره خرید کتانی اسپرت مردانه را شرح دهیم. در انتهای مقاله نیز بهترین فروشگاه عرضه کننده کفش را معرفی کنیم.‌

کتانی اسپرت مردانه چیست و چه مشخصاتی دارد؟‌

کفش به عنوان یکی از وسایل شخصی و ضروری افراد در طول زندگی استفاده فراوانی دارد. کفش‌ها موظفند که از پاها در برابر عوامل خارجی نگهداری کنند. امروزه مدل‌های مختلفی از کفش توسط تولیدکنندگان این محصول به بازار عرضه می‌شوند کتانی اسپرت مردانه به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کفش‌های موجود دربازار به شمار می‌رود‌. با فرا رسیدن فصل سرما استایل افراد دچار تغییرات و تحولات اساسی می‌شود. لباس‌های زمستانی جای خود را به لباس‌های تابستانی می‌دهند و کفش‌های زمستانی نیز برای حفاظت از پاها به جای صندل و کفش‌های تابستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از بین کفش‌های زمستانی خرید کتانی اسپرت مردانه محبوبیت ویژه‌ای دارد. همه قسمت‌های پا با این کفش پوشیده می‌شود‌. تنوع طرح و رنگ، قابلیت تهویه هوای داخل کفش، عدم ایجاد بوی نامطبوع در داخل کفش، وزن سبک، انعطاف‌پذیری بالا از مهمترین مشخصات کفش‌های کتانی اسپرت مردانه هستند.

سبک بودن کتانی‌های اسپرت مردانه این کفش‌ها را به بهترین گزینه برای پیاده‌روی تبدیل کرده است. با خرید کتانی اسپرت مردانه و استفاده از آن در پیاده‌روی‌های روزانه هیچ گونه آسیبی به مفاصل و مچ پا وارد نخواهد شد.‌ تهویه هوا در این نوع کفش از بالا رفتن دمای داخل کفش و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. به دلیل انعطاف‌پذیری بالای این محصول، از آن برای انجام حرکات ورزشی مختلف استفاده می‌شود تا آسیبی به ستون فقرات ورزشکار وارد نشود.‌ کفی کفش‌های اسپرت معمولا متناسب با نوع برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌ها کف پای افراد ساخته می‌شود تا هنگام پوشیدن کفش پاها احساس راحتی داشته باشند. نکته‌ای که در هنگام خرید کتانی اسپرت مردانه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که در ساعات پایانی روز برای خرید کفش اقدام کنید زیرا در ساعات اولیه پاها معمولا از حالت عادی خود کوچکتر هستند‌.

معرفی مدل‌های مختلف کتانی اسپرت مردانه

 کتانی اسپرت مردانه‌ رانینگ

این کفش ‌ها به عنوان پرطرفدراترین‌ کتانی‌های اسپرت مردانه ابتدا به وسیله برند معروف نایک طراحی شد و بلافاصله توانست محبوبیت زیادی به دست آورد. پس از برند نایک برندهای ورزشی دیگری مانند آدیداس، ریباک و غیره نیز برای تولید کتانی اسپرت مردانه اقدام کردند. خرید کتانی اسپرت مردانه مدل رانینگ برای استایل‌های مختلف مناسب و کاربردی می‌باشد.

  • کتانی اسپرت مردانه ساق‌دار

کتانی‌های اسپرت ساق‌دار با ساق متوسط برای استفاده در ورزش کاربردی ندارند و فقط برای پیاده‌روی روزانه مناسب هستند. از این نوع کتانی بیشتر در فصول سرد سال استفاده می‌شود زیرا در فصل تابستان باعث گرم شدن و عرق کردن پا می‌شود. بعضی از کتانی‌های اسپرت مردانه دارای ساق بلندی هستند و به دلیل سنگینی برای پیاده‌روی و مصرف روزانه مناسب نمی‌باشند. این کفش‌ها بیشتر توسط ورزشکارانی مانند بسکتبالیست‌ها مورد استفاده قرار میگیرد.

نکات مهم درباره خرید کتانی اسپرت مردانه

برخی از آقایان در هنگام خرید کتانی اسپرت مردانه فقط به زیبایی ظاهری کفش توجه می‌کنند و تمرکز به کیفیت آن را فراموش می‌کنند. این در حالیست که کیفیت کفش به مراتب از زیبایی ظاهری آن مهم‌تر است. بسیاری از کفش‌های بی کیفیت موجود در بازار ظاهر زیبایی دارند اما بعد از چند ساعت پیاده‌روی کردن با آن‌ها متوجه خواهید شد که چقدر پاها را اذیت می‌کنند. یکی از نکات بسیار مهم در خرید کتانی اسپرت مردانه توجه به سایز و اندازه کتانی می‌باشد. اگر کفش تنگ باشد به سیاهی ناخن، تاول زدن انگشتان پا و فرو رفتن ناخن‌ها در گوشت ناخن منجر خواهد شد. بنابراین همواره سعی کنید که کفشی انتخاب کنید که اندازه آن متناسب با اندازه پاها باشد.

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم هرگز صبح‌ها و ساعات اولیه روز را برای خرید کتانی اسپرت یا هر کفش دیگری انتخاب نکنید زیرا پاها در ساعات صبح اندازه کوچکتری دارند و در ساعات انتهایی روز به دلیل راه‌ رفتن و انجام فعالیت روزانه پاها بزرگ‌تر می‌شود. این نکته را نیز فراموش نکنید که سایز محصولات در مدل‌ها و برندهای مختلف با هم متفاوت است. به همین دلیل زیاد نباید به سایز حک شده روی کف کفش اطمینان کرد. فقط با پوشیدن کفش می‌توان به سایز واقعی آن پی برد. تنوع کفش‌های کتانی اسپرت مردانه از لحاظ جنس، طرح و رنگ به حدی زیاد است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. کتانی‌های چرمی نسبت به کتانی‌های پارچه‌ای قیمت و طول عمر بالاتری دارند. البته کتانی‌های پارچه‌ای به دلیل ویژگی‌هایی مانند سبکی، راحتی و قیمت مناسب از طرفداران زیادی برخودارند.

خرید کتانی اسپرت مردانه از فروشگاه آنلاین دیجی جامه

برای خرید کتانی اسپرت مردانه، خرید لباس و خرید محصولات دیگر می‌توانید به فروشگاه آنلاین دیجی جامه با آدرس اینترنتی https://www.digijaame.com/ مراجعه کنید. در دیجی جامه به عنوان اولین فروشگاه تخصصی آنلاین پوشاک در ایران علاوه بر کتانی اسپرت مردانه، محصولات دیگری مانند شلوار لی و شلوار کتان و غیره را نیز به فروش می‌رساند. به طور کلی این سایت برای خرید لباس مردانه بسیار مناسب است و محصولات را با ضمانت اصل بودن کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس مشتری تحویل می‌دهد. ارسال خریدهای بالای 300 هزار تومان در فروشگاه‌ آنلاین دیجی جامه رایگان است و مشتری در صورت عدم رضایت از کالای خریدادی شده می‌تواند تا هفت روز پس از خرید برای مرجوع کالا اقدام کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها