دیجیتال مارکتینگ – گروه تبلیغاتی مثلث

کد خبر: 1147154
دیجیتال مارکتینگ – گروه تبلیغاتی مثلث

مارکتینگ

مارکتینگ به هر اقدامی اطلاق می شود که بیزینس برای جذب مخاطب به محصول یا خدمات شرکت از طریق پیام رسانی با کیفیت بالا انجام می دهد. هدف مارکتینگ ارائه ارزش مستقل برای مشتریان بالقوه و مصرف کنندگان از طریق محتوا، با هدف بلند مدت نشان دادن ارزش محصول، تقویت وفاداری به برند و در نهایت افزایش فروش است.  هدف بازاریابی تحقیق و تجزیه و تحلیل مشتریان ما، انجام نظرسنجی، مطالعه عادات خرید آنلاین و پرسیدن یک سوال اساسی است: مصرف کننده ما کجا، چه زمانی و چگونه می خواهد با تجارت ما ارتباط برقرار کند. بازاریابی فرآیند علاقه مند کردن مردم به محصول یا خدمات بیزینس ما است این از طریق تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل و درک علایق مشتری ایده آل ما اتفاق می افتد. بازاریابی به تمام جنبه های یک تجارت از جمله توسعه محصول، روش های توزیع، فروش و تبلیغات مربوط می شود. مارکتینگ مستلزم توسعه محصول، تحقیقات بازار، توزیع محصول، استراتژی فروش، روابط عمومی و پشتیبانی مشتری است. بازاریابی در تمام مراحل فروش یک کسب و کار ضروری است و می‌تواند از پلتفرم‌ها، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و تیم‌های متعدد درون سازمان خود برای شناسایی مخاطبان خود، برقراری ارتباط با آن‌ها، تقویت صدای آن و ایجاد وفاداری به برند در طول زمان استفاده کند. از سوی دیگر، تبلیغات تنها یکی از اجزای مارکتینگ است. این یک تلاش استراتژیک است که معمولاً برای گسترش آگاهی از یک محصول یا خدمات به عنوان بخشی از اهداف کل نگرتر ذکر شده در بالا پرداخت می شود. به زبان ساده، این تنها روشی نیست که بازاریابان برای فروش محصول استفاده می کنند.

کارکرد اصلی بازاریابی، ترویج و تسهیل مبادلات است. از طریق بازاریابی، افراد و گروه ها با مبادله محصولات و خدمات با طرف های دیگر، آنچه را که نیاز دارند و می خواهند به دست می آورند. چنین فرآیندی تنها زمانی رخ می دهد که حداقل دو طرف وجود داشته باشند که هر کدام چیزی برای ارائه داشته باشند. علاوه بر این، مبادله نمی تواند اتفاق بیفتد مگر اینکه طرفین بتوانند در مورد آنچه ارائه می دهند ارتباط برقرار کنند و ارائه دهند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

"بازاریابی دیجیتال" یک اصطلاح چتر است که طیف گسترده ای از استراتژی ها، خدمات و ابزارهای بازاریابی آنلاین را پوشش می دهد در حالی که کسب‌وکارها می‌توانند در مورد کمپین‌های بازاریابی آنلاین خود و روش‌هایی که استفاده می‌کنند، به طور خاص اطلاعاتی کسب کنند، ارزش آن را دارد که آژانس های  موفق را بشناسیم تا ایده خوبی از کجا شروع کنیم.

این خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط کسب و کارهای بی شماری برای هدایت ترافیک، تولید سرنخ و جذب مشتریان جدید استفاده شده است. بنابراین چه روی یکی، دیگری یا همه آنها سرمایه گذاری کنید، آنها راهی عالی برای رشد کسب و کار شما در طول زمان هستند.

اگر به دنبال ارتقای کسب و کار خود هستید، در اینجا بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

 

بخش هایی از خدمات دیجیتال مارکتینگ که گروه تبلیغاتی مثلث ارائه می دهد عبارت اند از:

 

 

  • طراحی گرافیک دیجیتال و شخصی سازه شده
  • موشن گرافی و اینفوگرافی
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • ایمیل مارکتینگ
  • تولید محتوای فضای دیجیتال
  • کنترل محتوا
  • افزایش ترافیک ارگانیک سایت
  • کمپین های تبلیغاتی دیجیتال
  • فروش مستقیم به خریدار
  • کاهش قیمت در لید و افزایش ایمپرشن
  • پروموشن با ابزارهای گسترده
  • حفظ رکورد های رجوع به سایت

برند

برند روشی است که یک محصول، شرکت یا فرد توسط کسانی که آن را تجربه می کنند، درک می شود. بیش از یک نام یا یک لوگو، یک برند احساس قابل تشخیصی است که این دارایی ها برمی انگیزند. اصطلاح برند به مفهوم تجاری و بازاریابی اشاره دارد که به افراد کمک می کند یک بیزینس، محصول یا فرد خاص را شناسایی کنند. برندها ناملموس هستند، به این معنی که شما واقعا نمی توانید آنها را لمس کنید یا ببینید. به این ترتیب، آنها به شکل دادن به برداشت مردم از بیزینس ها، محصولات یا افراد کمک می کنند. برندها معمولاً از نشانگرهای شناسایی برای کمک به ایجاد هویت برند در بازار استفاده می کنند. آنها ارزش زیادی برای بیزینس یا فرد ایجاد می کنند و به آنها برتری رقابتی نسبت به سایرین در همان صنعت می دهند. به این ترتیب، بسیاری از نهادها با به دست آوردن علائم تجاری به دنبال حمایت قانونی برای برندهای خود هستند. همانطور که در بالا ذکر شد، یک برند دارایی نامشهودی است که به افراد کمک می کند یک بیزینس خاص و محصولات آن را شناسایی کنند. این امر به ویژه زمانی صادق است که بیزینس‌ها باید خود را از سایرینی که محصولات مشابه را در بازار ارائه می‌کنند، از جمله برندهای عمومی، متمایز کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها