اسباب بازی؛ وسیله رشد و شکوفایی کودکان در کیدبی تویز

کد خبر: 1129970

اسباب بازی پسرانه

قبل از اینکه بخواهیم درمورد هریک از انواع اسباب بازی ها و خرید آن ها صحبت کنیم، بهتر است یک توضیح کوتاه درباره اسباب بازی ها به شما بدهیم. اسباب بازی ها وسیله ای برای بازی کردن می باشند که مورد استفاده تمامی کودکان قرار می گیرند. اسباب بازی ها علاوه بر سرگرمی باعث رشد و شکوفایی آن ها نیز می شوند.

امروزه تنوع در ساخت و تولید اسباب بازی ها بی شمار است، اما نمی توان تمام آن ها را جز اسباب بازی ها دسته بندی کرد. در انتخاب اسباب بازی برای کودکان باید بسیار دقت نمود؛ زیرا اسباب بازی ها در شکل دهی تمایلات عاطفی و روانی کودک موثر می باشند. هنگام خرید بهتر است اسباب بازی های دارای علامت استاندارد را انتخاب کنید، تا از سلامت آن اطمینان داشته باشید.

خرید اسباب بازی باید با توجه به سن کودکان و همچنین جنسیت آن ها انجام شود. مثلا برخی از اسباب بازی ها دارای قطعات ریز هستند و برای کودکان با سنین پایین خطرناک می باشند. با اینکه امروزه تفاوت جنسیتی در خرید اسباب بازی ها وجود ندارد، اما برخی از اسباب بازی ها مختص پسربچه ها می باشد و با روحیات آن ها سازگاری بیشتر دارد و برخی از آن ها نیز بیشتر به دختر بچه ها اختصاص پیدا می کند و مورد علاقه آن ها می باشد.، از این رو این نکته مهم را در خرید اسباب بازی ها باید در نظر گرفت.

اسباب بازی دخترانه بهترین یار و دوست دختربچه ها

دختربچه ها معمولا روحیه لطیف تری دارند و به دنبال بازی هایی هستند که با احساس و آرامش همراه است، به همین دلیل اسباب بازی های دخترانه معمولا درکمال آرامش و راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. تولید اسباب بازی دخترانه کیدبی تویزمعمولا باید خلاقانه باشد تا آن ها را دچار دلزدگی نکند. عروسک ها به عنوان یکی از پرطرفدار ترین وسیله برای بازی کودکان به شمار می روند.

مهمترین دسته در تولید اسباب بازی، اسباب بازی دخترانه است و خلاقیت و طرح های جذابی را برای آن در نظر می گیرند. در هنگام خرید اسباب بازی والدین باید نیاز کودکشان را بدانند و به ویژگی ها و استانداردهای لازمه برای یک وسیله بازی دقت داشته باشند. دختران با روحیه لطیفشان ارتباط عمیقی را با عروسک و سایر اسباب بازی برقرار می سازند. مهمترین فاکتوری که در هنگام خرید وسیله بازی برای دختربچه ها باید در نظر بگیرید: رنگ، طرح، سن، علاقه کودک است.

هنگام خرید اسباب بازی دخترانه جدید به سن کودک خود و علایق او نیز توجه داشته باشید. شاید فکر کنید رنگ اسباب بازی ها چندان اهمیت ندارند اما بهتر است بدانید چیزی که در نگاه اول باعث جذب کودکان می شود، رنگ آن ها است. خرید اسباب بازی با رنگ های شاد و روشن بیشتر مورد علاقه کودکان می باشد.

اسباب بازی دخترانه شامل: اسباب بازی های تقلیدی ( اسباب بازی های مناسب خاله بازی، وسایل آشپزخانه)، خانه عروسکی، عروسک های بیبی، اسباب بازی مدل لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی ست تخت و کمد، وسیله نقاشی و طراحی و... می باشد.

یک اسباب بازی دخترانه شیک می تواند هدیه ای جذاب برای فرشتگان زیبای روی زمین باشد.

اسباب بازی دخترانه

اسباب بازی های پسرانه و ویژگی آن ها

اسباب بازی پسرانه معمولا با هیجان و ماجراجویی همراه است. همچنین آن ها بیشتر به اسباب بازی هایی علاقمند هستند که همراه با موسیقی باشد، هرچه شدت این صدا بیشتر باشد برای آن ها جذابیت بیشتری خواهد داشت. اسباب بازی پسرانه کیدبی تویز شامل: وسایل نقلیه، تفنگ اسباب بازی، لباس شخصیت های مشهور دنیا، برج هوش، جعبه ابزار، پارک شادی و ... می باشد.

برعکس دختر بچه ها، پسرها بیشتر به رنگ های تیره علاقه مند هستند، پس هنگام خرید اسباب بازی برای آن ها بهتر است انتخاب شما رنگ های تیره باشد. از ویژگی هایی که می توان برای اسباب بازی های پسرانه در نظر گرفت طراحی خاص و متفاوت آن می باشد؛ پسر بچه ها معمولا به اسباب بازی هایی که طراحی متفاوت و خاصی دارند علاقه مند هستند.

یکی دیگر از ویژگی های اسباب بازی پسرانه که می توان در نظر گرفت، متحرک بودن آن است. اگر دقت کرده باشید، بیشتر اسباب بازی هایی که مورد استفاده پسر ها می باشد متحرک هستند. به دلیل وجود هیجانات بسیار بالا هنگام بازی با اسباب بازی های پسرانه بهتر است به سن کودک خود توجه کنید، تا هم از خطرات احتمالی جلوگیری کنید و هم او از بازی کردن با آن لذت ببرد.

بهترین هدیه ای که می تواند یک کودک را تشویق کند، خرید یک اسباب بازی پسرانه جدید می باشد.

اسباب بازی پسرانه در طرح‌هایی بسیار زیبا، جذاب، جدید و ایده‌آل در فروشگاه اینترنتی کید بی تویز عرضه می‌گردد. قیمت یک اسباب بازی نیز به طور حتما یکی از فاکتورهای مورد توجه خریداران است و می‌توان با توجه به  قیمت‌های مناسب لیستی از بهترین اسباب بازی‌ها را تهیه نمود.

فروشگاه کید بی تویز ارائه دهنده جدیدترین اسباب بازی‌های پسران با قیمت‌هایی کاملا رقابتی برای خریداران در کشور می‌باشد. بخشی از اسباب بازی‌های جذاب در این فروشگاه عبارت‌اند از :

  • انواع اسباب بازی پسرانه ارزان
  • انواع اسباب بازی خفن پسرانه
  • انواع ماشین پلاستیکی
  • ماشین کنترلی اسباب بازی شارژی
  • اسباب بازی ماهیگیری
  • اسباب بازی لاک پشت نینجا
  • ماشین کنترلی اسباب بازی آفرود

خرید اسباب بازی

یکی از نکاتی که هنگام خرید اسباب بازی بسیار اهمیت دارد کیفیت آن است. کودکان ساعات بسیار طولانی را صرف بازی کردن با اسباب بازی ها می کنند، از این رو بسیار حائز اهمیت است که کیفیت آن بالا باشد، تا پس از چند بار استفاده به سرعت خراب نشود.

هنگام خرید اسباب بازی ممکن است دچار سردرگمی شوید و ندانید کدام می تواند بهترین گزینه برای کودک تان باشد، اما تنوع بسیار بالا در سایت اسباب بازی فروشی کیدبی تویز( kidbeetoys) باعث شده است تا تمامی پدر و مادرها به راحتی بتوانند اسباب بازی مورد علاقه و جذاب کودک خود را انتخاب کنند.

آدرس : نارمک- جانبازان شرقی – رودباری جنییوبی – کییوچه عباسییی فشییمی – بیین بست جعفر کاشانی – پ ۲ واحد ۳

شماره تماس : 09120132443 – 02177974495

ایمیل: kidbeetoys@gmail.com

خرید اسباب بازی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها