ریزش هزار واحدی شاخص بورس

کد خبر: 1143383

شاخص کل بورس امروز با ریزش ۱ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۱۳۸۹ واحد مثبت/ارزش معاملات: ۶۲۱۵ میلیارد تومان

ریزش هزار واحدی شاخص بورس

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 12میلیارد و 569میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 254میلیارد تومان در بیش از 686هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 1434واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 521هزار و 432واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی گروه مپنا، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری دارویی تامین و فولاد آلیاژی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 697میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 736میلیارد تومان در 395هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 15واحد رشد کرد و در ارتفاع 20هزار و 916واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای تولیدی نیروی برق دماوند، پتروشیمی تندگویان و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس و اعتباری ملل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها