سورپرایز ایران خودرو برای مشتریان | ارزان تر از از بازار دناپلاس بخرید

کد خبر: 1198707

بعد از رفع ابهامات به وجود آمده، فردا ۲۵ دی ماه  عرضه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو دنا پلاس دستی در بورس کالا انجام خواهد شد.

سورپرایز ایران خودرو برای مشتریان | ارزان تر از از بازار دناپلاس بخرید

بعد از رفع ابهامات به وجود آمده، فردا ۲۵ دی ماه  عرضه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو دنا پلاس دستی در بورس کالا انجام خواهد شد.

هفته گذشته مدیرعامل ایران خودرو در نامه ای خواستار لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا شده بود که سازمان بورس به این درخواست پاسخ منفی داد و اعلام کرد عرضه این خودرو طبق روال انجام خواهدشد.

سخنگوی وزارت صنعت هم که پیش از این گفته بود عرضه دنا در بورس کالا متوقف شده است در اظهارنظری جدید اعلام کرد: در مورد لغو عرضه خودرو در بورس کالا ملاحظاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اولاً از نظر قانونی وزارت صمت اجازه مجوزدهی برای عرضه در بورس کالا را نداشت و دوماً پیرو طرح برخی از مواضع مختلف در مورد عرضه خودرو در بورس کالا سبب شد که وزارت صمت نیز بخواهد که عرضه خودرو در بورس کالا انجام نشود.

وی افزود: شرکت ایران خودرو درخواست لغو و ابطال عرضه دنا در بورس کالا را داده بود، اگر شرکت ایران خودرو برای عرضه خودرو در بورس کالا مشکلی نداشته و بورس کالا نیز منعی نداشته باشد این عرضه می‌تواند انجام شود.

    بر همین اساس فردا 25 دی ماه  عرضه 5000 دستگاه خودرو دنا پلاس دستی در بورس کالا انجام خواهد شد. در این طرح فروش قیمت پایه 189 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده و متقاضیان باید 100 درصد قیمت پایه را در حساب وکالتی خود واریز کرده باشند.

 تاریخ تحویل دنا پلاس دستی سفید در این طرح فروش 27 اسفند ماه سال جاری است.

البته  اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت و هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد. ثبت سفارش نیز برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

 همچنین  اگر فرد متقاضی پس از تایید درخواست خودرو از بورس کالا منصرف شد؛ باید 5 درصد از ارزش کل معامله را به عنوان هزینه فسخ و 0/5 درصد به عنوان کارمزد دو سر معامله پرداخت کند. یعنی اگر فردی از بورس کالا خودرو خرید و در مرحله نهایی منصرف شد باید مجموعا 5/5 درصد از ارزش کل معامله را به عنوان خسارت یا هزینه فسخ معامله پرداخت کند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها