خبرخوش برای متقاضیان وام ارزان قیمت / شرایط پرداخت وام 50 میلیونی

کد خبر: 1178404

مشتریان بانک توسعه تعاون می‌توانند با سپرده گذاری ضمن دریافت سود، وام 50 میلیونی هم دریافت کنند. این وام ارزان قیمت در قالب طرح «مفید» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

خبرخوش برای متقاضیان وام ارزان قیمت / شرایط پرداخت وام 50 میلیونی

به گزارش رده، افرادی امکان دریافت وام ارزان قیمت بانک توسعه تعاون را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است. البته به اصل سپرده طی مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات، سود سه درصدی پرداخت می‌شود. میزان سود این تسهیلات 2 درصد و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط 36 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که این وام در قالب کارت اعتباری به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 432 هزار و 129 تومان است. کل سود وام 1 میلیون و 556 هزار و 642 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 661 هزار و 666 تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون چه وام و خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

بانک توسعه تعاون از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که فعالیت خود را با هدف کمک به تعاونی‌ها و رونق اشتغال و کارآفرینی در کشور آغاز کرد. در حال حاضر این بانک بیش از پیش به رونق اشتغال اهمیت می‌دهد. در همین راستا میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری از 3 هزار و 100 میلیاد تومان عبور کرده است. این بانک در کنار دو مجموعه بانکی و یک صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را برعهده دارد. طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری به طور رسمی از سال 1397 آغاز شده است و همچنان ادامه دارد./منبع: کاماپرس

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن با شرایط باورنکردنی

در طرح غدیر به مشتریان خوش‌حساب وام ۱۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

بر اساس اعلام بانک مسکن بسته سیاستی پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن موسوم به «طرح غدیر» مشتمل بر امتیازاتی برای تسهیلات گیرندگان خوش حساب و همچنین مساعدت با مشتریان دارای مطالبات غیر جاری، تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شد.

طی این طرح به مشتریانی که تسهیلات خود را در تمام ماه‌های دوره مورد بررسی در بازه‌های زمانی شش ماهه، به موقع و پیش از سررسیدهای مقرر پرداخت کنند، به قید قرعه تسهیلاتی پرداخت می‌شود.

طبق مصوبه هیئت مدیره بانک مسکن، ۲۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، ۳۰۰ فقره تسهیلات مرابحه عام هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه هر یک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای مشتریان خوش‌حساب پیش‌بینی شده است.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی می رسد؟ + شرایط دریافت وام

همچنین مشتریان دارای مطالبات غیرجاری که نسبت به «تسویه نقدی کامل» و «دفعتاً واحده» کل بدهی و «فسخ قرارداد» در مدت اجرای طرح اقدام کنند، از بخشودگی جرایم بهره‌مند خواهند شد.

بنابر این گزارش، تقسیط وجه التزام قراردادهای مشارکت مدنی، تمدید همزمان با تعیین تکلیف مطالبات و تسهیل در ضوابط فروش اقساطی و نیز تقسیط مطالبات ناشی از عقود مشارکتی از دیگر ظرفیت‌های طرح غدیر است.

همچنین با استفاده از بند دیگری از طرح غدیر نیز مشتریانی که فاقد مطالبات غیرجاری بوده و یا نسبت به واریز مطالبات غیرجاری خود اقدام کنند، می‌توانند بدون واریز درصدی از مانده بدهی نسبت به تغییرنام مدیون (انتقال مانده بدهی به خریدار جدید) اقدام کنند.

سود وام مرابحه عام در زمان حاضر ۱۸ درصد است. اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی مرابحه در بازپرداخت ۳ ساله، ماهانه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است./شهرآرا

بدون کارمزد وام بگیرید

وزیر اقتصاد گفت: برای اولین بار ظرف یکی دو ماه آینده با هماهنگی که بین ۲ بانک قرض الحسنه صورت گرفته است، برای وام های خرد قرض الحسنه ۱۰ میلیون تومانی و کمتر از آن، کارمزد ۴ درصد را به صفر خواهیم رساند تا برای اولین بار مردم بدون کارمزد وام بگیرند.

سید احسان خاندوزی ضمن بیان این مطلب که با توجه به قدمت و فراگیری خوب قرض الحسنه به عنوان یکی از ظرفیتهای خوب تامین مالی کشور، وظیفه ما در دولت تشویق و تسهیل عملکرد این حوزه می باشد، افزود: نباید شرایط به سمتی برود که با موانع و چالش های متعدد این حوزه روبرو بشوند.

وزیر امور اقتصادی و داریی تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت در صنعت تحول، ما هم با افزایش سهم صندوق های قرض الحسنه و بانکهای قرض الحسنه در تامین مالی خرد مردم نه تنها موافق هستیم بلکه دستوراتی را در مدنظر داریم که اجرای آن ها در سال جاری شروع شده است.

 خاندوزی در ادامه افزود: در این راستا و در گام اول دو برابر شدن سرمایه بانکهای قرض الحسنه در سال جاری رخ داد و همچنین دستورالعمل ساماندهی صندوقهای قرض الحسنه در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید.

این مقام مسئول با اعلام این خبر که برای اولین بار دستگاههای دولتی و اجرایی مجاب شدند حسابهای پرداخت حقوق کارکنان خودشان را در بخش شبکه قرض الحسنه کشور متمرکز بکنند، تصریح کرد: این اجازه به افزایش رسوب و قدرت وام دهی بانکهای قرض الحسنه در کشور کمک شایانی می کند.

وزیر اقتصاد گفت: برای اولین بار ظرف یکی دو ماه آینده با هماهنگی که بین 2 بانک قرض الحسنه صورت گرفته است، برای وام های خرد قرض الحسنه 10 میلیون تومانی و کمتر از آن، کارمزد 4 درصد را به صفر خواهیم رساند تا برای اولین بار مردم بدون کارمزد وام بگیرند.

وزیر امور اقتصادی و دارائی تصریح کرد: مجموعه این اقدامات در کنار تلاشهایی که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد؛ به این امر کمک خواهد کرد تا سال 1401 به جهت افزایش سهم شبکه تامین مالی قرض الحسنه شاهد یک جهش نسبت به گذشته باشیم.

سید احسان خاندوزی در ادامه گفت: علیرغم سقف دو درصدی افزایش ترازنامه بانک های کشور، بانک مرکزی با نگاه حمایتی سقف بانکهای قرض الحسنه را 5 درصد یعنی 2.5 برابر بیشتر از سایر بانک ها مقرر کرده است که این امکان را می دهد بانک ها و صندوق های قرض الحسنه غیر بانکی کشور امسال با موانع کمتر و سرعت بیشتر به فعالیت تامین مالی که مورد نیاز و خواست مردم می باشد در شرایط تورمی و فشار اقتصادی که خانوارها با آن مواجه هستند عمل بکنند./منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها