نکاتی که باید قبل از خرید کولر گازی بدانید

کد خبر: 1119000

معرفی کلی نکات خرید کولر گازی 

در این چند سال اخیر خرید کولر گازی از ضروری ترین کارها برای هر خانه ای است و خرید کولر گازی اجنرال می تواند یکی از انتخاب ها مناسب ما باشد .در این چند سال گذشته به دلیل عوض شدن شرایط جوی و افزایش دما کره زمین وجود یک سیستم تهویه برای هر خانه ای ضروری است و به دلیل گرمای هوای مخصوصا در تابستان قرار دادن سیستم سرمایشی برای همه مکان های سربسته ضروری است و بدون وجود آن نمی توان به فعالیت ادادمه داد . به همین دلایل خرید یک کولر گازی کم مصرف نیازی مبرم است و برای انجام خرید بهتر آشنایی حداقلی شما با انواع کولر های گازی و تفائت هایشان ضروری است . با ما همراه باشید تا نکاتی از انواع و تاریخچه و برند های کولر گازی ها را برای شما بیان کنیم .

تاریخچه کولر گازی ها و سیستم های سرمایشی اولیه

نیاز به وجود تهویه و سرمایش از خیلی و قت ها پیش توسط انسان ها تشخیص داده شد و انسان ها وجود آن را خانه هایشان ضروری یافتند . در زمان های قدیم انسان ها از راه های گوناگونی برای سرمایش در تابستان استفاده می کردند اولین ایده ها برای سرمایش از مصر سرچشمه گرفته است . مصریان نی ها را با آب خیس می کردند و انها را در پشت پنجره ها قرار می دادند با تبخیر این آب هوای خنک در اتاق جریان پیدا می کرد و حتی رومیان نیز برای خنک شدن خانه هایشان چاهی را در وسط خانه حفر می کردند تا هوای خنک جریان داشته باشد .

اما تاریخچخ ساخت کولر های جدید با سال 1902 باز می گردد که ایده اولیه آن توسط ویلیس کریر به وجود امد . او در این سال در یک شرکت چاپ کار می کرد و به دنبال راهی برای خنک شدن دستگاه های چا بود . او توانست دستگاهی را بسازد که گرمای هوای را می گرفت و میزان رطوبت را کنترل می کرد و همین باعث بالا رفتن کیفیت چاپ شد . همین ایده اولیه باعث ساخت نسل های بعدی کولر گازی شد .

خرید کولر گازی کم مصرف اجنرال

انواع کولر گازی ها و نحوه کار کردشان

کولر گازی ها از چندین قسمت تشکیل می شود که چهار قسمت اصلی آن کمپرسور، کندانسور، لوله مویین یا شیر انبساط و اپراتور می باشد. وظیفه اصلی کولر گازی ایجاد سرمایش است . در مورد نحوه انجام تهویه باید به طور خلاصه گفت که وظیفه کولر گازی ایجاد تهویه مطبوع و سرمایش است ، کولر با گرفتن گرمای داخل اتاق جریانی از هوای سرد را به وجود می آورد.

کولر گازی ها از نظر نوع و کارکرد دارای انواع مختلفی می باشند که هرکدام برای رفع نیاز یک مکان مخصوص طراحی شده اند و همچنین از نظر توان کارکردی نیز بسیار متفاوتند . به لحاظ نوع باید به کولر گازی دیواری یا همان اسپلیت دیواری ، کولر گازی ایستاده ، کولر پرتابل و کولر گازی پنجره ای اشاره کرد .

برند کولرگازی 

به دلیل محبوبیت روزافزون کو.لر گازی ها و احساس نیاز بیش از پیش مردم به این وسیله شرکت های زیادی به عرصه ساخت کولر ها وارد شده اند و هر کدام از این شرکت ها محصولات را با برند و ویزگی های خاص خود به بازار عرضه می نماید . در میان برند های معروف باید به کولر گازی اجنرال ، کولر گازی گری ، کولر گازی ال جی ، سامسونگ و کولر گازی بوش اشاره کرد که هر کدام دارای سابقه چندین ساله می باشد . این برند ها هرکدام محصولی ویژه به بازار ارائه می دهند و با توانایی و تفاوت های که در کارکردشان وجود دارد هر کدام نیاز های قسمتی از مردم جهان را پوشش می دهند.در زیر به بررسی برند های معرفی شده به صورت جزئی می پردازیم .

کولر گازی اجنرال برندی بسیار باسابقه 

شرکت فوجیستو جنرال در سال 1932 تاسیس شد که بعد ها با نام اجنرال شناخته شد و با همین نام معروف شد البته این شرکت تا سال 1960 وارد صنعت تهویه نشد و در این سال اولین محصول تهویه ای اجنرال یک کولرگازی پنجره ای بود. محصولات اجنرال با وجود کیفیت بالا توانستند عملکرد بالای 50 درجه را برای خود ثبت کنند کولر گازی های اجنرال به دلیل کیفیت و سابقه بالا به ریش سفید کولر ها معروف است و از توانایی کارکردی بالایی برخوردارند. 

محصولات تولیدی اجنرال متنوع اند و طیف گسترده ای را در برمی گیرد و شامل انواع کولر دیواری ، ایستاده و پنجره ای می شود . از نظر توان نیز کولر های اجنرال گوناگون اند از جمله کولر گازی 12000 اینورتر اجنرال ، کولر گازی 18000 اجنرال ، کولر گازی 24000 اجنرال ، 30000 و 36000 که همگی جزئ اسپیلت های دیوار اند و از کولر های ایستاده مانند کولر گازی 48000 ایستاده و کولر گازی 60000 ایستاده اجنرال را شامل می شود.

از ویژگی ها فوق العاده کولر گازی اجنرال باید به میزان مصرف برق پایین ، دوام بالا و چندین ساله ، کیفیت عالی و در عین حال طراحی شیک و زیبا اشاره نمود .

کولر گازی گری

شرکت گری که یک شرکت مشترک چینی آمریکایی است در سال 1991 در شهر زوهای شروع به کار کرد و این شرکت با وجود فناوری امریکایی و نیروی کار ازران چینی توانست محصولاتی با قیمت پایین تر به بازار عرضه نماید ،عمده فعالیت این شرکت در زمینه لوازم تهویه است و در حال حاضر بزرگترین شرکت فعال در این عرصه است که چندین کارخانه تولید در جهان دارد . شرکت گری انواع کولر گازی ها اعم از داکت اسپلیت ، فن کویل ، هواساز و پکیج های پشت بامی را تولید و عرصه می نماید .

برند گری به واسطه کیفیت خوب و قیمت مناسب توانسته که مشتریان زیادی را به خود جذب نماید و با ورود تکنولوزی ها تازه و به کار گیری آنها در  محصولاتش توانسته فروش خود را به بالاترین حد برساند . این برند طیف گسترده ای از انواع کولر گازی چه از لحاظ توان و چه از لحاظ کارکرد را تولید و به بازار عرضه می نماید از جمله آنها کولر گازی 12000 گری ، کولر گازی اینورتر 18000 گری و کولر گازی 24000 اینورتر گری می باشد .

محصولات گری دارای فناوری های جدیدی مانند تنظیم خودکار دما ، تشخیص تعداد نفرات در اتاق می باشد که به کار گیری این فناوری ها توانسته از میزان مصرف انرژی محصولات بکاهد .

کولر گازی بوش پیشرو در فناوری 

برند بوش دارای سابقه طولانی در زمینه تولید محصولات خانگی است و به واسطه تولیدات زیادی که دارد تجربه بسیار خوبی در زمینه ساخت این محصولات دارد . بوش به واسطه تجربه بالا و کیفیت عالی محصولات که طرفداران خوبی نیز دارد به عرصه تولید سیستم های تهویه وارد شده هر چند که برند بوش خود مستقیما این محصولات را تولید نمی کند . کولر گازی بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و سرمایشی عالی را در اتاق ایجاد می کند در ساخت کولر گازی های بوش از جدیدترین تکنولوزی های دنیا استفاده می شود تا بهترین راندمان و کارکرد را داشته باشد .

کولر های تولید بوش مانند سایر برندها گسترده نیست و شامل تعدادی محدودی از محصولات است و بشتر کولر گازی های دیواری و ایستاده ررا عرضه می کند از جمله کولر گازی 12000 بوش  و کولر گازی 18000 بوش  و....  . البته از میان کولر های گازی ایستاده باید به کولر گازی ایستاده 48000 بوش اشاره کرد .

خرید کولر گازی اینورتر

نحوه خرید کولر گازی ها با قیمت مناسب

همانطور که در بالاتر گفتیم که کولر گازی ها از تنوع بالای برخوردارند و شما باید با توجه محل نصب و کارکرد کولر باید توان ان را انتخاب کنید و برای هر مساحتی کولر از نظر توان متفاوت است . برای خرید کولر گازی می توان به همان شیوه سنتی به بازار مراجعه کرد و بعد از جستجوی فراوان کولر مورد نظر را نتخاب و خرید یا به اینترنت مراجعه کرد و با جستجو در سایت ها مدل مورد نظر را نتخاب کرد . برای خرید کولر گازی شما می توانید به سایت تک اسپلیت به ادرس https://taksplit.com مراجعه نماید و بعد از مطالعه در مورد کولر گازی ها مدل و رد نظر را انتخاب نماید و سپس ب فروشنده ها تماس بگیرید تا به صورت دقیق شما را راهنمایی نماید و بهترین مدل کولر گازی را خرید نمایید .

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها