خبرخوش برای مشتریان بانک آینده | شرایط وام 100 میلیونی بدون ضامن

کد خبر: 1219482

مشتریان بانک آینده به منظور جبران کمبود نقدینگی برای خرید کالا امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح «جهاد کالا» این مجموعه را دارند. این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

خبرخوش برای مشتریان بانک آینده | شرایط وام 100 میلیونی بدون ضامن

به گزارش رده، افراد به منظور دریافت وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بانک آینده امکان افتتاح سپرده کوتاه مدت به صورت اینترنتی را دارند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام براساس سقف تسهیلات درخواستی و رتبه اعتباری متفاوت است. به طور کلی برای دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی یا اعتبار شغلی داشت. لازم به ذکر است که دریافت کنندگان این تسهیلات امکان خرید انواع کالا اعم از مبلمان، لوازم خانگی، فرش و … را از مرکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 130 میلیون و 248 هزار و 624 تومان خواهد بود.

نگاهی به تاریخچه و دستاوردهای بانک آینده

بانک آینده سال 1393 با هدف گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت‌های بانکداری بین الملل، حرکت در جهت تشکیل موسسه مالی مادر تخصصی چند منظوره و … فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک با نیروهای کارآمد و مناسب در حوزه بانکداری خرد، تجاری، موسسه‌ای و اختصاصی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس بانک برتر ایران به انتخاب یورومانی، بانک سال ایران به انتخاب بنکر و … را به دست آورد.

کاماپرس

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها