چرا باید دریل توسن بخریم؟

کد خبر: 1124473
یکی از پرمصرف­‌ترین و پرکاربردترین ابزار‌هایی که برای کار‌های خانگی و در انواع مشاغل استفاده می‌­شود، دریل است. از این وسیله برای سوراخ کردن سطوح مختلف چوبی، فلزی و... با قطر‌های مختلف استفاده می‌­کنند. این وسیله کاربردی در برند‌های مختلفی از جمله برند توسن در بازار یافت می‌­شود که همانند سایر برند‌ها به صورت برقی، شارژی و در انواع مختلف تولید می‌­شود. هر یک از انواع دریل­‌ها دارای عملکرد‌های مختلفی هستند که به تناسب نیاز می‌­توان از آن­‌ها استفاده کرد. دریل توسن به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته رضایت بالای مصرف­‌کنندگان را به سوی خود جلب کند و قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول نیز مقرون‌به­‌صرفه است. همان‌طور که گفتیم دریل توسن دارای انواع مختلفی است که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌­پردازیم.

انواع دریل

دریل ساده

از جمله ابزار‌های معمولی برای انجام کار‌های خانگی، سبک و نیمه صنعتی دریل ساده است که نیاز به وارد کردن فشار یا ضربه بالا ندارند و دارای سه نظام هستند. این دریل‌ها همچنین وزن کمی دارند و در زمان کار به دست کاربر فشار زیادی را وارد نمی‌­کنند. مدل ۰۰۷۱ یکی از مدل‌های ساده دریل توسن است که دارای ابعاد کوچک، توان ۳۰۰ وات، با حداکثر سرعت گردش ۳۸۰۰ دور بر دقیقه، دارای سه نظام آچارخور با کیفیت سایز 5.6 میلی‌­متر، دارای کابل برق ۲ متری با روکش ضخیم، دارای سیستم گردش راست­گرد و چپ­گرد، با قابلیت حداکثر قطر سوراخکاری در چوب ۱۰میلی­‌متر و در فلز ۶میلی­‌متر و... است. مدل ۰۰۰۲D نمونه دیگری از بهترین دریل خانگی توسن محسوب می‌­شود که برای سوراخ کردن سطوح چوبی و فلزی با توان ۴۰۰ وات و حداکثر سرعت گردش ۲۷۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌­شود. اگر قصد خرید دریل­‌های خانگی را دارید، می‌­توانید دریل­‌هایی با سه نظام اتومات و اندازه ۱۰میلی‌متر و اگر می‌­خواهید برای کار‌های ظریف استفاده کنید، می‌­توانید اندازه 5.6 میلی‌متر را انتخاب کنید. 

دریل چکشی

برای دریل یا سوراخ کردن سطوحی که به ضربه بیشتری نیاز دارند و در واقع سطح سخت­‌تری دارند و نمی‌­توان با دریل­‌های معمولی یا ساده آن‌ها را سوراخ کرد از دریل چکشی استفاده می‌­کنند؛ از جمله سطوح بتنی، آجری، فلزی، سرامیکی، سنگی و تخریب سطوح. همچنین این نوع دریل­‌ها می‌­توانند سطوح را در عمق و قطر بیشتری سوراخ کنند. در زمان خرید به قدرت موتور، میزان دور بر دقیقه و نوع سه نظام دقت کنید. دریل ۱۳ضربه‌­ای توسن مدل ۰۰۷۹d از نوع آچاری یکی از ابزار‌های لازم برای استفاده کار‌های سبک و نیمه سنگین با توان ۷۵۰ وات و حداکثر سرعت گردش ۲۸۰۰ دور بر دقیقه است. این نوع از دریل توسن دارای دسته کمکی ۳۶۰ درجه گردان و خط­‌کش تنظیم، دارای قابلیت چکشی، قابلیت سوراخکاری در بتن با قطر ۱۶ میلی­‌متر، در فولاد ۱۳ میلی­‌متر، در چوب ۳۰ میلی­‌متر و... است. دریل چکشی به دو صورت نیروی خود را تأمین می‌­کند؛ یکی به واسطه اتصال به برق و دیگری به کمک باتری لیتیومی. دریل چکشی برقی از لحاظ وزنی سبک­‌تر از نوع شارژی است.

دریل گیربکسی

مدل گیربکسی یکی دیگر از انواع دریل توسن است که قدرت بالایی دارد و برای سوراخ‌کاری با قطر زیاد و باز و بسته کردن پیچ­‌های بزرگ از آن استفاده می‌­کنند. از جمله ویژگی­‌های خوب دریل گیربکسی قابلیت چرخش به راستگرد و چپگرد، دو سرعته بودن سیستم گیربکس، گشتاوری و توان بالای آن است. این وسیله برخلاف دریل چکشی که به صورت ضربه­‌ای اعمال نیرو می‌­کند، نیروی خود را به صورت چرخشی به سطوح وارد می‌­کند و مانند نوع چکشی به دو نوع شارژی و برقی تقسیم می‌­شود. دریل توسن ۱۳ضربه‌­ای گیربکسی مدل ۰۰۸۱D با توان ۱۰۸۰وات، با حداقل و حداکثر سرعت ۱۲۰۰و ۲۸۸۰ دور بر دقیقه، دارا بودن سیستم ضربه زن با تعداد ضربه ۱۹۲۰۰و ۴۴۸۰۰ ضربه در دقیقه، دارای سه نظام ساده آچارخور، دارای سیستم خنک‌­کنندگی با فن کارآمد و... یکی از مدل‌های این برند است.

دریل پیچ گوشتی توسن

توسن به عنوان یکی از بهترین برند‌های تولید‌کننده دریل انواع مختلفی از دریل­‌ها را با ویژگی و کاربرد‌های متنوع تولید کرده که دریل پیچ گوشتی یکی رایج‌­ترین دریل­‌ها در بین مصرف­‌کنندگان این محصول محسوب می‌شود. از این وسیله برای باز و بسته کردن پیچ در سطوح مختلف استفاده می‌­کنند که به کمک آن می‌­توان پیچ­‌ها را راحت‌تر و در زمان کمتر باز کرد. این مدل از دریل توسن از لحاظ کیفیت ساخت و قیمت بسیار مناسب است و هم برای مصارف خانگی و هم انواع شغل­‌ها مانند نصب دوربین، نصب دزدگیر، کابینت‌­سازی، ساخت سازه­‌های چوبی و.. کاربرد دارد. دریل پیچ گوشتی برقی مدل S۰۹۰۱ با موتور تک سرعته، با قابلیت گردش به صورت چپ­گرد و راست­گرد، توان ۲۳۰ وات، حداکثر گشتاوری ۴۸ نیوتن بر متر، دارای سرعت دوران ۷۰۰ دور بر دقیقه، با وزن ۱. ۵ کیلوگرم و... یکی از تولیدات برند توسن محسوب می‌شود.

دریل بتن­کن

این نوع دریل از جمله پرکاربردترین ابزار‌های برقی لازم برای کار‌های ساختمانی محسوب می‌شود که دارای حداقل وزن ۲ کیلوگرم و حداکثر وزن ۱۲ کیلوگرم است و هرچقدر وزن این مدل از دریل توسن بیشتر باشد، دارای قدرت بیشتری است. از دیگر مشخصات قابل توجه این نوع دریل که در زمان خرید باید به آن‌ها توجه داشت می‌توان به تعداد ضربات در هر دقیقه، قدرت هر ضربه و توان موتور دستگاه اشاره کرد. عملکرد ترکیبی چکشی و چرخشی برای سوراخ کردن بتن و دیوار یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی دریل بتنکن است.

نکات قابل توجه قبل از خرید دریل

اول از همه باید هدف خود را از خرید مشخص کنید؛ به عبارت دیگر به محل استفاده و کاری که می­‌خواهید با دستگاه انجام دهید دقت کنید و در کنار آن بودجه خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای مصارف خانگی لازم نیست دریل توان خیلی بالایی داشته باشد؛ اما برای کارهای سنگین قدرت موتور باید بالای توان 1000 وات باشد. نکته دیگر اینکه با انواع مختلف برندها آشنا شوید و با توجه به کیفیت، قیمت، انتظارات و عملکرد دستگاه از بین بهترین برندهای تولید کننده دریل دست به انتخاب بزنید. دریل توسن به دلیل ویژگی‌­های ذکر شده و دیگر ویژگی­‌ها از جمله دارا بودن گارانتی، خدمات پس از فروش، قیمت­‌های مناسب، استاندارد بالای محصولات، قدرت و عمر مفید و طرح امانی بودن دریل توسن برای مصرف­‌کنندگانی که به دلیل تعمیرات دستگاه‌­های خود نیاز به یک وسیله جایگزین دارند، می‌­تواند بهترین انتخاب برای کاربران باشد.

سخن پایانی

فروشگاه سوپر ابزار پارس یکی از مراکز معتبری است که در زمینه فروش ابزارآلات صنعتی، برقی، مکانیکی و... مشغول به فعالیت است. دریل توسن با تنوع در محصول یکی از محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه محسوب می‌شود که هم به شکل حضوری و هم اینترنتی به مشتریان خدمات خود را ارائه می­‌کند. برای مشاهده مدل‌های مختلف دریل توسن و اطلاعات لازم درباره ویژگی­‌های محصول و دیگر اطلاعات لازم می‌­توانید به سایت https://superabzarpars.com مراجعه کنید. این فروشگاه از سال 1359 فعالیت خود را به مدیریت آقای ابوالفضل صادقیان به‌ صورت رسمی آغاز کرد و از سال 1399 به منظور رفاه بیشتر مشتریان امکان فروش آنلاین محصولات را نیز فراهم نمود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها