متقاضیان وام فوری بانک ملت عجله کنید | 2 وام 150 و 300 میلیونی بدون ضامن با سود کم و بازپرداخت بلند مدت

کد خبر: 1226378

شرایط جدید دریافت 2 وام 150 و 300 میلیونی اعلام شد.

متقاضیان وام فوری بانک ملت عجله کنید | 2 وام 150 و 300 میلیونی بدون ضامن با سود کم و بازپرداخت بلند مدت

به گزار ش سایت خانه فوتبال: افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

شرط دریافت وام فوری ۱۵۰ میلیونی چیست؟

اینطور که محمود کریمی بیرانوند, معاون اشتغال وزارت کار می گوید سال گذشته از محل اعتبارات مشاغل خانگی حدود ۱۰۳هزار شغل ایجاد شده است و امسال هدفگذاری بیشتری در این حوزه برای اشتغالزایی صورت گرفته است. اما یکی از مسائلی که برخی از صاحب نظران در حوزه کسب و کار مطرح می کنند, بیمه صاحبان این مشاغل است.

محمود کریمی بیرانوند, معاون اشتغال وزارت کار درباره اینکه چه میزان از اشتغال ایجاد شده مشاغل خانگی پایدار است و یا پوشش بیمه‌ای افراد دارد، گفت: الزام بیمه برای مشاغل خانگی نداریم چون یک شغل به صورت خویش‌فرمایی در خانه و منزل ایجاد می‌شود و فرد باید مهارت کسب کند، اما اگر خود فرد داوطلب بود می‌تواند از بیمه‌های موجود مانند تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌ها استفاده کند.

وی در ادامه در مورد سقف تسهیلات فردی در مشاغل خانگی گفت: براساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات فردی در مشاغل خانگی ۱۵۰ میلیون و در مشاغل پشتیبان تا سقف ۴۰ نفر به ازای هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان و در سقف ۴ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

وی نرخ تسهیلات تکلیفی مشاغل خانگی را ۴ درصد عنوان کرد و گفت: این منابع از محل منابع خود بانک‌ها و به صورت تسهیلات تکلیفی قرض‌الحسنه با نرخ ۴ درصد خواهد بود و با تسهیلات تبصره ۱۸ که با منابع بانک‌ها اهرم می‌شود، تفاوت دارد و نرخ آن فقط ۴ درصد است.

معاون توسعه اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اینکه در برخی رشته‌های مشاغل خانگی مانند مواد غذایی، استانداردها و بهداشت چگونه رعایت می‌شود گفت: در رشته‌هایی که با مواد خوراکی و بهداشت افراد سر و کار دارد، هنگام گرفتن مجوز مشاغل خانگی حتما باید تأییدیه وزارت بهداشت را هم بگیرند و بهداشت بر آنها نظارت کند.

کریمی بیرانوند در مورد اینکه مشاغل خانگی برای روستاها و مناطق محروم است گفت: الزاما در مناطق روستایی نیست در برخی مناطق شهری هم مشاغل خانگی وجود دارد، در برخی استان‌ها در صنایع دستی پیشرو هستند.

معاون وزیر تعاون گفت: امسال یک‌ماه و نیم زودتر از سال گذشته از ۱۶ اردیبهشت به استان‌ها ابلاغ کردیم و فرایند پرداخت تسهیلات تکلیفی مشاغل خانگی از اواخر اردیبهشت در استان‌ها آغاز شده است. هر سال تا بانک مرکزی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توافق می‌کند و به بانکها ابلاغ می‌شود زمان می‌برد، اما امسال یک‌ماه و نیم زودتر شروع شد.

کریمی بیرانوند تأکید کرد: ۸ بانک عامل برای پرداخت تسهیلات تکلیفی مشاغل خانگی همکاری می‌کنند و نرخ همه این تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد تعیین شده است.

وام فوری/ بهره‌مندی متقاضیان مشاغل خانگی از مزایای صندوق بیمه اجتماعی

روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام کرد: صندوق بیمه اجتماعی بر اساس اصل ۲۹قانون اساسی و همچنین قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی و آئین نامه روستاییان و عشایر با هدف ترویج فرهنگ بیمه‌ای و با هدف حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی تشکیل شده است.

بر این اساس افراد ۱۸تا ۵۰سال که بدون بیمه هستند می‌توانند با عضویت در این صندوق از خدمات و مزایای آن‌ها همچون مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

بنا به این گزارش با هدف سیاست‌های ابلاغی صندوق در خصوص فراگیری و افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی، مشاغل خانگی از جمله صنعتگران و فعالان حوزه فرش هم تحت پوشش بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار می‌گیرند./ تسنیم

راهنمای دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

بانک ملت امکان دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ را فراهم کرده است.

مشتریان بانک ملت می‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند. سقف وام فوری بدون ضامن این بانک ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بانک ملت را می‌خوانید.

 شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

سقف وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

ضامن وام فوری بانک ملت

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

سود وام فوری بدون ضامن بانک ملت

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

قسط وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید./اقتصادآنلاین

وام فوری 300 میلیون تومانی بانک ملت

پزشکان، بازاری‌ها و دیگر مشاغلی که مشتری بانک ملت هستند با استفاده از طرح «ویژه متخصصان» امکان دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی را دارند. مبلغ این وام برای هر یک از مشاغل، با توجه به توان بازپرداخت آن‌ها، متفاوت خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت  حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات ویژه متخصصان است و با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. داشتن سند ملکی برای دریافت این وام ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبری را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از سپرده‌هایشان را دارند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت اقساط وام متخصصان ۶۰ ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک همین مبلغ وام ۳۰۰ میلیون تومانی را با نرخ سود و مدت زمان ذکر شده به مشتریان بپردازد، مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸ تومان خواهد بود. کل سود این وام ۱۵۷ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۹۴ تومان و جمع رقم تسهیلات و سودش ۴۴۵ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها