فروش بیشتر محصولات پیج های اینستاگرامی با بازار آنلاین

کد خبر: 1127534

امروزه حمایت از کسب و کارهای خانگی و روستایی که امکان فروش با حجم بالا برایشان مهیا نیست به روش‌های مختلفی از طرف بسیاری از بسترها در نظر گرفته می‌شود اما با توجه به گستردگی این کسب و کارها پوشش‌دهی به صورت کامل امکان‌پذیر نخواهد بود. با این حال بازار آنلاین دامرسا به سهم خود تصمیم گرفته است تا با ارائه خدمات رایگان، به فروش آنلاین کسب و کارها کمک کند.

همانطور که می‌دانید در حال حاضر فروشگاه‌های کوچکی وجود دارند که در سراسر کشور محصولات با کیفیت‌شان را برای فروش قرار داده‌اند اما به دلیل آنکه معروف نیستند، فروش بسیار کمی دارند. البته شاید این کسب و کارها از یک مغازه‌ی فیزیکی و حتی سایت نیز بهره‌مند باشند که با این وجود؛ به دلیلی که عرض کردیم کسب و کارشان به رونق مناسب دست پیدا نکرده است. اما این پایان کار نیست چرا که وجود بازار آنلاین دامرسا توانسته است بخش قابل توجهی از مشکلات فروش کسب و کارها را پوشش دهد. حال شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه این امر محقق شده است که توصیه می‌کنیم برای دست‌یابی به پاسخ این پرسش تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فروش بیشتر محصولات پیج های اینستاگرامی با بازار آنلاین

پلفترم دامرسا چیست

اگر به دنبال یک بازار آنلاین هستید تا بتوانید با استفاده از آن به خرید و فروش کالاهای مدنظرتان بپردازید، پلتفرم دامرسا می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. اما این بستر خرید و فروش کالا دقیقاً برای چه افرادی مناسب است؟ همانطور که در مقدمه‌ی این مقاله عنوان کردیم، بسیاری از کسب و کارهای کوچک (خانگی، روستایی،فروشگاه های فعال اینستاگرام و...) از یک بستر مورد اعتماد به جهت فروش محصولات‌شان محروم هستند، به همین دلیل شانس زیادی برای فروش موارد دلخواه‌شان با هزینه کم ندارند اما دامرسا به خوبی توانسته است با کمترین هزینه امکانات مناسبی را در اختیار افراد در جهت افزایش فروش محصولات‌شان قرار دهد.

البته در نظر داشته باشید که دامرسا فقط یک بازار آنلاین است و در حوزه فروشگاه‌ساز فعالیت نمی‌کند، با این وجود با در اختیار قرار دادن صفحه‌ای برای کسب و کارها امکان فروش بیشتر را برای همه‌ی افراد مهیا کرده است. به بیان دیگر، این پلتفرم تمام موارد مربوط به فروش کالا مانند تبلیغات و معرفی محصولات را  انجام می‌دهد تا از این رو فروشندگان فقط به فکر افزایش کیفیت کالاهایشان باشند.

اهداف دامرسا چیست

معمولاً کسب و کارهای کوچک با چند مشکل برای فروش محصولات‌شان مواجه هستند که بازار آنلاین دامرسا سعی کرده است تا حد امکان آنها را برطرف کند. این مشکلات شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه‌های زیاد راه‌اندازی سایت: از مهم‌ترین دلایل عدم موفقیت کسب و کارهای کوچک، نداشتن سرمایه به جهت راه‌اندازی سایت است. حتی هزینه‌های تبلیغات صفحه‌ی اینستاگرام جهت دیده شدن نیز سرسام آور است. بنابراین همه‌ی فروشندگان کسب و کارهای کوچک برای فروش بیشتر نیاز به یک بستر کم هزینه‌تر دارند که بازار آنلاین دامرسا این امکان را در اختیار افراد قرار داده است.
  • تضمین امنیت خرید: مطمئناً افراد از فروشگاه‌هایی خرید می‌کنند که مورد اعتماد باشند. در واقع بسیاری از کسب و کارهای آنلاین مشکل عدم جلب اعتماد خریدار را دارند که دامرسا سعی کرده است تا این مشکل را از میان بردارد.

حال با توجه به موارد عنوان شده، می‌توان اهداف بازار آنلاین دامرسا را رفع این دو مانع بزرگ در نظر گرفت تا از این رو حمایت از کسب و کارهای خانگی و روستایی را در دستور کار قرار داده باشد. ضمناً توجه داشته باشید که استفاده از بستر دامرسا قوانین سخت‌گیرانه سایت ها و مارکت پلیس های دیگر را ندارد و افراد به راحتی بیشتری می‌توانند به فروش محصولاتشان بپردازند.

مزیت استفاده از بازار آنلاین دامرسا

 

مزیت‌های استفاده از دامرسا

استفاده از بازار آنلاین دامرسا مزایای بخصوصی را برای افراد دارد که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

- کاهش هزینه‌ها به طرز چشم‌گیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این بستر برای فروش محصولات است.

- تبلیغ و در معرض دید قرار دادن محصولات که منجر به افزایش هزینه‌ها و هدر رفت زمان برای صاحبان کسب و کارها می‌شود در استفاده از این پلتفرم وجود ندارد.

- عدم وجود جرایم مالی و همچنین قوانین پیچیده و سختگیرانه برای افرادی که صاحب کسب و کار کوچک هستند، رغبت استفاده از این پلتفرم را افزایش داده است.

- امکان جذب مشتری در دامرسا راحت و فوق العاده است که این موضوع سبب افزایش احتمال فروش محصولات خواهد شد.

- پشتیبانی تمام و کمال از طرف بازار آنلاین خیال صاحبان کسب و کار را با سر و کله زدن با مشریان راحت کرده است.

- بهره مندی از درگاه‌های پرداخت امن در این پلتفرم خرید محصولات را افزایش داده است و مهم‌تر اینکه ارائه هر گونه محصول فیزیکی نو در این پلتفرم بلامانع است.

- استفاده از دامرسا امکان قرارگیری محصولات ثبت شده را در گوگل و وب‌سایت‌هایی مانند ترب و ایمالز نیز فراهم خواهد کرد که در نتیجه رشد بیشتر محصولات را شاهد خواهیم بود.

- نهایتاً برای فروش بیشتر محصولات، امکان ارائه مشاوره و آموزش نیز از طرف دامرسا به صاحبان کسب و کار وجود دارد و در این راستا دامرسا اقدام به صفحه اختصاصی اینستاگرام و مرکز آموزش فروشندگان در سایت کرده است.

 

استفاده از دامرسا چقدر هزینه دارد؟

پر واضح است که حتی اگر با استفاده از یک واسطه (پخش ها، بازاریاب، تبلیغات و...) به فروش محصولات‌تان بپردازید، ملزم به پرداخت هزینه‌هایی در قالب هزینه تبلیغات و بازاریابی خواهید بود. بعنوان مثال اگر صاحب یک سایت باشید، به طور حتم باید هزینه‌های گزافی را برای خرید سرور، هاست و در اختیار گرفتن یک سئوکار در نظر بگیرید که مطمئناً مدیران کسب و کارهای کوچک نمی‌توانند از عهده‌ی این هزینه‌ها بربیایند. در کنار این مورد اگر یک پیج اینستاگرام راه‌اندازی کنید نیز باید برای فروش محصولات‌تان اقدام به تبلیغات کنید که قطعاً با هزینه‌هایی همراه خواهد بود.

اما بازار آنلاین دامرسا با در اختیار قرار دادن بهترین امکانات، هزینه‌های بسیار ناچیز را از فروشندگان دریافت می‌کند که مبالغ دریافتی کاملا صرف تبلیغات و معرفی محصولات فروشندگان می شود. در حال حاضر کارمزد این پلتفرم در قبال فروش انواع محصولات از 4 تا حداکثر 7 درصد است که البته اگر فروشندگان مایل به پرداخت همین کارمزد ناچیز هم نیستند، به راحتی می‌توانند با تهیه اشتراک ماهانه در پلتفرم دامرسا هزینه‌ها را به طور چشم‌گیر کاهش دهند. بنابراین به طور کلی هدف اصلی این سامانه فروش بیشتر محصولات است تا اینکه قصد داشته باشد مبالغ سنگین را از فروشندگان از بابت حق عضویت یا فروش انواع محصول دریافت کند.

آیا دامرسا انبار دارد؟

آیا دامرسا دارای انبار است؟

احتمالاً تا به اینجای مقاله با ساز و کار بازار آنلاین دامرسا آشنا شده‌اید اما سوال مهم دیگری که ممکن است ذهن‌تان را مشغول کرده باشد در خصوص نحوه ارسال محصولات خریداری شده است. در پاسخ باید عرض کنیم که همه‌ی محصولات خریداری شده در سایت دامرسا بوسیله‌ی فروشندگان به مقصد تعیین شده ارسال خواهد شد و در این خصوص پلتفرم دامرسا هیچ دخل و تصرفی ندارد. به بیان دیگر این سامانه هیچ گونه انباری برای نگهداری کالاها و محصولات نداشته و صرفاً محصولات خریداری شده توسط فروشندگان مربوطه برای خریدار ارسال می‌شود.

به طور کلی ثبت سفارش‌های جدید از طریق پیامک به فروشندگان اطلاع‌رسانی می‌شود و بدون دخالت دامرسا، فروشنده سفارش را آماده و ارسال می‌کند. ضمناً بدیهی است که فروشندگان می‌توانند از هر نقطه از کشور محصولات خود را در دامرسا ثبت کنند و به فروش برسانند.

چه نوع کالاهایی در بازار آنلاین دامرسا به فروش می‌رسد

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید، فروشندگان کسب و کارهای مختلف می‌توانند هر نوع کالای فیزیکی را به جهت فروش در این سامانه به ثبت برسانند. در واقع صرفاً کالاهایی که فیزیکی و نو هستند مجاز به ثبت و فروش در  دامرسا خواهند بود و فروشندگان باید توجه داشته باشند که از ثبت محصولات دست دوم و کالاهای مجازی مانند ebook خودداری کنند. ضمناً در نظر داشته باشید که سفارش‌گیری برای تولید محصولات در روزهای آینده فعلا در این پلتفرم امکان پذیر نیست و صرفاً محصولات موجود که تا حداکثر 48 ساعت امکان ارسال آن وجود داشته باشد، مجاز به ثبت در سامانه خواهند بود.

مزیت استفاده از بازار آنلاین دامرسا

چه کسب و کارهایی مجاز به استفاده از بازار آنلاین دامرسا هستند

اگر چه همه‌‌ی کسب و کارهای خانگی و روستایی می‌توانند به ارائه خدمات به افراد بپردازند اما پر واضح است که اولویت با مدیران مجموعه‌هایی است که کار با کیفیت را تحویل مشتریان می‌دهند. بنابراین در هر کجای ایران که باشید، اگر محصولات با کیفیت ارائه می‌دهید کافی است که در پلتفرم دامرسا عضو شوید و به کسب درآمد بپردازید. با این وجود مهم‌ترین کسب و کارهایی که بدون دغدغه‌ می‌توانند در بازار آنلاین شاپ دامرسا فعالیت کنند، موارد زیر هستند:

  • کسب و کارهایی که محصولات دست‌بافت عرضه می‌کنند
  • کارگاه‌های کوچک عروسک سازی
  • کسب و کارهای خانگی محصولات بافتنی
  • هر نوع فروشگاه اینستاگرامی که دارای کالاهای با کیفیت است
  • فروشگاه‌های کیف و کفش
  • فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی
  • فروشگاه‌های لوازم کودک و نوزاد
  • فروشگاه‌های کتاب (مخصوصاً کتاب‌های قدیمی کمتر یافت شده)
  • فروشگاه‌های ساعت و زیورآلات

به طور کلی هر نوع فروشگاهی که اجناس آن آماده فروش است، به راحتی می‌تواند در بازار آنلاین دامرسا فعالیت داشته باشد و به کسب درآمد بپردازد.

شروع فروش در دامرسا در 5 قدم

نحوه فعالیت در بازار دامرسا

برای اینکه بتوانید از کلیه خدمات دامرسا استفاده کنید، باید در این سایت ثبت نام کنید و یک سایتَک برای خود بسازید. این کار به چند دقیقه بیشتر زمان نیاز ندارد و در زمان کوتاهی می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ما در ادامه مراحل عضویت را شرح می دهیم :

1- ابتدا با ورود به لینک فروش آنلاین به صفحه ثبت نام وارد شوید و اقدام به به درج شماره همراه کنید. با این کار یک کد فعال‌سازی ارسال خواهد شد که باید در کادر مربوطه ثبت کنید.

- در مرحله بعدی ثبت نام نیاز به تکمیل موارد عنوان شده مانند نام و نام خانوادگی، نام فروشگاه و صنف فعالیت است.

- پس از کامل کردن موارد و با فشردن گزینه فروشنده شوید به پیشخوان فروش و بخش نهایی ثبت نام در بازار آنلاین ارجاع داده خواهید شد.

- در مرحله بعدی نیاز به احراز هویت دارید. برای این منظور باید تصویر کارت ملی‌تان را در کادر مورد نظر آپلود کنید. البته تکمیل دیگر موارد مانند کد ملی و مواردی از این دست نیز ضروری خواهد بود. کامل کردن مشخصات ارتباطی و مالی نیز باید به درستی انجام شود.

- پس از تکمیل همه‌ی موارد به راحتی می‌توانید بعنوان یک فروشنده در بازار آنلاین دامرسا فعالیت کنید و یک به یک محصولات خود را برای فروش درج نمایید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم تا شما فروشندگان عزیز را با بستر معتبری به نام بازار آنلاین دامرسا آشنا کنیم تا با استفاده از آن بتوانید محصولات با کیفیت‌تان را به فروش برسانید. مطمئناً کسب و کارهای کوچک توانایی پرداخت هزینه‌های گزاف را برای دیده شدن محصولات‌شان ندارند که برای این منظور بکارگیری از سامانه دامرسا بهترین انتخابی خواهد بود که فروشندگان می‌توانند آن را در نظر بگیرند.

به طور کلی وجود یک بستر قابل اعتماد هم به فروشندگان و هم به خریداران کمک خواهد کرد تا به آنچه که نیاز دارند، با کمترین دغدغه دسترسی داشته باشند. بنابراین اگر صاحب یک کسب و کار خانگی بدون مشتری هستید، جای خوبی را برای دیده شدن انتخاب کرده‌اید. دامرسا با ارائه امکانات فوق العاده به کاربران کمک خواهد کرد تا پیشرفت کسب و کارشان روز افزون شود. حال برای اینکه بتوانید با این پلتفرم در ارتباط باشید پیشنهاد می کنیم به سایت بازار آنلاین دامرسا رفته و روی لینک فروش در دامرسا کلیک کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها