وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام قرض الحسنه 150 و 350 میلیونی بدون ضامن | وام ویژه با سود 2 درصد به سرپرستان خانوار

کد خبر: 1175677

افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیونی طرح «۲ در یک» بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

وام قرض الحسنه 150 و 350 میلیونی بدون ضامن | وام ویژه با سود 2 درصد به  سرپرستان خانوار

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

وام ازدواج ۲۰۰ میلیونی می شود؟

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین تصمیم دولت این است که یارانه‌های نقدی برای سال آینده افزایش 10 درصدی داشته باشد.

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت افزایش یارانه‌های نقدی و وام ازدواج دربودجه سال آینده کشور اظهارکرد: آخرین تصمیم دولت مبنی بر این است که یارانه‌های نقدی برای سال آینده افزایش 10 درصدی داشته باشد که حدودا 330 و 440 هزار تومان می‌شود.

وی افزود: البته کمیسیون تلفیق به همراه کمیسیون اجتماعی به دنبال تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای ساماندهی دستمزدها و یارانه‌ها است که به احتمال خیلی زیاد در زمینه یارانه و حقوق کارکنان دولت، تغییر و تحولات جدی داشته باشیم. البته دولت تصمیم گرفته است تا حقوق کارمندان دولت در سال آینده افزایش 20 درصدی داشته باشد؛ اما باتوجه تورم موجود در کشور، نظر مجلس این است که افزایش حقوق‌ها بیش از میزان اعلام شده باشد.

اسماعیلی به اشاره به میزان افزایش دستمزد کارگران در سال آینده گفت: در این زمینه نیز قرار بر این شده است تا کارگروه‌های تخصصی زودتر از موعد مقرر برگزار شود تا از بهم ریختگی و عجله در این راستا جلوگیری شود. به دنبال این هستیم تا کمیسیون اجتماعی و تلفیق هرچه زودتر جلساتی را نماینده کارفرمایان و کارگران و همچنین نماینده دولت برگزار کنیم تا با فراغت بار، مطالعه بیشتر مبتنی بر واکاوی سبد معیشتی کارگران، تصمیمات آینده را اتخاذ کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مبلغ ازدواج تصریح کرد: احتمال دارد که دولت برای سال آینده مبلغ 150 میلیون تومان را برای وام ازدواج در نظر بگیرد اما پیشنهاد مجلس، افزایش وام ازدواج به مبلغ 200 میلیون تومان است که البته این موضوع فعلا قطعی نشده است که صرفا در مرحله پیشنهاد به دولت قرار دارد. برای وام زوج‌های زیر 25 سال و زوجه‌های زیر 23 سال نیز احتمالا 100 میلیون تومان به مبلغ فعلی اضافه شود.

پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومان برای این شهرها

نماینده شرکت بازآفرینی شهری ایران درباره ‌بسته تشویقی تسهیلات مالی ساخت، گفت: ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای بازآفرینی در شهر‌های کوچک پرداخت می‌شود.

همزمان با سالروز وقوع زلزله بم، رویداد ملی نوسازی با هدف تاکید بر لزوم بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری برای پیشگیری از بروز خسارت‌های جبران ناپذیر ناشی از حوادث غیرمترقبه، در شیراز برگزار شد.

نماینده شرکت بازآفرینی شهری ایران در این رویداد به تشریح جزئیات بسته‌های تشویقی در نوسازی بافت‌های فرسوده پرداخت و ظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی 5 راهبرد کلی برای نوساری بافت‌های فرسوده در دستور کار قرار دارد.

صمیمی کاهش هزینه‌های جانبی مثل پروانه‌ها، تسهیلات مالی ساخت، تسهیلات اسکان موقت، بسته تشویقی شهرسازانه و بسته ویژه زمین و آپارتمان‌ها را از جمله این راهبرد‌ها اعلام و با بیان اینکه از اواسط مهرماه امسال معاونت معماری و شهرساری وزارتخانه بسته‌ای تشویقی شهرسازانه را نیز تصویب کرد، گفت: در بسته کاهش هزینه‌های جانبی، هزینه صدور پروانه ساختمانی مدنظر است و شهرداری‌ها ملکف به اعمال حداقل 50 درصد تخفیف در صدور پروانه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رایزنی‌هایی با مسئولان نظام مهندسی ساختمان برای تخفیف در طراحی و نظارت نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: افزایش رغبت به ساخت و ساز در بافت فرسوده موجب اشتغال مهندسان نیز خواهد شد.

صمیمی در خصوص بسته تشویقی تسهیلات مالی ساخت، گفت: شاید این تسهیلات همه جا به کار نیاید، چرا که بافت فرسوده در شهر‌های بزرگ با کوچک تفاوت‌های ساختاری دارد.

نماینده شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد: 350 میلیون تومان تسهیلات برای بازآفرینی در شهر‌های کوچک پرداخت می‌شود.

صمیمی در خصوص تسهیلات اسکان موقت هم گفت: در این باره 60 میلیون تومان در تهران و 45 میلیون تومان در دیگر شهر‌ها با باز پرداخت 36 ماهه و سود 4 درصد پیش بینی شده است.

وی در خصوص بسته تشویقی شهرسازانه هم گفت: در محله‌ای که مشوق‌ها اعمال می‌شود باید یک سوم سرانه خدمات وجود داشته باشد تا بار اضافه‌ای به پیکره محله اضافه نشود؛ لذا این بسته در چهار گروه بسته تدوین شده است.

صمیمی گفت: قطعات کوچکتر از 50 مترمربع که در آن‌ها امکان تجمیع وجود ندارد، قطعاتی که در محور اصلی قرار ندارند، املاکی که در حاشیه محور اصلی محله قرار دارند و بازآفرینی بلوک شهری این چهار گروه را تشکیل می‌دهند.

نماینده شرکت بازآفرینی شهری ایران خاطرنشان کرد: در شهر تهران بسته تشویقی بازآفرینی بلوک شهری، بومی سازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز در این رویداد ملی نوسازی، ضمن بیان اینکه زلزله بم، حادثه‌ای تلخ بود که فراموش نمی‌شود، اظهار داشت: شرکت عمران و بهسازی بنا را بر این گذاشت که همزمان با سالگرد این حادثه برنامه‌ای طراحی و سفیرانی را به شهر‌های کشور اعزام کند تا ضمن یادآوری این حادثه، در بهسازی و نوسازی شهر‌ها دقت بیشتری شود.

محمودرضا طالبان با بیان اینکه اگرچه مداخلاتی در این باره وجود دارد و پژوهش‌هایی هم در این حوزه انجام شده است، اما متاسفانه پیشرفت زیادی در این باره نداشته‌ایم، گفت: اگر امروز وزارت راه و شهرسازی تصمیم میگیرد چنین حرکتی را انجام دهد، به دلیل یادآوری این حادثه تلخ نیست بلکه گوشزدی است که ممکن این حادثه باز هم رخ دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس، تدوین این رویداد را ابتکار خوب وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و با طرح سوالی مبنی بر اینکه اکنون چه باید کرد؟ افزود: مداخلات عمدتا از دهه 70 آغاز شده و پروژه‌های متعددی در بسیاری از شهر‌ها از جمله شیراز همانند مدرسه خان، زندیه، بین‌الحرمین و... آغاز شد.

طالبان خاطرنشان کرد: در بحث نوسازی بافت فرسوده باید یک توسعه گر به عنوان حلقه واسط و اتصال چهار عنصر اصلی (دولت، شهرداری، سرمایه گذار و مردم) نقش خود را ایفا کند.

وی همچنین با تاکید بر این موضوع که در بحث شهرسازی باید با برنامه ریزی مشارکتی اقدام شود، گفت: بدین معنا که یک نفر باید به میان مردم برود و حرف آن‌ها را بشنود و در بحث نوسازی خواست و نظر مردم اعمال شود.

امیر عباسی، رئیس اداره هماهنگی ستاد‌های بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به وجود 5300 هکتار بافت فرسوده در 38  شهرستان استان، اعلام کرد که 60 درصد بنا‌هایی که در این بافت هستند، ناپایدارند و زلزله یک تهدید جدی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان وقوع زلزله به ویژه در شهر بم یکی از مواردی که بسیار نمود داشت، این بود که عمده خسارت‌هایی که وارد شده به دلیل ناپایداری بنا بوده است.

رئیس اداره هماهنگی ستاد‌های بازآفرینی فارس خاطرنشان کرد: یکی از اضلاع اصلی نوسازی بافت فرسوده مردم هستند که باید آن‌ها را نسبت به تهدیدات زلزله آگاه کنیم تا در بحث نوسازی مشارکت و همکاری کنند./تسنیم

نحوه دریافت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیونی

افرادی امکان دریافت وام قرض الحسنه 150 میلیونی بانک مهر ایران را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام شش ماه اعلام شده است. این وام قرض الحسنه است و به همین دلیل تنها به آن کارمزد یک درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ اقساط 2 میلیون و 564 هزار و 62 تومان است. کل سود این تسهیلات 3 میلیون و 843 هزار و 727 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 153 میلیون و 932 هزار و 500 تومان خواهد بود.

منبع: کاماپرس

به گزارش رده، افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. سود این وام 2 درصد و سودی که به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد، 3 درصد اعلام شده است. افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند، سپرده آن‌ها تا پایان پرداخت اقساط مسدود خواهد شد. در واقع سپرده مشتریان، ضمانت اصلی برای دریافت این وام خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 432 هزار و 129 تومان است. کل سود این وام 1 میلیون و 556 هزار و 642 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 661 هزار و 666 تومان خواهد بود.

حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت‌ها با ارائه وام

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف گسترش هر چه بیشتر تعاونی‌ها و افزایش بستر اشتغال زایی در کشور شکل گرفت. این بانک تاکنون به پروژه‌ها و شرکت‌های مختلف زیادی انواع تسهیلات را ارائه داده است.

اخیرا یکی از اعضای هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت «مد فناوران پلاس» بر حمایت همه جانبه این مجموعه از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد. این بانک در سال جاری قصد دارد به منظور بالندگی علم و پژوهش، شرکت‌های دانش بیان و فناورانه را تا رسیدن به تکمیل زنجیره ارزش، توسعه اقتصادی ملی و رونق تولید و اشتغال آفرینی کمک کند./منبع: کاماپرس

شرایط پرداخت وام نقدی 300 میلیونی و وام 200 میلیونی به همه یارانه بگیران

بانک ملت در سامانه فرابانک خود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. در این طرح تا سقف ۶۰ میلیون تومان به متقاضیان با سود چهار درصد وام می‌دهد.

با استفاده از شعبه مجازی «شمس» بانک صادرات خدمات غیر حضوری از این بانک می‌توان دریافت کرد. مثل دیگر بانک‌ها شرط پرداخت وام آنلاین افتتاح حساب در بانک است که متقاضی دریافت وام باید در بانک صادرات حساب قرض‌الحسنه داشته باشد

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی در سامانه «مرآت» می‌توان وام قرض‌الحسنه با سقف ۶۰ میلیون تومان و سود چهار درصد دریافت کرد.

افتتاح حساب اینترنتی

درحال حاضر اغلب بانک‌ها افتتاح حساب به صورت اینترنتی را دارند. با مراجعه به سایت بانک‌های رسالت، پارسیان می‌توان به صورت اینترننتی حساب افتتاح کرد و سپس تایید هویت کارت متقاضی درب منزل به او تحویل داده می‌شود.

برای افتتاح حساب در بانک آینده و پاسارگاد باید متقاضی برای احراز هویت از دوربین گوشی همراه خود استفاده کند و مدارک شناسایی خود را در سایت باگذاری در نهایت با امضای الکترونیک کارت بانکی خود را دریافت کند.

بانک مهر در ابتدا مشتری را به صورت بیومتریک احراز هویت می‌کند. در نهایت با اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران می‌توان مراحل بعدی افتتاح را انجام داد و در کمتر از یک هفته کارت بانکی برای فرد ارسال می‌شود.

بانک تجارت و ملی نیز در سایت‌های خود اپلیکیشن برای افتتاح حساب دارند. البته برای افتتاح حساب در این دو بانک باید حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان به حساب واریز کرد و در نهایت شماره حساب به مشتری پیامک می‌شود.

وام 300 میلیون تومانی بانک رفاه

وام نقدی 300 میلیونی طرح حرکت به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک رفاه سپرده داشته باشند و حداقل شش ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. سپرده لازم برای دریافت این نوع وام، جاری بدون دسته چک است. افراد برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارند. سود این وام بسته به مدت زمان سپرده گذاری بین 1 تا 17 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود 17 درصدی، میزان اقساط 10 میلیون و 695 هزار و 818 تومان است. کل سود تسهیلات 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

بانک رفاه سال 1339 فعالیت خود را آغاز کرد و از زمان تاسیس تاکنون به دنبال تامین رفاه و ایجاد وام‌های لازم برای گروه کارگر و مستمری بگیر است. هم اکنون بانک رفاه کارگران انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک بالغ بر 9 هزار و 603 کارمند دارد. همچنین بانک رفاه دارای هزار و 23 واحد صف، 22 اداره امور شعب، 44 اداره مرکزی و 17 واحد مدیریت امور است.

این بانک تاکنون نشان برنزین سی2 پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34 هزار، پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، جایزه تعالی منابع انسانی و … را به دست آورده است./خبرگردون

زنان سرپرست خانوار از چه راهی برای دریافت وام اقدام کنند؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیئت وزیران موظف است تا اقدامات لازم را برای صدور ضمانت نامه به بانک‌های عامل جهت پرداخت وام اشتغال خرید زنان سرپرست خانوار از محل اعتبارات صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تا سقف 100 میلیون تومان انجام دهد.

براساس گفته‌های نرجس خاتون اسعدی، سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی، در مجموع 247 هزار و 500 خانوار تاکنون شناسایی شده و تحت پوشش این مجموعه قرار دارند که سرپرست آن‌ها زنان هستند. همسر این زنان فوت شده یا طلاق گرفته یا اینکه در دائم اعتیاد یا زندان گرفتار شده‌اند، البته گروهی هم مفقودالاثر هستند. براساس گفته‌های اسعدی، در برخی از این خانوارهای شناسایی شده، دختران نقش سرپرست خانوار را ایفا می‌کنند.

زنان خانواری که واجد شرایط لازم برای دریافت وام باشند، بعد از ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای می‌توانند پرونده اشتغال تشکیل داده و این تسهیلات را دریافت کنند. مجوزها و مدارک زنان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات مذکور از طریق کمیته اشتغال بهزیستی شهرستان‌ها بررسی می‌شود./ کاماپرس

۵

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها