متقاضیان خانه های لوکس بخوانند / آپارتمان‌های ۱۲۰ متری شمال تهران چند؟

کد خبر: 1191997

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۲۰ متری شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

متقاضیان خانه های لوکس بخوانند / آپارتمان‌های ۱۲۰ متری شمال تهران چند؟

شمال تهران به علت لوکس بودن خانه‌ها، جزو مناطقی به شمار می‌رود که همیشه مورد توجه سرمایه‌گذاران و خریدارانی بوده که بودجه محدودی ندارند و به دنبال خانه های لوکس در تهران می‌گردند. در این گزارش خانه های ۱۲۰ متری شمال تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا در خرید خانه یا سرمایه‌گذاری بهتر شما را راهنمایی کنیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق شمالی تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۲۱ ساله با متراژ ۱۱۶ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد نوساز دیگری در همین محله با متراژ ۱۱۳ متر و ۲ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد دیگری در محله الهیه با متراژ ۱۱۵ متر در حالی که ۳ سال از ساخت این آپارتمان گذشته باشد و این واحد ۲ خوابه باشد، ارزشی معادل ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۱ ساله در محله زعفرانیه با متراژ ۱۲۰ متر و ۳ اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین با بودجه ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، میتوانید واحدی ۵ ساله با متراژ ۱۱۲ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمانی ۱۱۰ متری در منقطه محمودیه درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد‌ را میتوانید با سرمایه ۱۱ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده ولنجک با متراژ ۱۱۲ متر درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، در روز های گذشته معادل ۱۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی ارزان‌ قیمت‌تر در همین محله بخواهید، میتوانید آپارتمانی ۱۷ ساله با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب را به قیمت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

قیمت آپارتمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها