مدیریت طرح - گروه ساختمانی فرکتال

کد خبر: 1147153
مدیریت طرح - گروه ساختمانی فرکتال

ساختمان سازی

ساختِمان یا بنا، سازه‌ای است که برای سکونت و به عنوان سرپناه یا برای کار با مصالحی خاص ساخته می شود و شامل زیر بنا، زیر ستون، دیوار، کف، سقف، دودکش، خدمات لوله کشی و ساختمانی، سکوهای ثابت، ایوان، بالکن، قرنیز یا جلوآمدگی، بخشی از یک ساختمان یا هر چیز دیگری که به آن وصل شده یا هر دیوار محصوری که یک زمین یا فضا را از سازه مشابه مجرا می کند، می باشد. خانه ها، کارخانه ها، مراکز خرید، بیمارستان ها و غیره از انواع ساختمان ها هستند.

ساختمان سازی شامل سه جز اساسی است. اجزای ساختمان مواد اساسی برای ساخت به شمار می روند. مولفه های اصلی ساختمان شامل فوندانسیون (زیربنا)، دیوار، کف، اتاق و سقف است. بعد از مراحل ساخت نوبت به ظریف کاری است. نوسازی با رنگ، گچ کاری، برق کاری و اتصالات در و پنجره، نرده کشی و مراحل دیگر است. یک ساختمان، دارای سه جز اساسی می باشد که عبارتند از:

  • زیربنا (فوندانسیون)
  •  ستون پایه
  • روبنا

ساختمان ‌سازی معمولاً فرایندی زمان‌بر بوده‌است، اما در دهه‌های اخیر با استفاده از قطعات پیش‌ساخته می‌توان ساخت ساختمان‌ها را سریع‌تر به پایان رساند.

تکنولوژی های جدید و ساختمان‌سازی

صنعت ساختمان از دیرباز به عنوان یک صنعت سنتی و با بهره وری پایین شناخته شده است

و در مطالعات انجام شده نیز با اشاره به اینکه ورود تکنولوژی به این صنعت با محدودیت و به کندی صورت میگیرد این صنعت را یک صنعت با پایین شناخته شده است در این بین ابزارهای نوین مانند مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM امیدیست برای تحول در این صنعت و افزایش بهره وری و توسعه همه جوانب آن.

ویلا سازی

ویلا سازی یک پروژه پیچیده است که چند مرحله اساسی را در خود جای داده است. انجام این مراحل به صورت حرفه ای و به ترتیب صحیح برای رسیدن به کیفیت ضروری است. بنابراین، تمام فرآیندهای ساخت و ساز نیازمند آگاهی از مراحل مختلف آن و اهمیت آنها هستند. این دانش به شما در نظارت و نظارت کامل بر پروژه ویلا سازی کمک می کند. با توجه به افزایش شهرنشینی و مشکلات زندگی در شهرها اعم از آلودگی هوا و آلودگی های صوتی، جای خالی فضایی در دل طبیعت و دور از هیاهوی شهر برای استراحت در اوقات فراغت و نزدیک به محل کار افراد احساس می شود. افراد برای بالا بردن بهره وری در کسب و کار خود و داشتن زندگی آرام و با آسایش به گذراندن اوقات استراحت خود در مکانی به نام ویلا نیاز دارند. هدف ما از ویلا سازی ساخت بنایی است که علاوه بر اینکه امکانات و آسایش ساختمان های شهری را دارد، منجر به آرامش و سر زندگی و دور شدن از روز مرگی های گاه و بیگاه زندگی انسان امروز شود و حسی متفاوت از زندگی را در شما ایجاد کند.

مدیر طرح

مدیر طرح به عنوان یکی از محورهای فعالیت گروه ساختمانی فرکتال با اعلام پیشنهاد توسط مالک پروژه آغاز می گردد. مدیریت طرح فرآیند هدایت کار یک تیم برای دستیابی به تمام اهداف پروژه در چارچوب محدودیت های داده شده است. این اطلاعات معمولاً در مستندات پروژه که در ابتدای فرآیند توسعه ایجاد می شود، توضیح داده می شود. محدودیت های اولیه محدوده، زمان و بودجه است. چالش ثانویه بهینه سازی تخصیص ورودی های ضروری و به کارگیری آنها برای دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده است. مدیر طرح با استفاده از دانش، مهارت ها، ابزارها و تکنیک های خاص برای ارائه سازه ای ارزشمند به مردم است. توسعه نرم افزار برای بهبود فرآیند کسب و کار، ساخت ساختمان، امدادرسانی پس از یک بلای طبیعی، گسترش فروش به بازار جغرافیایی جدید اینها همه نمونه هایی از پروژه ها هستند. همه پروژه ها تلاشی موقت برای ایجاد ارزش از طریق یک محصول، خدمات یا نتیجه منحصر به فرد هستند. همه پروژه ها شروع و پایانی دارند. آنها یک تیم، بودجه، برنامه و مجموعه ای از انتظارات دارند که تیم باید برآورده کند. هر پروژه منحصر به فرد است و با عملیات معمول فعالیت های مداوم یک سازمان متفاوت است، زیرا پروژه ها پس از دستیابی به هدف به نتیجه می رسند. تغییر ماهیت کار به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی، جهانی شدن و سایر عوامل به این معنی است که به طور فزاینده ای، کار حول پروژه ها با تیم هایی که بر اساس مهارت های مورد نیاز برای وظایف خاص گرد هم آمده اند، سازماندهی می شود مدیر طرح افراد حرفه ای پروژه ها هستند، افرادی که عمداً یا بر اساس شرایط از آنها خواسته می‌شود اطمینان حاصل کنند که یک تیم پروژه به اهداف خود می‌رسد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها