تاثیر کف پوش و دیوارپوش در دکوراسیون داخلی

کد خبر: 1122407

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

هر متراژ خانه یا محیط کار شما باشد بالاخره نیاز است که دکوراسیون داخلی آن به بهترین نحو ممکن اجرا شود تا کار و بهره برداری از محیطی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن انجام شود. مدل و سبک های مختلفی در اجرای دکوراسیون داخلی وجود دارد ولی هر سبکی را نیز در پیش بگیرید آن سبک مذکور الزاماتی را در دستور کار خود دارد که شما یا باید با آن ها آشنا بوده و یا کار را به فرد ماهر و حرفه ای در زمینه دکوراسیون داخلی بسپارید.

انواع المان ها و متریال ها برای ایجاد یک فضای زیبا وجود دارد که استفادده از آن ها در کنار همدیگر نیاز به دانش تخصصی و سلیقه دارد. در این مقاله سعی میکنیم به زبان ساده تر در مورد دکوراسون داخلی با شما عزیزان صحبت کرده و المان های تاثیر گذار در ایجاد یک محیط زیبا و کاربردی را بیان کنیم؛ با ما همراه باشید.

المان های دکوراسیون داخلی

همانطور که گفته شد دکوراسیون داخلی دارای استاندارد های خاص خود است. اگر برای محیط منزل یا کار خود به دنبال اجرای دکوراسیون داخلی هستید در ابتدا لازم است که المان های دکوراسیون داخلی را بشناسید و در مورد استفاده از هرکدام تصمیم بگیرید. اگر نیاز به اجرای دیوارپوش است همان کار انجام شود و از محیط شما نیاز به کفپوش بهتری دارد مدل بهتر آن خریداری شود.

شاید در اینجا سوال پیش بیاید که تشخیص این موارد با کیست و آیا نیاز است شما خودتان تمامی مراحل را پیش ببرید؟

قطعا برای اجرای دکوراسیون داخلی افراد متخصصی وجود دارند که سال ها با متریال های مختلف کار کرده و در پروژه هایی که تا بحال داشته اند تجربه ی نصب و اجرای هر المان دکوراسیون داخلی را بصورت جداگانه دارند و شما میتوانید با برقراری ارتباط با شرکت های معتبری که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت میکنند براحتی از خدمات آن ها استفاده کنید؛ یکی از بهترین های این صنف که تا بحال پروژه های متعدد اجرایی را در رزومه خود دارد آذران دکور است.

دکوراسیون داخلی

در ادامه مبحث المان های دکوراسیون داخلی جای دارد به سه عامل تاثیر گذار در هر فضا و محیط بپردازیم این سه راس مثلث طراحی و دکوراسیون داخلی دیوارپوش، کفپوش و سقف کاذب هستند که شما هر فضایی را که وارد شوید با این سه سطح و پوشش دهنده های آن روبه رو می شوید.

پوشش هر سطح میتواند یک متریال بسیار زیبا و مقاوم ولی انتخاب از میان این المان های دکوراسیون داخلی شاید بدون یک پیش درآمد برای ما سخت به همین دلیل در ادامه به توضیح دیوارپوش و کفپوش و تاثیراتی که در دکوراسیون داخلی می گذارند؛ اگر بخواهیم در مورد هر کدام از این المانهای دکوراسون داخلی صحبت کنیم هر کدام مقاله ای جداگانه محسوب میشود به همین دلیل شمار را دعوت میکنیم تا خلاصه ای از هر کدام را خدمتتان توضیح دهیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر چند سایت و شرکت معتبر را به شما در انتهای مقاله معرفی خواهیم کرد که با مراجعه به سایت آن ها میتوانید توضیحات کاملی را در مورد هر کدام از این متریال ها مطالعه بفرمایید.

دیوارپوش چیست

دیوارپوش

دیوارپوش همانطور که از نامش پیداست به عنوان یک پوشش روی دیوار خانه نیا محیط کار شما استفاده می شود و متنوع ترین المان دکوراسیون داخلی است؛ شما هر آنچه که برای استفاده و طراحی فضای داخلی خود مدنظر داشته باشید را میتوانید در بازار دکوراسیون داخلی و بخش دیوارپوش پیدا کنید.

لازم به ذکر است که یکی از قدیمی ترین مدل های آذین دیوار ها نیز محسوب میشود که همگام با تکنولوژی و همین طور سلیقه مختلف مردم رشد و پیشرفت داشته و تا به الان بالغ بر 15 الی 20 مدل مدل دیوارپوش برای صرفا پوشش خانه وجود دارد. دیوارپوش همین طور دارای ابعاد و طریقه های نصب متفاوتی نیز هست و تحولی که در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند با توجه به سرعت و دقت نصبی که دارد نیز سنجیده میشود.

بطور مثال میتوانیم از دیوارپوش های پی وی سی که بصورت کلیلکی در یک دیگر جای می روند نام ببریم تا نمونه های دیوارپوش فومی که خود دارای چسب سرخود هستند. شما براحتی و با در اختیار داشتن یک تیم ماهر میتوانید دکوراسیون داخلی محیط خود را به خوبی تغییر دهید.

دیوارپوش مزایای متعددی برای محیط شما دارد از مهم ترین آن میتوان به محافظت کامل از دیواره های اصلی ساختمان و نداشتن بار وزنی زیاد اشاره کرد. یعنی شما با خرید دیوارپوش متریالی بک و مقاوم را دریافت میکنید که بخوبی میتواند در محیط شما هم تغییر ایجاد کند و هم از نظر فنی و مهندسی مطابق با شرایط ساختمان بوده و در شرایط خاص و بحرانی شما را دچار نگرانی نکند.

بطور مثال اکثر دیوارپوش ها امروزه ضد حریق ساخته می شوند و رفتارشان در مقابل آتش فروریزنده است و یا آنتی باکتریال و قابل شست و شو هستند از این رو بهتر است در ادامه شما را با انواع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی آشنا کنیم تا بهتر به بررسی موضوع دیوارپوش بپردازیم.

انواع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی

اگر از افرادی هستید که در فامیل و دوستان به سخت پسند بودن مشهورید قطعا انتخاب متریال مناسب از بازار دکوراسیون داخلی میتواند برای شما خیلی سخت باشد ولیکن در این قسمت ما برترین نمونه ها از انواع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی را با شما در میان میگذاریم تا هم آشنایی بیشتری پیدا کنید و هم در انتخاب میان انواع دیوارپوش دست بازتری داشته باشید.

البته باید در نظر داشته باشید که برخی از انواع دیوارپوش دکوراسیون داخلی مناسب فضاهای تخصصی و خاص خود هستند که باید در نصب و استفاده از آن ها دقت بیشتری داشته باشید. از انواع دیوارپوش همه فن حریف میتوان به ورق های سنگی آذران دکور که به نام استون شیت نیز شناخته می شوند نام برد؛ این ورق های سنگی را در هر بخشی از منزل یا محیط کار خود میتوانید نصب کرده و از نمای لوکس و نتیجه نهایی کار لذت ببرید.

انواع دیوارپوش دکوراسیون داخلی مبحثی است که بدون نام بردن دیوارپوش آجری یا همان آجر دکوراتیو به اتمام نمی رسد یکی از برترین مدل دیوارپوش ها که در هر مدل از دکوراسیون داخلی میتوانید بکار ببرید و همراه هم مد است و هم میتواند سالیان سال بر روی دیوار خانه شما بماند و هیچ آسیبیی به آن نرسد همین دیوارپوش آجر دکوراتیو است.

از انواع دیوارپوش دکوراسیون داخلی میتوان به نمونه های دیگر مانند دیوارپوش فومی، ام دی اف، پانل پی وی سی ، تایل پرمی و بتن اکسپوز اشاره کرد. این دسته از دیوارپوش ها نیز به نوبه خود در مکان های مختلف قابل استفاده و پرداخت و نصب هستند.

انواع دیوارپوش دکوراسیون داخلی امروزه تولید و در این صنف مصرف می شوند. اگر به دنبال بهترین ها و بروز ترین مدل ها هستید خوب است که با افرادی که مهارت و تجربه ی کافی در این زمینه را دارند مشورت بفرمایید؛ افرادی مانند کارشناسان و طراحان مستقر در شرکت های دکوراسیون داخلی که در راس آن به آذران دکور به عنوان برترین برند در این زمینه میتوان اشاره کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در مورد کفپوش و استفاده آن در دکوراسیون داخلی با شما صحبت کنیم.

 کفپوش چیست

کفپوش

حتما تا به حال نام کفپوش به گوشتان خورده و یا در حال حاضر در هر جایی که هستید کفپوش خاص خود را دارد؛ میتواند سنگی باشد یا چوب و یا هر طرح دیگری که برای شما توضیح خواهیم داد هر کدام چطور و به چه صورت در محیط شما اجرا خواهند شد. کفپوش نه تنها جنبه ی زیبایی برای دکور شما دارد بلکه کفپوش را میتوان تنها عایق موثر در کنترل برودت هوا از کف و همین طور عایق صوتی دانست.

شما با در اختیار داشتن کفپوش مناسب براحتی می توانید فعالیت های روزمره خود را در محیط منزل و کار خود داشته باشید؛ برای مثال یک فضای مرطوب و در مجاورت دائم با آب مانند آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حمام باید از کفپوش ضد آب استفاده شود که قطعا در لیست کفپوش های موجود در بازار چندین نمونه را مشاهده خواهید کرد.

یا برای کفپوش اداری به علت تردد بالا در این فضا مناسب تر است از کفپوش های با مقاومت و سایش پذیری بالا استفاده گردد. هر کدام از کاربری ها تعیین کننده ی مدل کفپوشی هستند که شما در نهایت استفاده خواهید کرد.

کفپوش از نظر نوع تولید، جنس و رنگ و طرح بسیار متفاوت هستند؛ یکی از زیباترین کارها کفپوش های طرح چوب است که جایگزین پارکت های چوبی قدیمی گشته و دوام بالاتری نیز دارد. در قسمت انواع کفپوش دکوراسیون داخلی بیشتر در مورد سبک های متنوع کفپوش صحبت خواهیم کرد.

انواع کفپوش در دکوراسیون داخلی

کفپوش

همان طور که کمی پیشتر نیز توضیح دادیم انواع کفپوش در دکوراسیون داخلی وجود دارد که شما برای انتخاب بهتر نیاز است که با انواع مختلف ان آشنا شوید؛ شاید به محیطی که در اختیار دارید طرح چوب بیشتر ست باشد یا برخلاف آن طرح سنگ یا سرامیک مناسب تر باشد.

همه ی این ها بستگی به کلیت فضایی است که دارید. به احتمال زیاد تمامی کفپوش ها را در فضاهای مختلف دیده اید و حس راه رفتن بر روی آن را نیز تجربه کرده اید ولی لازم است یک مرور کوتاه در این جا داشته باشیم.انواع کفپوش برای دکوراسیون داخلی این لیست منتخب برترین کفپوش های موجود در بازار دکوراسیون داخلی امروزه ایران است که شما میتوانید با ارتباط برقرار کردن با شرکت های معتبری همچون آذران دکور به راحتی خرید داشته باشد.

1-کفپوش لمینیت

2-کفپوش پارکت

3-کفپوش پی وی سی

4-کفپوش وینیل

5-کفپوش اپوکسی

6-کفپوش میکروسمنت

7-سرامیک و سنگ و ...

نیز که بر همگان روشن است و نیاز به معرفی خاصی ندارند.در انتخاب انواع کفپوش برای دکوراسیون داخلی نیاز است که ابتدا کلیت کار خود را در نظر داشته باشید یعنی فضای شما چه کاربری ای دارد اداری و تجاری است یا محیط خانه خود را در نظر دارید؛ بعضی کفپوش ها ماننند اپوکسی و میکروسمنت همه کاره هستند و در هر فضایی مقاومت و مزایای لازم را دارند ولی کفپوش هایی مانند وینیل یا پی وی سی معمولا بیشتر برای ادارات استفاده می شوند.

کفپوش لمینیت در میان کفپوش های طرح چوب دارای درجه های کیفی مختلف بوده که برخی مناسب فضای اداری و برخی مناسب منازل هستند؛ لازم است اطلاعات کافی را با مطالعه مقالات بیشتر یا تماس با کارشناسان متخصص دریافت کنید.

 

کلام آخر

جست و جو برای خرید کالا و خدمات مناسب برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی میتواند کار طاقت فرسایی باشد البته نه آنقدر سخت اگر با افراد ماهر در این زمینه در ارتباط باشید. بازار دکوراسیون داخلی پر از فعالان در این حرفه است که هر کدام به نوبه خود میتوانند به شما در خرید بهتر کمک کنند.

ولیکن با درنظر داشتن تمامی مراحل کار بهتر است با مجموعه ای در ارتباط باشید که بتواند برای شما بهترین خدمات را از صفر تا صد ارائه کند بدون اینکه نیاز باشد در هر مرحله به دنبال فردی جدید برای رفع مشکلتان بپردزید . آذران دکور به عنوان برند برتر و درجه یک در زمینه دکوراسیون داخلی میتواند بهترین پیشنهاد ما به شما برای خدمات کامل از قبیل طراحی، تامین متریال لازم و نصب و اجرا باشد.

آذران دکور با سال ها سابقه در این زمینه و در اختیار داشتن طراحان و کارشناسان زبده توانسته جایگاه عالی را در این صنف کسب کند. از دیگر مزایای این مجموعه پاسخگویی 24 ساعته و آنلاین و همین طور امکان خرید حضوری است.

امیدواریم با در نظر داشتن تمامی مواردی که برای کارتان لازم است بهترین نوع دکوراسیون داخلی را برای خود مهیا سازید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها