عیدی نمایندگان برای سربازان/ حقوق سربازان هم اندازه کارمندان می‌شود؟

کد خبر: 1202180

پیشنهادی در خصوص افزایش حقوق سربازان مطرح شد که کمیسیون اجتماعی موافق و دولت مخالف با این پیشنهاد بود.

عیدی نمایندگان برای سربازان/ حقوق سربازان هم اندازه کارمندان می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی موارد مربوط به افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: همچنین پیشنهادی در خصوص افزایش حقوق سربازان مطرح شد که کمیسیون اجتماعی موافق و دولت مخالف با این پیشنهاد بود.

بر اساس این پیشنهاد برای سربازان مجرد منطقه غیرعملیاتی ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان و برای سربازان مجرد منطقه عملیاتی مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای درج در بودجه ۱۴۰۲ تعیین شد.

حسن لطفی در تشریح جلسه امروز دوشنبه (۱۰ بهمن) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اصلی جلسه امروز کمیسیون بررسی تبصره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ در رابطه با افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت بود.

وی در رابطه با پیشنهادی در رابطه با افزایش حقوق سربازان متاهل و مجرد تصریح کرد: این موضوع نیز در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مطرح شد که دولت مخالف با این موضوع بود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اما نظر کمیسیون اجتماعی در خصوص افزایش حقوق سربازان این است که حقوق سربازان افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص مهمانان حاضر در جلسه امروز این کمیسیون گفت: نمایندگان از سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات کشور، سازمان‌های بازنشستگی، وزارت کشور و سازمان بهزیستی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی حضور داشتند/ دنیای معدن

پیشنهاد کمیسیون اجتماعی برای افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۲

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، مصوبات امروز این کمیسیون برای تعیین حقوق سربازان مجرد به تفکیک منطقه عملیاتی و غیرعملیاتی و متاهل برای درج در بودجه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

عباس گودرزی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی نمایندگان در نشست امروز(دوشنبه 10 بهمن ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای درج در لایحه بودجه 1402، گفت: در این نشست نحوه افزایش حقوق سربازان متاهل و مجرد مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت در خصوص افزایش حقوق سربازان در بودجه 1402 تصویب گردید که ارقام مطرح شده به عنوان پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تایید شورای نگهبان اعمال گردد.

وی تصریح کرد: بر اساس این پیشنهاد برای سربازان مجرد منطقه غیرعملیاتی 5 میلیون و 40 هزار تومان و برای سربازان مجرد منطقه عملیاتی مبلغ 6 میلیون و 300 هزار تومان برای درج در بودجه 1402 تعیین شد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این پیشنهاد آمده است که برای سربازان متاهل نیز مبلغ 7 میلیون و 560 هزار تومان تعیین شود./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها