حراج پاییزه محصول جوان پسند ایران خودرو با خرید از دم قسط | فروش فوری ایران خودرو بدون پیش پرداخت

کد خبر: 1250489

فروش فوری ایران خودرو، برای کسانی که به دنبال خرید سریع خودرو هستند، بهترین گزینه است.اهمیت فروش فوری برای ایران خودرو این است که برخی از مشتریان ممکن است به دنبال خرید فوری خودرو باشند.

حراج پاییزه محصول جوان پسند ایران خودرو با خرید از دم قسط | فروش فوری ایران خودرو بدون پیش پرداخت

فروش فوری ایران خودرو، برای کسانی که به دنبال خرید سریع خودرو هستند، بهترین گزینه است.اهمیت فروش فوری برای ایران خودرو این است که برخی از مشتریان ممکن است به دنبال خرید فوری خودرو باشند. ممکن است به دلایل زیادی مانند نیاز فوری به خودرو برای حمل و نقل روزمره، تعویق در مدت زمان تحویل یا دسترسی به پیشنهادات ویژه اقتصادی علاقه‌مند باشند.با توجه به نیازها و مقتضیات مشتریان،این شرکت به منظور جلب رضایت آن‌ها، به استفاده از استراتژی فروش فوری ایران خودرو پرداخته است. این استراتژی شامل ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه، برنامه های اقساطی مناسب و تشویق مشتریان…

شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق‌العاده مدل سفارشی پژو پارس XU7+ را با موعد تحویل 90 روزه، صرفاً برای منتخبین اولویت‌های پاییز 1402 اعلام کرد.

طبق این شرایط، تنها متقاضیانی که نام آنها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 در سامانه یکپارچه ثبت شده و پیامک یا اعلامیه مربوطه را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

قیمت این مدل سفارشی پژو پارس 309,545,000 تومان اعلام شده است. مهلت پرداخت وجه برای خریداران این خودرو 10 روز تعیین شده و تحویل خودروها نیز 90 روز پس از ثبت سفارش خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام در این فراخوان و خرید پژو پارس سفارشی با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران‌خودرو اقدام کنند. البته پیش از ثبت‌نام باید احراز هویت شوند.

جدول شرایط فروش فوق‌العاده پژو پارس سفارشی با تحویل 90 روزه

نام محصول     قیمت (تومان)     زمان تحویل

پارس سفارشی XU7+     309.545.000     90 روز

ثبت نام ایران خودرو ویژه خودروهای پژو پارس، آریسان و تارا آغاز شد.

جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه خودروهای پژو پارس، آریسان و تارا اتوماتیک آغاز شده است. در ادامه شرایط پیش فروش ایران خودرو در مهرماه را بخوانید.

شرایط ثبت نام ایران خودرو مهر 1402

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو در مهرماه ۱۴۰۲ می‌توانند وانت آریسان دوگانه سوز را به صور اقساطی خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۲۰ روزه اعلام شده است. همچنین ثبت نام پژو پارس با موتور XU۷YP نیز با موعد ۳ ماهه هنوز ادامه دارد. ایران خودرو اطلاعیه ثبت نام تارا ۱۴۰۲ را نیز به تازگی اعلام کرده است. در ادامه جزییات شرایط هرکدام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام وانت آریسان 1402

متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح ثبت نام وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شرکت کنند. فروش فوق العاده آریسان ، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۲۰ روزه است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک استعلام خواهد شد. برای ثبت نام آریسان نیازی به ثبت نام قبلی در سامانه یکپارچه نیست. مهلت ثبت نام آریسان تا تکمیل ظرفیت است.

شرایط ثبت نام پژو پارس مهر 140

متقاضیان ثبت نام پژو پارس باید نصف مبلغ یعنی ۲۹۴ میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را زمان تحویل یعنی ۳ ماه دیگر بر اساس قیمت روز کارخانه محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. رنگ پژو پارس نیز سفید است. مهلت ثبت نام پژو پارس تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ادامه خواهد داشت. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است می توانند برای ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه تارا اتوماتیک

برای ثبت نام تارا اتوماتیک بایدیعنی ۴۹۰ میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنید. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح ۳ ماهه اعلام شده است. مهلت فروش فوق العاده ایران خودرو برای این محصول تا ۲۷ مهرماه است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سایت ثبت نام آریسان، پژو پارس و تارا نشانی اینترنتی ذکر شده است.

منبع: اقتصاد انلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها