راه اندازی کسب و کار با دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی

کد خبر: 1125153

راه اندازی یک کسب و کار پر رونق نیاز بسیاری از افراد جامعه است ، افرادی که به دنبال کارآفرین شدن هستند و یا افرادی که سرمایه اندکی دارند و به دنبال راهی درست و سود ده برای راه اندازی کسب و کار هستند.

اگر به دنیال یک ایده  کسب و کار در زمینه تولید هستید ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم، که با سرمایه ای مختصر میتوانید یک کسب و کار پررونق را در زمانی کوتاه راه اندازی کنید.

ابتدا لازم است در مورد تجارت موارد غذایی  اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

تجارت مواد غذایی  

تجارتی که با تهیه، فرآوری، ساخت یا بسته بندی مواد غذایی به هر نحوی مرتبط باشد، تجارت مواد غذایی نامیده می شود. صنعت غذا بسیار رقابتی شده است. زیرا افراد زیادی این تجارت را شروع کرده اند. اما باز هم اگر کیفیت، طعم و بهداشت را حفظ کنید، می‌توانید درآمد خوبی از این حوزه کسب کنید. اگر به این فکر می کنید که چگونه یک تجارت مواد غذایی راه اندازی کنید، این نکات می تواند به شما کمک کند.

با برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری متوسط ​​می توان برای راه اندازی یک فست فودی برنامه ریزی کرد. اگر به درستی برنامه ریزی و مدیریت شود، یک تجارت بسیار سودآور است. قبل از افتتاح باید موقعیت، سلیقه و عادات افراد در آن مکان را بررسی کرد. 

فست فودها هرگز بی تقاضا نیستند. شما به راحتی می توانید یک مرکز فست فود باز کنید . ایده تجاری فست فود همیشه سبز هستند.

و اما پیشنهاد به ما به شما برای راه اندازی یک کسب و کار مناسب:

درآمدزایی با دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی:

راه اندازی کسب و کار با دستگاه همبرگرزن

اگر قصد دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید، کسب و کار محصولات غذایی می تواند یکی از بهترین ایده ها باشد. داشتن یک کارگاه تولید همبرگر یک مزیت بزرگ است. چراکه در جامعه امروزی، همبرگر در تمامی سنین بسیار محبوب شده است. همچنین مواد غذایی با نیاز مردم در ارتباط بوده و جزئی از مصارف مردم به حساب می آید که این مسئله ، نگرانی در مورد بازگشت سرمایه را برطرف می سازد.

با راه اندازی یک کارگاه تولید همبرگر با کیفیت می توانید علاوه بر اغذیه فروشان و فست فودی ها در صورت برند شدن می توانید در بین شهرهای دیگر هم محصولات خود را بفروش برسانید.

شما با داشتن یک کارگاه کوچک و دستگاه همبرگر زن میتوانید به راحتری شروع به تولید همبرگر نمائید و همبرگر های خود را به فست فود ها ، فروشگاه ها و ... بفروشید و سود قابل توجهی دریافت نمائید.

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات کامل در این خصوص با ما تماس بگیرید ما با شما تا رسیدین به درآمد همراه هستیم.

مشاوره راه اندازی کسب با دستگاه همبرگرزن

مواد اولیه دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی

دستگاه تهیه همبرگر برای مواد اولیه مختلف مانند گوشت، سبزیجات، آبزیان، مواد غذایی مخلوط و غیره مناسب است، بنابراین دستگاه همبرگر زن صنعتی می توانند تقاضای بازار در فصول مختلف، مناطق مختلف و کشورهای مختلف را برآورده کنند. به عنوان مثال، برای مناطق شمالی و جنوبی کشور که با محصولات آبزی به دریا متکی هستند، مواد خام می تواند ماهی باشد و در مناطق دیگر که گوشت گاو و مرغ را ترجیح می دهند، بنابراین مواد اولیه می تواند گوشت گاو و مرغ باشد که مطابق با ذائقه مردم است. اگر یک رستوران گیاهی دارید، می توانید سبزیجات را به عنوان مواد انتخاب کنید. بنابراین، استفاده از دستگاه همبرگر زن اتوماتیک بسیار گسترده است. این تجهیزات ایده آل برای فست فودی ها، کارخانه ها (گوشت، سبزیجات) مناسب است.

قالب دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی

برای تکمیل تولید همبرگر فقط به یک دستگاه همبرگر زن نیاز دارید.  شکل های مختلفی را می توان با دستگاه همبرگر زن تولید کرد. مانند شکل های هندسی، مربع، مستطیل و غیره،

 اما اشکال مختلف چگونه می توان ساخت؟ در واقع خیلی ساده است ! با تغییر قالب می توان اشکال مختلفی ساخت. البته، تعویض قالب نیز بسیار ساده است.

معرفی دستگاه همبرگر زن اتوماتیک پدیدکاران

شرکت ماشین سازی پدیدکاران در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید صنایع غذایی و تجهیزات آماده سازی رستوران‌ها و فست فودها و هتل ها آغاز نمود.

دستگاه همبرگر ساز اتوماتیک تولیدی شرکت ماشین سازی پدیدکاران یکی از بهترین نمونه ها در ایران می باشد.و همچنین دستگاه میکسر گوشت این شرکت هم یکی نمونه های پر استفاده و پر فروش در صنعت غذایی به شمار می آید.

مشخصات  دستگاه همبرگر زن صنعتی پدیدکاران:

دستگاه همبرگرزن پدیدکاران

مشخصات  فنی  دستگاه همبرگر زن صنعتی پدیدکاران

ابعاد 71 سانتی متر عرض 100 سانتی متر طول 135 سانتی متر ارتفاع

وزن 180 کیلو گرم

برق ورودی 220 ولت

برق مصرفی در حین کار 1.8 کیلو وات در ساعت

جنس استیل

تعداد موتور ۳ عدد

حداقل کارکرد بدون نیاز به سرویس 5000000 تعداد

مشخصات تولید دستگاه همبرگر زن صنعتی شرکت پدیدکاران:

سلفن گذاری زیر و روی همبرگر

سرعت تولید برگر ۱۲۰۰ عدد در ساعت

قابلیت تنظیم وزن برگر از بیست گرم تا ۴۰۰ گرم با تلورانس ۱ گرم

قابلیت تولید برگر از دایره ۸ سانتی متر تا ۱۸ سانتی متر

قابلیت تولید برگر انواع شکلهای هندسی و دلخواه مربع مستطیل و غیره

قابلیت ایجاد حفره و نقش و تعیین ضخامت دور و مرکز برگر

قابلیت تولید انواع برگر گوشت مرغ سبزیجات کتلت و غیره بدون محدودیت مواد اولیه گوشت منجمد و یا گرم

کارکرد آسان و شستشوی سریع دستگاه

دارای شمارشگر قابل تنظیم جهت ارائه آمار کلی و و روزانه

قابلیت استفاده از انواع پلاستیک شفاف شیری طلایی و کاغذ

قابلیت تولید انواع سوسیس کوکتل هات داگ در انواع سایز و وزن

قابلیت فرمینگ انواع گوشت و مرغ تکه ای

چشم انداز بازار دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی

با افزایش سرعت زندگی، افراد بیشتری فست فود را انتخاب می کنند، بنابراین فست فود در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، به عنوان یکی از اصلی ترین فست فودها، نسبت مصرف همبرگر بیشتر است. سرمایه گذاری کم و سود بالا که باعث می شود بسیاری از افراد فست فود را برای شروع کسب و کار خود انتخاب کنند.

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی شرکت ماشین سازی پدیدکاران  به عنوان یکی از کمک های ایده آل برای شما در ساخت انواع همبرگر با راندمان بالا، مصرف انرژی پایین و محصول باکیفیت می تواند سود بیشتری را برای شما به ارمغان آورد.

با ما تماس بگیرید ؛  ما می‌توانیم در مورد دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی کامل برای کسب‌ وکارتان به شما مشاوره دهیم.

تماس با پدید کاران

منبع : https://padidkaran.ir/

تیم تولید محتوا و سئو : karinoweb

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها