با بهترین محصولات بادی اینتکس آشنا شوید

کد خبر: 1124912

محصولات بادی از جمله خانه کودک، تشک، تخت، استخر و قایق از جمله کالاهایی هستند که در حال حاضر مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته‌اند. شرایط زندگی در دنیای امروز به سمت و سویی حرکت می‌کند که افراد بیش از پیش نیاز به آرامش و آسایش دارند. محصولات بادی ضمن سرگرم کردن کودکان و بزرگسالان، لحظات شادی را برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه به ارمغان می‌آورند. اگر در محیط منزل خود به دنبال وسایل استراحت منحصربه‌فرد هستید؛ اگر به دنبال تفریحات و سرگرمی‌های جدید و مهیج می‌گردید، محصولات بادی اینتکس گزینه‌های مناسبی برای شما به شمار می‌روند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین محصولات بادی اینتکس بپردازیم.

1. قایق بادی اینتکس

در بین تفریحات آبی گوناگون، قایق سواری از محبوبیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد برای سوار شدن به قایق باید به مکان‌های خاصی بروند و قایقی را برای مدت زمان مشخصی کرایه کنند. اما به نظر شما بهتر نیست که قایق اختصاصی خودتان را داشته باشید و هر جایی که دوست داشتید از آن استفاده کنید؟ قطعا این موضوع می‌تواند لذت یک سفر تفریحی را برای شما چندین برابر کند. از طرفی قایق بادی به راحتی قابل حمل است و می‌توانید هر زمان که مایل هستید آن را باد کنید و به دل آب بزنید.

قایق بادی اینتکس

نگران قیمت آن نیز نباشید. چرا که در مقایسه با سایر قایق‌ها قیمت به مراتب کمتری دارد. برخی از مدل‌های قایق بادی با مشکل پایداری مواجه هستند و معمولا قادر نیستند تعادل خود را در آب به درستی حفظ کنند. این معضل در قایق‌های بادی اینتکس برای همیشه رفع شده است. قایق‌های بادی اینتکس این قابلیت را دارند که حتی در آب‌های متلاطم نیز استفاده شوند.

2. استخر بادی اینتکس

آب‌تنی در حیاط ویلا یا ساختمان مسکونی لذت‌بخش نیست؟ شنا کردن و آب بازی از جمله تفریحات و سرگرمی‌های مورد علاقه بسیاری از کودکان است. از طرفی بسیاری از والدین به خاطر دغدغه‌های ناشی از تمیز نبودن آب استخر‌ها یا نداشتن فرصت کافی، فرزندان خود را به استخر نمی‌برند. اما خبر خوب این است که استخرهای بادی اینتکس به خوبی مشکل شما را برطرف خواهند کرد. این استخرها را به راحتی می‌توانید در یک محوطه صاف در حیاط منزل یا ویلا برپا کرد و داخل آن را از آب پر نمود.

استخر بادی اینتکس

استخرهای بادی اینتکس از جنس پلی وینیل کلراید تولید می‌شوند. برای ارتقای دوام و پایداری این استخرها، از سه لایه PVC در تولیدشان استفاده می‌شود. در عین حال تمام محصولات، قبل از عرضه به بازار تست فشار را پشت سر می‌گذارند و بعد از کسب نمره قبولی در این آزمون، برای فروش به بازار ارسال می‌شوند. استخرهای بادی اینتکس در ابعاد و طرح‌های مختلفی تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

3. خانه بازی کودک بادی اینتکس

باید اجازه داد که بچه‌ها در بازی‌های کودکانه خود رویاهایشان را زندگی کنند. تنها در این شرایط است که آن‌ها می‌توانند دوران کودکی رضایت‌بخش و ایده‌آلی را نیز پشت سر بگذارند. خیلی از اوقات والدین تصور می‌کنند که برای سرگرم کردن فرزندان‌شان باید به سراغ تفریحات و اسباب بازی‌های گران قیمت بروند. اما واقعیت این است که کمی خلاقیت و سلیقه اگر چاشنی کار شود، می‌تواند با هزینه‌های نه چندان زیادی، اوقات بی‌نظیری را برای کودکان رقم زد.

خانه بازی کودک بادی اینتکس

خانه بازی بادی کودک، یکی از این محصولات است. ایده‌ای جذاب که می‌تواند اتاق کودک را به بهترین نقطه روی زمین برای او تبدیل کند. شرکت اینتکس، خانه‌های بازی را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کند که برای دختربچه‌ها و پسربچه‌ها از جذابیت بالایی برخوردار هستند. طرح‌ها و نقش‌های بسیار جذاب و رنگارنگ با الهام از کاراکترهای محبوب بچه‌ها در تولید این محصولات به کار می‌رود. نکته مهم این است که سرگرمی‌های این چنینی در زندگی‌های آپارتمانی امروز، خانواده‌ها را از اعتراض همسایه‌ها نیز در امان نگه می‌دارد.

4. مبل و کاناپه بادی اینتکس

شما هم در منزل مسکونی خود با مشکل کمبود جا دست و پنجه نرم می‌کنید؟ شرکت اینتکس با تولید مبل و کاناپه بادی سعی کرده است که تا راه‌حلی مناسبی برای این مشکل در اختیار شما قرار دهد. هر زمان که نیاز به استفاده از مبل یا کاناپه دارید، می‌توانید آن‌ها را باد کنید و به راحتی استفاده کنید. هر زمان که نیاز به فضای بیشتر دارید نیز می‌توانید آن ها را جمع‌آوری کنید. به همین سادگی.

مبل و کاناپه بادی اینتکس

البته خاطرتان از بابت کیفیت و سروشکل مبل‌ها و کاناپه‌های بادی نیز راحت باشد. تولید کننده علاوه بر مسئله کیفیت، موضوع زیبایی ظاهری را نیز در طراحی محصول نهایی به دقت مورد تاکید قرار داده است. از نظر نشیمن نیز انتخاب مناسب و راحتی برای منزل به شمار می‌روند.

5. تخت خواب بادی اینتکس

تخت خواب بادی علاوه بر جنبه راحتی و آسایش، کاربردهای طبی نیز دارند. معمولا توصیه می‌شود که افرادی با مشکلات جسمی خاص از تخت خواب‌های بادی استفاده کنند تا در مسیر درمان آن‌ها توفیقاتی حاصل شود. برند اینتکس در زمینه تولید انواع تخت خواب بادی نیز وارد شده است. انواع و اقسام تخت خواب‌های بادی یک یا دو نفره و همچنین در طرح‌های مخصوص کودکان و بزرگسالان در بازار توسط شرکت اینتکس عرضه شده است.

تخت خواب بادی

6. تشک و بالش بادی اینتکس

شما هم با ما موافقید که جای خواب گرم و نرم را با خیلی از لذت‌های دنیا نمی‌توان عرض کرد؟ برخی از افراد هستند که دوست دارند از تشک‌ها و بالش‌های سفت برای استراحت استفاده کنند. اما در مقابل برخی دیگر نیز تشک‌ها و بالش‌های نرم را می‌پسندند. برند اینتکس برای دسته دوم محصولات ارزشمندی را تولید می‌کند. همچنین برای افرادی که علاقه‌مند به طبیعت گردی هستند نیز، تشک‌ها و بالش‌های بادی همراهان فوق‌العاده خوبی به شمار می‌روند.

جنس رویه تشک‌ها و بالش‌های بادی اینتکس از مخمل یا جیر است. همچنین این محصولات در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. تحمل وزن آن‌ها نیز با توجه به نوع محصول متناسب با افراد مختلف در نظر گرفته شده است.  

7. جلیقه نجات و بازوبند شنا اینتکس

هیچ استخر فعالی در کشور وجود ندارد که جلیقه نجات در آن وجود نداشته باشد. بازوبند بادی شنا نیز به عنوان یک تجهیز کمکی برای کودکانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شنا بلد نیستند یا در ابتدای راه آموزش به سر می‌برند. البته جلیقه‌های نجات در مدل‌های حرفه‌ای نیز تولید می‌شوند که ویژه غواصان هستند. نکته مهم در خصوص جلیقه‌های نجات و بازوبند بادی شنا، استحکام بالای آن‌ها است. این محصولات از ماده پلیمری به نام پلی وینیل کلراید تولید می‌شوند که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، از استحکام بالایی برخوردار است.

اینتکس کالا؛ نماینده رسمی برند اینتکس در ایران

انواع و اقسام محصولات بادی برند اینتکس را معرفی کردیم. محصولات بادی در گذشته چندان مورد استقبال قرار نمی‌گرفتند؛‌ اما رفته رفته با اثبات کارایی خود، توجه مردم را در سراسر دنیا به خود جلب کردند. برند اینتکس به عنوان معروف‌ترین تولید کننده محصولات بادی به شمار می‌رود که در کشور آمریکا فعالیت می‌کند. این شرکت محصولات خود را به کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران صادر می‌کند. اینتکس کالا به عنوان نماینده رسمی این برند در ایران فعالیت می‌کند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا می‌توانید انواع و اقسام محصولات بادی را مشاهده و انتخاب کنید. تمام محصولات در فروشگاه اینتکس کالا (https://intexkala.com/) با ضمانت اصالت و کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. آرامش، راحتی و نشاط شما، آرزوی قلبی ما در اینتکس کالا است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها