پنجره آفتاب تولید کننده بهترین مارک پنجره دوجداره

کد خبر: 1142022

بهترین مارک پنجره دوجداره

بهترین مارک پنجره دوجداره اولین و مهمترین سوال برای خریداران پنجره است، برای خرید دلخواه و مناسب، باید با فاکتورها و مزایای مختلف برندها آشنا شد.

مهم ترین فاکتور برای پنجره ی یو پی وی سی نوع پروفیل UPVC و پس از آن نوع یراق آلات به کار رفته است.

تولید استاندارد و نوع شیشه دوجداره به کار رفته در پنجره ها می تواند عامل قابل توجهی برای بهترین مارک پنجره دوجداره است.

نصب استاندارد توسط پیچ های ۱۰ سانتی متری بولدکس و آب بندی و هوابندی با چسب سیلیکون و فوم پلی ارتان موارد مهمی است.

در طراحی ساختمان زیبایی مهم و نقش مدل پنجره تاثیرگذار است، خرید بهترین مارک پنجره دوجداره شامل زیبایی، امنیت و عایق صدا و انرژی است.

مارک های مختلفی از پنجره دوجداره در بازار موجود است اما مارک خوب پنجره دوجداره دارای ویزگی های خاصی است.

یکی  از فاکتورهای موثر در انتخاب و خرید پنجره قیمت است، پنجره دوجداره UPVC با سه مدل پروفیل تولید می شود که بیشترین کاربرد را دارد.

مارک خوب پنجره دوجداره در بازار شامل پنجره وین تک پنجره ویستا بست و پنجره هافمن می شود.

یک مارک خوب پنجره دوجداره که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است پروفیل UPVC ویستابست است. این پروفیل در دو نوع سری ۶۰ و سری ۷۰ تولید می شود.

پرکاربردترین، ساده ترین و ارزان ترین پنجره دوجداره مدل ثابت با شیشه دوجداره است که می تواند از یک مارک خوب پنجره دوجداره باشد.

این مدل پنجره دوجداره بهترین عملکرد را در عایق صدا، عایق حرارت و گرد و غبار دارد، چون مکانیزم باز و بسته شدن را ندارد.

تولیدی درب و پنجره UPVC

تولید درب و پنجره مراحلی دارد که باید براساس استاندارد و کیفیت مرغوب انجام شود تا رضایت مصرف کننده را جلب کند.

برای ساخت یک محصول باکیفیت باید از مواد اولیه مرغوب استفاده شود و مهم ترین ماده مصرفی در تولید درب و پنجره دوجداره UPVC پروفیل است.

پس از انتخاب و به کارگیری پروفیل مرغوب، نوبت به سازه داخلی این محصول، یعنی استفاده از فلز گالوانیزه با ضخامت استاندارد می‌ رسد.

در مرحله بعد فریم ‌ها جوش کاری می‌ شوند که نیاز به دقت و تخصص دارد و این کار توسط دستگاه اتوماتیک جوش انجام می ‌شود.

مرحله پایانی مونتاژ است که در شرکت پنجره آفتاب توسط نیروی متخصص و حرفه ای با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می شود.

ماشین آلات اصلی برای ساخت درب و پنجره شامل دو قسمت جداگانه، تجهیزات تولید درب و پنجره UPVC و تجهیزات تولید شیشه دوجداره می شود.

نصب یراق آلات مرغوب و مناسب با برندهای مختلف خارجی و داخلی و همچنین نصب اصولی درب و پنجره نیز پس از تولید درب و پنچره انجام می شود.

استانداردهای تولید درب و پنجره

استانداردهای تولید درب  و پنجره دوجداره در زمان ساخت و مونتاژ باید رعایت شود؛ دو عدد شیار تخلیه آب از داخل پروفیل یو پی وی سی ایجاد می شود.

هر پروفیل اعم از فریم، سش و مولیون که به عنوان چهارچوب اصلی پنجره ساخته شده است، قاب در نظر گرفته می شود.

فاصله شیار تخلیه از گوشه داخل قاب با در نظر گرفتن تقارن از هر طرف ۳ تا ۱۰ سانتی متر رعایت می شود.

براساس استانداردهای تولید درب و پنجره شیار تخلیه آب از نمای بیرون قاب تعبیه می شود که حداقل ۲/۵ سانتی متر با یکدیگر فاصله دارند.

یکی دیگر از ویژگی ‌های کیفیت پروفیل، سطح آن است که باید صاف و بدون خط و خش  باشد، پس از آن توجه به عایق ‌بندی و لاستیک‌ های پنجره اهمیت دارد.

لاستیک عایق ‌بندی پروفیل محسوب می ‌شود و در کنار این موضوع، قاب بیرون بازشو نباید شیار تخلیه داشته باشد.

در پنجره‌ هایی که از پروفیل‌ های لاستیک سر خود استفاده می ‌شود پس از مدت کوتاهی لاستیک له شده و عایق‌ بندی پنجره برای ورود صدا و گرد و خاک، کاهش پیدا خواهد کرد.

در پنجره ‌هایی که لاستیک، پس از ساخت روی آن نصب می ‌شود حتی اگر از لاستیک با‌کیفیت استفاده نشود، به مرور زمان و اپس از استهلاک لاستیک، می ‌توان نوع با کیفیتی را جایگزین کرد.

 

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره UPVC اولین موردی است که خریدار می خواهد درباره آن بداند و مهم ترین عامل برای انتخاب مناسب آشنایی با نحوه محاسبه قیمت است.

قیمت پنجره دوجداره و استعلام آن به صورت تلفنی نیز امکان پذیر است. بد نیست بدانید قیمت اعلام شده توسط کارشناسان شرکت پنجره آفتاب به صورت حدودی است.

قیمت پنجره دوجداره بسیار متفاوت بوده و به عوامل مختلفی همچون جنس پروفیل، اندازه های دقیق پنجره مورد نظر، تعداد بازشوها، جنس و ضخامت شیشه، نوع یراق آلات مصرفی، هزینه حمل و نقل و … بستگی دارد.

قیمت پنجره هافمن مدل تک حالت نسبت به دیگر مدل های مشابه کمتر است. در صورت خرابی لولا و یراق آلات قابلیت تعویض آسان را دارد.

از مزایای پنجره UPVC هافمن می توان به قیمت آن اشاره کرد که نسبت به کیفیت ارائه شده، بسیار مناسب است و ضمانت نامه 25 ساله پروفیل های رنگ سفید را نیز داراست.

این نوع پنجره دارای استانداردهای جهانی بوده، تولید آن با مدرن ترین قالب ها و ماشین آلات و همچنین بهترین مواد اولیه و طراحی زیبا انجام می شود.

خدمات پس از فروش، تولید پروفیل با لاستیک های بادگیر و ضربه گیر برای افزایش سرعت ساخت و آب بندی پنجره مناسب است.

تولید پروفیل های مخصوص نصب شیشه های چند جداره با ضخامت 24 میلی متر سایر از مزایای پنجره UPVC هافمن هستند.

پنجره هافمن دو جداره برای جلوگیری از آلودگی صوتی است و مناسب نصب در ساختمان های مشرف به اتوبان و پر سر  و صداست.

این پنجره درجه راندمان حرارتی بالاتری دارد و گرما در داخل ساختمان شما ماندگارتر خواهد بود.

قیمت پنجره سه جداره هافمن 50 تا 60 درصد گران تر است چون شیشه های به کار رفته قیمت بالاتری دارد، به هرحال عایق حرارتی بهتری به شمار می رود.

برای صرفه جویی در قیمت تمام شده پنجره، می توانید نوع دوجداره را انتخاب کنید اما ضخامت شیشه 6 میل باشد که با همین افزایش ضخامت تا 20 درصد عایق صوتی شما بهبود پیدا می ‌کند.

شیشه یکی از مواردی است که می تواند دوجداره یا سه جداره انتخاب شود و ضخامت هر کدام در قیمت نهایی موثر است. طرح شیشه و رنگی یا ساده بودن نیز عاملی تاثیرگذار است.

یکی از پارامترهایی که در قیمت پنجره دوجداره UPVC تاثیرگذار است برند پروفیل پنجره دوجداره است و در بازار برندهای  مختلفی وجود دارد که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند.

اندازه پنجره و تعداد لنگه پنجره هم عوامل موثر دیگری در قیمت پنجره دوجداره UPVC محسوب می شوند. اندازه پنجره با میزان متریال مصرفی و یراق آلات رابطه مستقیم دارد، حتی نوع طرح پنجره نیز اهمیت فراوانی دارد.

وجود کتیبه و نوع طراحی آن در پنجره دوجداره و همچنین بازشوی پنجره در قیمت پنجره دوجداره موثر است. علاوه بر تعداد بازشوها، یک طرفه یا دو طرفه بودن بازشو هم مهم است.

بازشوی کشویی، برند و جنس یراق آلات و ابعاد بازشوها در محاسبه قیمت نقش مهمی دارند. بنابراین پس از اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره شما توسط نصابان حرفه ای با نظر و سلیقه مشتری تعداد بازشوها و ابعاد هر لنگه مشخص می شود.

برای سفارش ساخت یا تعویض انواع پنجره دوجداره و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  www.upvcmaster.com مراجعه کرده  یا از طریق شماره های 02128425718-02632746871-09120593196 – 09120591647  با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها