ورق های پلکسی رنگی و مولتی استایل چه کاربردهایی دارند؟

کد خبر: 1125410

پلکسی گلاس رنگی یکی از محصولات شیشه ای و آینه ای معاصر است که برای زیباسازی فضای داخلی شما طراحی شده اند. در میان بسیاری از عناصر دکور، ورق های پلکسی رنگی نیز وجود دارد که به علاقه مندان طراحی ایده های جالب و خلاقانه ای ارائه می دهد تا فضای داخلی خود را با ظرافت و کلاسی بازسازی و تزئین کنند. این ورقه های ترموپلاستیک شفاف در طیف گسترده ای از رنگ های جذاب و همچنین سفارشی سازی فوق العاده آسان است. تطبیق پذیری طراحی و گزینه های رنگی متعدد آنها را به بهترین انتخاب برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال تزئینات فانتزی، قوی و بادوام برای دکوراسیون منزل خود هستند. کاربردهای شگفت‌انگیز بی‌شماری از این ورق‌های پلاستیکی رنگی وجود دارد و در صنایع ساخت پلاستیک، نوسازی، تابلوسازی، ساخت‌وساز و لعاب‌سازی به یک امر عادی تبدیل شده‌اند.

ورق پلکسی رنگی

کاربرد ورق های پلکسی رنگی

این ورق های اکریلیک رنگی کاربردهای کاربردی و تزئینی زیادی در صنعت بازسازی و ساخت و ساز خانه دارند. علاقه مندان به طراحی که انحصاری را تحسین می کنند، اغلب پلکسی رنگی را انتخاب می کنند تا خانه و فضای داخلی خود را منحصر به فرد و مدرن کنند. طیف گسترده ای از گزینه های رنگ، ویژگی های باورنکردنی، و قابلیت سفارشی سازی آسان، دلایل اصلی کاربردهای گسترده آن است.

پلکسی رنگی

دیوارهای خلاقانه در دفاتر

ویژگی های جامد، بادوام و قوی پلکسی رنگی آن را به ماده ای عالی برای ساختن می کند. ویژگی‌های فیزیکی برجسته آن مانند وضوح استثنایی، توانایی ایجاد جذابیت نوری در هر فضایی، آن را به بهترین انتخاب برای ایجاد دیوار در هر نوع فضای کاری مانند دفتر کار، آژانس‌های بازاریابی و سایر موارد تبدیل کرده است.

کابینت های شیشه ای رنگی

از این ورق های شیشه ای رنگی نیز می توان برای طراحی کابینت های شیشه ای با پیچیدگی بالا استفاده کرد. رنگ های چندگانه پلکسی به کمک صاحب خانه هایی می آید که می خواهند خانه خود را با تمرکز بر انحصاری بودن تزئین کنند.

سایر کاربردهای پلکسی گلاس

ورق های پلکسی رنگی کاربردهای جذاب دیگری نیز دارند و این ورق ها هستندهمچنین به طور گسترده برای طراحی کیس های کامپیوتری سفارشی، نمایشگرها، مخازن آکواریوم و موارد دیگر استفاده می شود.

مزایای استفاده از ورق های شیشه ای اکریلیک رنگی

استفاده از پلکسی رنگی در خانه، محل کار یا محیط های تجاری مزایای زیبایی و دوام شگفت انگیزی دارد.

استحکام بالا  و انعطاف پذیری آسان آنها مهمترین قابلیت این ورق ها برای استفاده در محیط های مختلف است.. این ورق ها حدود 17 برابر دوام بیشتری نسبت به شیشه های استاندارد قدیمی دارند و راه حل بلندمدت باورنکردنی برای بازسازی فضای داخلی ارائه می دهند.

علاوه بر این، استفاده های تجاری بی شمار از شیشه اکریلیک در صنایع مختلف، ارزش واقعی این عناصر رنگی دکوری را برجسته می کند.

 

ورق مولتی استایل چیست؟

ورق مولتی استایل از مواد abs ساخته میشود . چیزی که ورق های مولتی استایل را منحصر به فرد می کند این است که یک ترموپلاستیک با عملکرد فوق العاده در دمای بالا و پایین است. ورق های مولتی استایل را می توان به راحتی تغییر داد تا متناسب با ابعاد دقیق پروژه شما باشد. 

مولتی استایل طلایی

در انواع ورق های مولتی استایل طلایی ، نقره ای، براق، مولتی استایل خشدار و … استفاده میشود. مولتی استایل، در 2 نوع خشدار و یا آینه ای تولید میشود. این ورق ها، انعطاف پذیری بالا و کاربردهای مختلفی دارند. قیمت این ورق ها در مقایسه با سایر ورق های پلکسی گلاس نیز مناسب تر می باشد.

ورق های پلاستیکی ABS در صنایع مختلف برای تولید مجموعه ای جامع از قطعات، اجزا و کالاهای نهایی استفاده می شود. دوام، سهولت دستکاری، هزینه کم، و خواص فیزیکی مفید متعدد، پلاستیک ABS را در مقایسه با بسیاری از مواد دیگر به انتخاب ارجح تبدیل کرده است. 

کاربرد ورق های مولتی استایل چیست؟

این ورق ها ممکن است به شکل آینه ای و یا مولتی استایل طلایی خش دار باشد. این ورق ها ظاهری شیک و مسطح دارند. انعطاف پذیری بالای این ورق ها باعث میشود تا این ورق ها در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

از ورق مولتی استایل می توان در کارهای کوچک و بزرگ استفاده کرد. سطوح خمیده در آینه های معرق را می توان به کمک این ورق ها درست کرد. کاربردهای بیشمار این ورق ها در دکوراسیون باعث شده تا استفاده از آن به یک ضرورت تبدیل شود.

مزایای ورق های مولتی استایل:

از جمله مهم ترین مزیت هی ورق مولتی استایل اینکه …

  • مقاومت در برابر ضربه عالی
  • ماشینکاری خوب
  • رنگ آمیزی و چسباندن آسان
  • استحکام بالا
  • مقاومت بالا در برابر سایش، مواد شیمیایی و حرارت
  • عایق برق
  • ماشین کاری بالا
  • سازگار با اکثر رنگ ها و چسب ها
  • سبک وزن
  • مقرون به صرفه تر از بسیاری از مواد مشابه
  • ضایعات کم به دلیل استفاده مجدد یا بازیافت آسان
  • هدایت حرارت و الکتریسیته کم
  • مقاومت در برابر ضربه برای کمک به جذب موثر ضربه

فروشگاه پلکسی روژان

اگر به ورق مولتی استایل یا انواع پلکسی گلاس نیاز دارید، می توانید با فروشگاه روژان تماس بگیرید. در فروشگاه پلکسی روژان بهترین انتخاب و کمترین قیمت را به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد. فروشگاه روژان با کیفیت بالای محصولات و پشتیبانی حرفه‌ای رضایت شما را فراهم می کند. 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها