2 وام فوری برای متقاضیان | وام ۲۰۰ میلیون تومانی ارزان با سود چهار درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله

کد خبر: 1194488

مشتریان بانک مهر ایران این امکان را دارند با وثیقه گذاری درصدی از مبلغ تسهیلات خود در حساب صندوق اجتماعی و مابقی آن نزد شعبه بانک، برحسب درصد توثیق خود از طریق طرح «حمایت فرد حقیقی» وام 100 میلیون تومانی دریافت کنند.

2 وام فوری برای متقاضیان |  وام ۲۰۰ میلیون تومانی ارزان با سود چهار درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله

مشتریان بانک مهر ایران این امکان را دارند با وثیقه گذاری درصدی از مبلغ تسهیلات خود در حساب صندوق اجتماعی و مابقی آن نزد شعبه بانک، برحسب درصد توثیق خود از طریق طرح «حمایت فرد حقیقی» وام 100 میلیون تومانی دریافت کنند.

افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیونی بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد 4 درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. مشتریان به منظور دریافت این وام باید حداقل سه ماه کارکرد حساب داشته باشند. داشتن ضامن رسمی برای اخذ این تسهیلات ضروری است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 952 هزار و 399 تومان است. کل سود تسهیلات 6 میلیون و 286 هزار و 346 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 106 میلیون و 346 هزار و 347 تومان خواهد بود.

نگاهی به فعالیت بانک مهر ایران طی یکسال اخیر

بانک مهر ایران یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور است که با هدف تامین مالی با نرخ کارمزد پایین فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک انواع خدمات طرح‌های اعتباری قرض الحسنه، سپرده‌ها، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، قراردادها و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

به گفته سیدسعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک مهر ایران، این مجموعه طی یک سال گذشته رشد منابع قابل توجهی داشته است و کمترین معوقات متعلق به بانک نیز کمتر از 0.5 درصد است. شمسی‌نژاد اعلام کرد طی یکسال اخیر 2.5 میلیون نفر به جمع مشتریان این بانک اضافه شده‌اند و این مجموعه از منابع قرض الحسنه خود سالیانه 3 میلیون وام پرداخت می‌کند.

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به متقاضیان

ساخت مسکن روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان شهرستان اردستان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس بنیاد مسکن اردستان گفت: بنیاد مسکن اردستان اکنون به‌صورت مشارکتی در حال ساخت ۱۳۲ واحد پروژه اقدام ملی است که ۲۴ واحد آن در مرحله تأسیسات است و حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰۸ واحد دیگر در مرحله اجرای اسکلت است.

ایمان فتوحی افزود: طرح‌های اقدام ملی مسکن در شهر‌های مهاباد و زواره در حال انتظار مصوبه شورای مسکن استان در خصوص تعیین تکلیف زمین برای ساخت خانه‌های ویلایی است.

رئیس بنیاد مسکن اردستان در خصوص تعطیلی عملیات ساخت مسکن کریمان اردستان، گفت: عملیات عمرانی طرح مسکن کریمان اردستان به دلیل استفاده پیمانکار طرح از نیرو‌های اتباع افغانی و مصوبه شورای تأمین شهرستان تعطیل است، ولی پیمانکار موظف است ضمن جبران نیرو‌های جایگزین عملیات عمرانی را مجدد شروع کند.

فتوحی درباره اجرای طرح‌های مسکن در روستا‌های شهرستان، گفت: طرح ۷۰ واحد مسکونی در روستای ظفرقند و مجموعه ۷۰ واحدی در روستای امیران در مرحله اجرای اسکلت قرار دارد.

وی درباره پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن در شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر، گفت: مصوبه شورای عالی انجام شده، ولی هنوز ابلاغی برای شهرستان در خصوص پرداخت اینگونه وام‌ها ارسال نشده است.

ئیس بنیاد مسکن اردستان با بیان اینکه از یک ماه گذشته وام ساخت مسکن در روستا‌ها را شروع کردیم و تاکنون ۴۰ نفر به بانک‌ها معرفی شدند، گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با سود چهار درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها